Du får altså lige en KÆMPE krammer 
Det trænger du i dén grad til! Jeg har siddet med nøjagtig samme følelser som du beskriver. Man føler sig som en fiasko og det er så frygteligt en følelse - ikke at slå til som mor!
Din datter ELSKER dig! Og kan og vil ikke undværre dig! HUSK DET! Hun er i selvstændighedsfasen og lige pt. sker der rigtig, rigtig mange ting i hendes liv. Det er en rigtig svær periode. Det er bare SÅ vigtigt at du/I rummer hende og hendes følelser. Jeg VED det er nemmere sagt end gjort, men "mand dig op" og støt din datter i denne svære tid! Det bliver IKKE nemmere når lillebror kommer - Trust me! 
Imorgen er en NY dag! Vær' positiv. Du/I er kommet ind i en ond cirkel hvor I begge konstant forudantager en masse følelser, tanker, situationer osv.
Se på din datter. Hun er ikke et vanskeligt barn. Hun er et barn i vanskeligheder.
Prøv at find alle de positive ting frem. Vælg dine/jeres kampe med omhu.
Jeg bed mærke i noget du skrev. Noget med at du ikke kunne bære hende fordi LILLEBROR var i maven eller sådan. Prøv at lade være at bland ham i det du IKKE kan med hende. (for så er det jo lillebrors skyld og hun får negativt forhold til ham) Kan du følge mig? Og når han kommer til verden så undgå sætninger som: Jeg kan ikke nu fordi jeg skal give lillebror mad. Vi skal være stille for lillebror skal sove. Det er negativt i hendes øre og lillebror bliver en belastning for hende og hun vil føle hun er en belastning for jer. Kan du følge mig?
Anmeld