ayus skriver:
Ja, det kan være det er dét vi skal prøve nu...
Droppe middagsluren...?...
Vores tøs sover slet ikke så mange timer om natten - max 3-4 timer... sammenlagt!!!
Også 1 time i BHV. hun kører jo på et batteri et eller andet sted i kroppen, som holder hende oppe..
Det er nok også en af grundene til at der er så mange konflikter, hvis man ikke er rigtig frisk vil alting bare være sværere.
Og husk det også gælder dig, få sovet så du er udhvilet så er ens egen lunte også noget længere, jeg er nogen gange gået i seng med barnet kl 19 for at være frisk til de mange gange jeg skal op om natten (han vågner stadig ca 4 gange hver nat)
De første dage uden lur lagde vi Liam til at sove allerede kl 18.
Nu er jeg også gravid og selvom drengen godt ved det sørger jeg for ikke at snakke for meget om det og ikke give maven/lillesøster "skylden'' for ting jeg ikke kan håber dermed at kunne gøre at han bliver lidt mindre sur på hende, det skal tidsnok komme når hun bliver født. F.ek. siger jeg mor er ikke så stærk så jeg kan ikke bære dig, istedet for pga maven/lillesøster kan jeg ikke bære dig.
Undskyld for de lange indlæg men ved bare hvor svært det kan være
og hvor mange ting der kan have indflydelse og hvor svært det kan være at vende den negative spiral...
Anmeld