ayus skriver:
Det har jeg sandelig også sagt - men han er bare blid... ved ikke om det er en far-datter ting, eller fordi han ikke ser hende på de måder jeg gør... og heller ikke så meget. HUn er jo meget sammen med mig!!!!
og som sagt; mor tog sutten og afl. selvom hun selv var ok med det indtil hun sku sove, mor siger; kom vi skal spise, kom vi skal i bad, kom vi skal ha tøj på, kom dit kom dat...
kom nu skal vi sove - i egen seng hele natten...
Moar er bare lige pt den meget meget dumme... !!!
Nu svarer jeg lige på det her svar. Jeg har læst hele tråden, og jeg kan GODT forstå at du er ved at gå ud af dit gode skind. Pga. søvnen!
Du skriver på flere tidspunkter noget i retningen af "og heller ikke her duer jeg til noget"...Og her at du er den "dumme".
Jeg får indtrykket at det går dig meget på, at din lille pige ikke forguder dig på samme åbenlyse måde som hun forguder sin far. Men sådan er det altså at være forælder. For andre er det omvendt. Altså at det er faren der ikke duer.
Det er en del af at være mor, at man nogle gange bliver upopulær. Man skal ikke få børn bare for at få fans. Så bliver man skuffet. Jeg kan ikke forstå at det er så slemt for dig at hun bliver sur over de ting du gør. Du gør det for hendes eget bedste, og det er hun for lille til at forstå. Ergo synes hun du er dum. Men det er du jo ikke, og det skal du være voksen nok til selv at vide. Jeg plejer at sige at hvis ens børn ikke på noget tidspunkt råber "Jeg hader dig, du er jordens værste mor" så har man ikke gjort sit arbejde godt nok!!! For en del af at være en god mor er f. eks. at få fjernet sutten inden tænder tager skade. Det er jo det bedste for hende du har gjort. Det er hun bare alt alt for lille til at forstå.
Jeg ville lade alt andet ligge, og sørge for at den pige fik noget søvn! I en fart! inden hun bliver storesøster. Hun er jo udmattet. I den her situation ville jeg sige, at alt andet er ligegyldigt, bare hun får sovet.
Og jeg ville tage hende med ind i sengen, men det kan jeg forstå du ikke vil.
Anmeld