Anonym skriver:
Mange tak for hjælpen alle sammen! I har tydeligvis misforstået det hele og jeg bliver bare jordet ned! Hold op hvor jeg bare synes i er nogle stride kællinger.
Jeg kan godt forstå du synes det er nogen hårde svar, men prøv lige at læs de første linjer i dit indlæg, det er dem der får mig til at tænke at der er noget der ikke er som det skal være..
"Min søn på 1 år SÅ belastende /: ingen af os har lyst til at hente ham i vs, og når han så kommer hjem GLÆDER vi os til han skal i seng.
Han skaber sig og græder nærmest fra vi kommer ind af døren og til han kommer i seng. "
Og den eneste løsning du skriver om i har er at give ham mad.
Jeg kender ikke din familie, dig eller din søn, du er anonym så jeg kan heller ikke se det i kontekst af andre af din indlæg (hvilket set intet er galt i selvfølgelig!)
Jeg skriver bare det her for at sige at der sidder nogen ude bag skærmene og reagere voldsomt fordi at dit indlæg ser dybt bekymrende ud når det bliver taget ud hvordan I ellers er som familie..
Dit indlæg fik mig til at springe alle tanker om seperationsangt, udviklingsspring, og andre aldersrelateret udfordringer.. hvilket det med dine uddybende indlæg virker til at være..
håber du får nogen brugbare svar, men måske du lige skal tænke om du kunne have skrevet noget alarmerende når alle reagere ens inden du kalder 'os' stride kællinger...
Anmeld