Anonym skriver:
Min søn på 1 år SÅ belastende /: ingen af os har lyst til at hente ham i vs, og når han så kommer hjem GLÆDER vi os til han skal i seng.
Han skaber sig og græder nærmest fra vi kommer ind af døren og til han kommer i seng. Lige meget hvad vi gør. Medmindre han heletiden får noget at spise.
Endnu værre bliver han hvis jeg går ud for at hænge vasketøj op, eller minkæreste går ud og laver mad. Han går med og står og hiver i vores bukser og vil op medmindre han får noget at spise.
Vi er begge helt udkørt! Nogle gode råd??
Puha...jeg fik helt ondt i maven da jeg læste dit indlæg.
Jeg blev lige blæst 12 år tilbage, og kan føle din magteløshed helt ned i min mave.
Du hader ikk din søn!! Men hvis det er lidt mere end de moderne tigerspring, har folk bare ingen anelse om HVOR hårdt det kan være...
Min dreng er i dag 12 år!! Og hold nu k... hvor har jeg bare haft lyst til at sælge ham mange mange gange!! Især da han var lille.
Sov kun lidt, ingen lange lurer, og afbrudt nattesøvn. Han kunne spise op til 12 gange i døgnet. Fik flaske og spiste enormt meget. Han var aldrig rigtig tilfreds. Uanset hvad vi gjore..eller jo, med mad i munden kunne han ikke brokke sig.
Ville altid bæres, ville ned igen, utilfredshed,skrig og skrål og manglende søvn, + min dårlige samvittighed over manglende tid til hans storesøskende, gjore at jeg , ved 2 1/2års besøg af sundhedsplejersken....smed alle kort på bordert!!
Jeg græd og bad hende tage min søn med sig!! Jeg var træt af at vandre med ham skrigende i skørterne konstant. Jeg var virkelig slidt ned, ja det var vi alle.
Heldigvis tog hun mig alvorlig, og sendte mig og sønikke til lægen.
Her 12 år efter....har forsat mararidt om tiden!!
Min søn fik som 4 årig diagnosen svær ADHD, lettere retaderet og forskellige tillægs diagnoser!! Og er i dag velbehandlet og en sympatisk ung mand:-D
Jeg siger selvfølgelig ikke at det er det samme med din dreng...gud for byde det. Men når noget er værer end gennemsnittet, har folk bare svært ved at sætte sig i det sted.
Jeg har så ondt af dig , din familie og din dreng. Bed for guds skyld om hjælp snarest!! Enten hos sundhedsplejersken, læge eller familie.
Ikke alt kan kaldes tigerspring!! Og det er faktisk en ret ny betegnelse der ofte bliver brugt i flæng for noget, som vi ellers ikke ved hvad vi skal kalde!
Tag dig selv alvorlig!! Du VED det ikke er rigtig, den måde din søn reagerer på. Du er den bedste mor han kan få, og vær ærlig, men lad være med at skamme dig.
Bed om hjælp!