skammer mig :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Tin skriver:

Puha...jeg fik helt ondt i maven da jeg læste dit indlæg.

Jeg blev lige blæst 12 år tilbage, og kan føle din magteløshed helt ned i min mave.

Du hader ikk din søn!! Men hvis det er lidt mere end de moderne tigerspring, har folk bare ingen anelse om HVOR hårdt det kan være...

Min dreng er i dag 12 år!! Og hold nu k... hvor har jeg bare haft lyst til at sælge ham mange mange gange!! Især da han var lille.

Sov kun lidt, ingen lange lurer, og afbrudt nattesøvn. Han kunne spise op til 12 gange i døgnet. Fik flaske og spiste enormt meget. Han var aldrig rigtig tilfreds. Uanset hvad vi gjore..eller jo, med mad i munden kunne han ikke brokke sig.

Ville altid bæres, ville ned igen, utilfredshed,skrig og skrål og manglende søvn, + min dårlige samvittighed over manglende tid til hans storesøskende, gjore at jeg , ved 2 1/2års besøg af sundhedsplejersken....smed alle kort på bordert!!

Jeg græd og bad hende tage min søn med sig!! Jeg var træt af at vandre med ham skrigende i skørterne konstant. Jeg var virkelig slidt ned, ja det var vi alle.

Heldigvis tog hun mig alvorlig, og sendte mig og sønikke til lægen.

Her 12 år efter....har forsat mararidt om tiden!!

Min søn fik som 4 årig diagnosen svær ADHD, lettere retaderet og forskellige tillægs diagnoser!! Og er i dag velbehandlet og en sympatisk ung mand:-D

Jeg siger selvfølgelig ikke at det er det samme med din dreng...gud for byde det. Men når noget er værer end gennemsnittet, har folk bare svært ved at sætte sig i det sted.

Jeg har så ondt af dig , din familie og din dreng. Bed for guds skyld om hjælp snarest!! Enten hos sundhedsplejersken, læge eller familie.

Ikke alt kan kaldes tigerspring!! Og det er faktisk en ret ny betegnelse der ofte bliver brugt i flæng for noget, som vi ellers ikke ved hvad vi skal kalde!

Tag dig selv alvorlig!! Du VED det ikke er rigtig, den måde din søn reagerer på. Du er den bedste mor han kan få, og vær ærlig, men lad være med at skamme dig.

Bed om hjælp!

Hold op dit indlæg rørte mig. Det lyder langt fra som lukas, men hold op, da du nævnte adhd. Det er min største frygt, der er rigtig meget i min kærestes familie, min kærestes far, hans bror og 2 af hans fætre har det i en rimelig slem grad puha, håber det ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Tak for alle de gode råd piger vi må se at få prøvet det af, det kan umuligt blive værre.

Anmeld

4. februar 2014

Maja88

Jeg ville prøve at hente ham før i vuggestuen

Anmeld

4. februar 2014

Maja88

Anonym skriver:

Mange tak for hjælpen alle sammen! I har tydeligvis misforstået det hele og jeg bliver bare jordet ned! Hold op hvor jeg bare synes i er nogle stride kællinger.

Er det ok som moderator at fare sådan op

Anmeld

4. februar 2014

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Hold op dit indlæg rørte mig. Det lyder langt fra som lukas, men hold op, da du nævnte adhd. Det er min største frygt, der er rigtig meget i min kærestes familie, min kærestes far, hans bror og 2 af hans fætre har det i en rimelig slem grad puha, håber det ikke.

Når du fortæller om ADHD i familien, synes jeg du skal overveje, om han i virkeligheden får for mange indtryk...

Find noget han kan koble af ved...ved det er svært i den alder. Hvad med musik i ørebøffer. Rolig musik men alligevel noget han evt kender?

Vi satte vores søn i barnevognen, med sele på og ørebøffer når jeg lavede mad. Og gerne lidt på afstand af dig. Det kunne gøre, at han kan se dig, men vender sanserne lidt indad....ved ikk om du kan bruge det.

Håber det bedste for jer:-)

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Tin skriver:

Når du fortæller om ADHD i familien, synes jeg du skal overveje, om han i virkeligheden får for mange indtryk...

Find noget han kan koble af ved...ved det er svært i den alder. Hvad med musik i ørebøffer. Rolig musik men alligevel noget han evt kender?

Vi satte vores søn i barnevognen, med sele på og ørebøffer når jeg lavede mad. Og gerne lidt på afstand af dig. Det kunne gøre, at han kan se dig, men vender sanserne lidt indad....ved ikk om du kan bruge det.

Håber det bedste for jer:-)

Vi har svært ved i det hele taget at få ham til at slappe af. Kan ikke engang sidde med ham på skødet i 1 min uden han vil ned og sådan har det altid været. Der skal ske noget hele tiden.

Anmeld

4. februar 2014

ano14316

Maja88 skriver:

Er det ok som moderator at fare sådan op

Tror bestemt ikke indlægget skulle være skrevet som moderator, men det er da virkelig dårlig stil, at man skriver sådan, specielt hvis man ellers er moderator...

Moderatore burde bestemt være forgangskvinder for hvordan man taler til hinanden herinde..

Anmeld

4. februar 2014

ano14316

Vi har svært ved i det hele taget at få ham til at slappe af. Kan ikke engang sidde med ham på skødet i 1 min uden han vil ned og sådan har det altid været. Der skal ske noget hele tiden.

Hvad hvis han er blevet stimuleret på hele hudens overflade tænker på ting som massage, kuglebad, svømmehal..? Slapper han så lidt bedre af?

Vi havde stor glæde af et badekar fyldt med kugler fra br..

Og så helt praktisk er han blevet tjekket igennem fysisk at han ikke har nogen skævheder eller lign der yderligere gør det svært for ham at finde ro.. 

Anmeld

4. februar 2014

Maja88

ano14316 skriver:

Tror bestemt ikke indlægget skulle være skrevet som moderator, men det er da virkelig dårlig stil, at man skriver sådan, specielt hvis man ellers er moderator...

Moderatore burde bestemt være forgangskvinder for hvordan man taler til hinanden herinde..

Lige præcis

Anmeld

4. februar 2014

Laulund87

Anonym skriver:

Mange tak for hjælpen alle sammen! I har tydeligvis misforstået det hele og jeg bliver bare jordet ned! Hold op hvor jeg bare synes i er nogle stride kællinger.

Øhm er du moderator eller hvad sker der?

Hvis du er, så håber jeg da ikke det er ok at du skriver sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.