Jeg forstår godt hvad du mener når du skriver at du ikke "orker" jeres søn. Enhver der ikke vil indrømme at det er sådan fra tid til anden lyver overfor sig selv.....
Nå men jeg tænker om han i virkeligheden får alt for meget opmærksomhed??
Da min datter var et år blev jeg alene med hende, og arbejdede 37 timer - så der var bestemt ikke meget tid. Da jeg prioriterer rytme og hjemmelavet ordenlig mad højt. Hun kom med til hverdags opgaver - eller tømte skabet med Tuperware

men jeg ordnede i køkkenet. Hvis hun ikke legede selv på sit værelse, måtte hun også gerne se lidt tv. Efter spisetid var hun i bad, eller vi lå og læste sammen inden godnat tid.
Selvfølgelig er det super godt at I finder tid til at lege med ham, men måske ikke noget i behøver at gøre sammen hver dag. Den ene af Jer kunne måske lave noget praktisk, mens den anden tager jeres søn?
Derudover er der nok rigtig meget fase i det, som heldigvis går over
Klap jer selv på skulderen - i gør det godt nok! Men ja det er hårdt at blive forældre, og der er meget at lære for store og små
Jeg vil gerne indrømme at jeg nogle gange gik ud på altanen og havde lyst til at skrige højt - ja det kan jeg stadig og hun er lige blevet 8 år
Sender

i din retning!!
Anmeld