Hvordan mødte I hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

Billemyre

Mor11 skriver:

Hahahaha, det er sgu da meget sjovt 

Hehe, ja
Måske ikke den mest romantiske historie at skulle fortælle sine børnebørn ("Ja, nu skal I høre om dengang bedstemor stod halvnøgen og med sorte tænder, og stak brysterne op i hovedet på bedstefar!")
Jeg tror bare, vi holder os til, at "vi mødtes på scenen" - det lyder til gengæld da ret romantisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Mama2012

Vi mødtes på Uni, hvor jeg var hans tutor

kærlighed ved første blik  For fem år og et barn og en i maven siden 

Anmeld

17. marts 2014

Monski

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed og som en hyggetråd.

Jeg mødte min mand, da vi læste sammen og boede på samme kollegie. Vi snakkede sjældent sammen til dagligt, selvom vi boede klods op ad hinanden, men til festerne snakkede vi ofte sammen. På en bytur i min hjemby, langt fra hvor vi læste, opdagede jeg til min store overraskelse at jeg savnede ham og jeg begyndte at få sommefugle i maven, når døren til hans værelse åbnede. Til en fest på kollegiet snakkede vi meget sammen og endte på mit værelse, hvorefter det fortsatte som førhen - nærmest ingen kontakt. Men et par dage efter bekendte han sin store kærlighed til mig og derefter var vi kærester :-)

Er spændt på at høre jeres historier 

Jeg mødte min kæreste til en fest for 6 år siden.
Faktisk drak jeg ham under bordet, for at kunne scorer ham

Anmeld

17. marts 2014

lineog4

Mor11 skriver:

Okay nu snager jeg lige, haha. Du behøver ikk svare hvis du ikke vil men, hvad så med de børn han har? 

han havde et og han er nu voksen. Men han blev boende med far. Vi flyttede først sammen mange år efter vi mødtes, for jeg er lidt langsom i optrækket. Flyttede sammen 10 år efter.... Og drengens mor var dansker forresten så havde sin mormor og resten af sin familie her i DK

Anmeld

17. marts 2014

lineog4

Loa skriver:

Ej hvorfor?
Det lyder da næsten som en Hollywood film

Ved det ikke - altid bare været lidt flov over det 

Anmeld

17. marts 2014

Papillon

Vi fik kontakt igennem nettet. Han var lige flyttet til en ny by og havde ikke mange bekendtskaber der, jeg sad og kedede mig og havde bare brug for nogen at tale med - og så faldt vi tilfældigvis i snak om alt og intet og skrev sammen resten af aftenen. Dagen efter tog jeg chancen og bestilte en togbillet til fjorten dage ude i fremtiden (vi boede i hver sin landsdel).

Vi mødtes som aftalt og det gik tilsyneladende godt, for vi er da sammen nu, to og et halvt år efter

Anmeld

17. marts 2014

Sabone

Torben spillede håndbold sammen med min lillebror ig jeg var altid i hallen for at se kampene og pludselig fik jeg øje på Torben og hans flotte ben  

Turde ikke gøre noget ved det, men så en dag, da jeg sad og stenede på netdating dukkede han op der og jeg skyndte mig selvfølgelig at skrive til ham  

Vi tog på date efter en uges skriveri på sms og tre dage efter vores date blev vi kærester  

Efter 1½ måned flyttede jeg ind og efter 9 måneder blev jeg gravid og da jeg var 32 uger henne blev vi gift  

Til maj har vi været sammen i to år og vi har en søn på 5½ måned.. Det er gået stærkt, men fortryder intet! Ingen kender mig som han gør og han er en kæmpe støtte!

Anmeld

17. marts 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed og som en hyggetråd.

Jeg mødte min mand, da vi læste sammen og boede på samme kollegie. Vi snakkede sjældent sammen til dagligt, selvom vi boede klods op ad hinanden, men til festerne snakkede vi ofte sammen. På en bytur i min hjemby, langt fra hvor vi læste, opdagede jeg til min store overraskelse at jeg savnede ham og jeg begyndte at få sommefugle i maven, når døren til hans værelse åbnede. Til en fest på kollegiet snakkede vi meget sammen og endte på mit værelse, hvorefter det fortsatte som førhen - nærmest ingen kontakt. Men et par dage efter bekendte han sin store kærlighed til mig og derefter var vi kærester :-)

Er spændt på at høre jeres historier 

Aaaaw! Hvor kært alligevel!

Jeg arbejdede på et diskotek, hvor han var stamgæst Og han var der bare altid og jeg var  irriteret over ham.. Så holdt jeg op med at arbejde på diskoteket, og et år efter, hvor vi slet ikke havde snakket sammen, skrev han til mig, også hang vi bare sammen..

Nu er vi desværre ikke sammen mere, men jeg prøver at arbejde på at få det til at virke..

Anmeld

17. marts 2014

Alexander&Lærke

Vi mødte hinanden gennem internettet på en eller anden dating side, tror jubii havde en engang, jeg havde lagt en profil ud og han bla svare på den.

Jeg havde først sagt til mig selv, at han nok var for gammel 3,5 år ældre. Da jeg lige havde dater et par stykker som var ældre, men enligt ikke ville noget udover sex og det var sku ikke lige det jeg kun var ude efter. Så gik efter en på min egen alder, i håber om det var bedre givet ud. 

Men jeg faldt for hans navn, syntes det passede så godt til mit, hans job som elektriker og at han havde bil.... 

Vi begyndte at skrive sammen den 22 juli 05 og den 2 august 05 mødte vi hinanden hjemme hos ham. Og lige siden har vi været sammen.... det er 9 år siden i år.  Juli og august er bare vores måneder, vores børn er nemlig fra juli og august.

Vi er desværre ikke gift, det er ikke lige ham, men vi har hus og 2 børn. 

Jeg håber stadig jeg får han overtalt til bryllup på et tidspunkt

Anmeld

17. marts 2014

Snevejr84

Vi mødte hinanden på en single gruppe på facebbok jeg syntes godt om hans billed og han skrev til mig. Meget heldig da jeg kun var i den gruppe i 3 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.