Anonym skriver:
Min søn på 1 år SÅ belastende /: ingen af os har lyst til at hente ham i vs, og når han så kommer hjem GLÆDER vi os til han skal i seng.
Han skaber sig og græder nærmest fra vi kommer ind af døren og til han kommer i seng. Lige meget hvad vi gør. Medmindre han heletiden får noget at spise.
Endnu værre bliver han hvis jeg går ud for at hænge vasketøj op, eller minkæreste går ud og laver mad. Han går med og står og hiver i vores bukser og vil op medmindre han får noget at spise.
Vi er begge helt udkørt! Nogle gode råd??
På mig lyder det som, at han mangler opmærksomhed. Han må da gerne være med til at hænge vasketøj op eller lave mad?

vores datter er med i alt, som vi laver. Madlavning, indkøb, opvask, oprydning osv, og hun elsker at få lov til at være med. Og ja, hun skriger også, men det gør børn jo, og det skal de have lov til

små børn har et meget begrænset ordforråd, og det er derfor deres måde at udtrykke følelser og meninger på. Når har skriger hvis du går ud, er det nok fordi han ikke vil have at du går fra ham. Så tag ham med

og når han hiver i sin far imens han står og laver mad, så vil han også være med hvor der sker noget. Så sæt ham op på bordpladen imens du holder ham, så kan han stadig være med samt være i sikker afstand
Det lyder meget skræmmende, at i ikke orker jeres søn

jeg vil råde dig til at søge prof. hjælp med det samme, så han ikke tager skade af det.
Anmeld