Hvordan mødte I hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

Dr. House

På et Psykologi kursus, fra første gang jeg så ham vidste jeg det skulle være ham og omvendt :-)

Efter første date, flyttede vi sammen om aftenen. Og nu har vi været sammen i mange år og har aldrig sovet en nat fra hinanden siden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

AnonymMor

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed og som en hyggetråd.

Jeg mødte min mand, da vi læste sammen og boede på samme kollegie. Vi snakkede sjældent sammen til dagligt, selvom vi boede klods op ad hinanden, men til festerne snakkede vi ofte sammen. På en bytur i min hjemby, langt fra hvor vi læste, opdagede jeg til min store overraskelse at jeg savnede ham og jeg begyndte at få sommefugle i maven, når døren til hans værelse åbnede. Til en fest på kollegiet snakkede vi meget sammen og endte på mit værelse, hvorefter det fortsatte som førhen - nærmest ingen kontakt. Men et par dage efter bekendte han sin store kærlighed til mig og derefter var vi kærester :-)

Er spændt på at høre jeres historier 

hm jeg mødte min kæreste igennem hans papbror som dengang var en af mine bedste kammerater  

Til at starte med synes jeg han var en kæmpe nar og kunne bare slet ikke li ham  men eftersom han blev VED med at lægge op til mig så gav jeg mig til sidst og tænkte.. fuck it jeg prøver og se hvad der sker..og til min store overraskelse blev jeg faktisk total fanget af ham og efter det mødtes vi et par gange og blev efterfølgende enige om at vi var kærester  det er snart 5 år siden og vi har idag en skøn datter sammen og skal giftes til juni 

ingen tvivl om han er den rigtige og kunne ikke se mig selv sammen med andre end ham 

Trods en akavet start er og bliver han min soulmate

Anmeld

17. marts 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed og som en hyggetråd.

Jeg mødte min mand, da vi læste sammen og boede på samme kollegie. Vi snakkede sjældent sammen til dagligt, selvom vi boede klods op ad hinanden, men til festerne snakkede vi ofte sammen. På en bytur i min hjemby, langt fra hvor vi læste, opdagede jeg til min store overraskelse at jeg savnede ham og jeg begyndte at få sommefugle i maven, når døren til hans værelse åbnede. Til en fest på kollegiet snakkede vi meget sammen og endte på mit værelse, hvorefter det fortsatte som førhen - nærmest ingen kontakt. Men et par dage efter bekendte han sin store kærlighed til mig og derefter var vi kærester :-)

Er spændt på at høre jeres historier 

Sød historie

Vi mødte hinanden igennem nogle fælles venner.
Jeg var med en veninde i byen, og senere kom hendes kæreste og to af hans venner. Dagen efter var vi en masse der tog ud og bowle, og der var han så med igen.
Han snakkede lidt til mig, og kiggede ret meget.
Dagen efter havde han spurgt efter mit nummer, og det fik han, og han inviterede mig på Bakken weekenden efter.

Og ja nu har vi været sammen 5 år til maj

Anmeld

17. marts 2014

lineog4

Loa skriver:

Ej endte du så sammen med ham?
Hvor romantisk

Ja og sjovt nok synes jeg det er en pinlig og ikke en romantisk historie 

Anmeld

17. marts 2014

RosSofi

lineog4 skriver:

Det lyder da sødt og romantisk :-) Når det nu er sådan at han var enlig far, det var da en anden sag, hvis du havde scoret ham, mens han havde en kone :-) 

Anmeld

17. marts 2014

Pigent

Han fik mit nummer af en af mine barndoms venner. Vi skrev sammen i nogle måneder og mødte hinanden to gange. Dage efter vi havde mødt hinanden anden gang blev vi kærester Vi har snart været sammen i 3 år

Anmeld

17. marts 2014

Billemyre

Min mand og jeg mødte hinanden i 2006 i teatergruppen Mastodonterne, hvor vi skulle opføre musicalen "Les Misérables"...
Jeg spillede prostitueret og han spillede min kunde

Anmeld

17. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Billemyre skriver:

Min mand og jeg mødte hinanden i 2006 i teatergruppen Mastodonterne, hvor vi skulle opføre musicalen "Les Misérables"...
Jeg spillede prostitueret og han spillede min kunde

Hahahaha, det er sgu da meget sjovt 

Anmeld

17. marts 2014

Loa

lineog4 skriver:

Ej hvorfor?
Det lyder da næsten som en Hollywood film

Anmeld

17. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
lineog4 skriver:

Okay nu snager jeg lige, haha. Du behøver ikk svare hvis du ikke vil men, hvad så med de børn han har? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.