skammer mig :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2014

charlottekri

Det kunne godt lyde som om at han er i en periode hvor han lider af seperationsangst, det har min 1 årlige lige været igennem, og hold nu op hvor er det hårdt!! Men der er lys for enden af tunnellen, men er bange for at det godt kan have lange udsigter.
Hvordan sover han i vs? Måske er han simpelthen så træt at han ikke ved hvad han skal gøre af sig selv, og den eneste måde hvorpå han kan fortælle det, er ved at skrige.
Og må give dig ret mht de andre svar du har fået, tror ikke at de har læst dine svar grundigt nok...
Håber at det snart lysner for jer!
Knus Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hold da op hvor er mange dømmende herinde udfra et enkelt indlæg!!! Ligefrem at skrive at hun burde søge professionelt hjælp er det SÅ for meget!!! Ja, hun har måske valgt det forkerte ord men det er slet ikke sådan hun mener det!! Det kan man jo tydeligvis også læse efterfølgende!! Så slap lige af de damer!!

Anmeld

3. februar 2014

Muhmi

Mange tak for hjælpen alle sammen! I har tydeligvis misforstået det hele og jeg bliver bare jordet ned! Hold op hvor jeg bare synes i er nogle stride kællinger.

Slettet.. Sorry... Jeg melder mig ud

Anmeld

3. februar 2014

JH12

Det lyder rigtig meget som en separationsangst -periode.. Den ramte vi også omkring 1 års aldern og særligt efter hun var startet i dagplejen..
Sådan nogle perioder kommer desværre.. Og det med mad kender vi alt til herhjemme (og hun spiser så slet ingenting til aften)
Der er lys for enden af tunlen. Kan du evt. Aktiver ham med en tur ud og lege mens far laver mad, så han ikke fokusere på at farmand ikke der tilstede?
Håber snart i kommer igennem denne periode, for ja den kan være rigtig hård.. Og kan godt forstå du synes eftermiddagene man være lange..

Anmeld

3. februar 2014

klmf

Victor har også lige været igennem en periode hvor han bare har skældt ud hele tiden med mindre han fik mad. Hold nu op det trækker tænder ud, specielt i weekenden. Det er ved at sløje af nu, så mit eneste råd er nok ubrugeligt: hold ud. Og gå ind og kig på ham når han sover, he he;-) Vi har holdt humøret højt, taget ham med i alt vi kunne og så ellers bare glædet os til han kom igennem det. Bestikkelse i form af æbler, boller osv. har købt os lidt tid. Kan det være tænder??

Anmeld

3. februar 2014

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

Det kunne godt lyde som om at han er i en periode hvor han lider af seperationsangst, det har min 1 årlige lige været igennem, og hold nu op hvor er det hårdt!! Men der er lys for enden af tunnellen, men er bange for at det godt kan have lange udsigter.
Hvordan sover han i vs? Måske er han simpelthen så træt at han ikke ved hvad han skal gøre af sig selv, og den eneste måde hvorpå han kan fortælle det, er ved at skrige.
Og må give dig ret mht de andre svar du har fået, tror ikke at de har læst dine svar grundigt nok...
Håber at det snart lysner for jer!
Knus Charlotte

Tak for din forståelse og hjælp. Endelig noget jeg kan bruge til noget.

Hans rytme er sove fra ca 19-7.30 også fra 11.40-14.10. Men ja han er også træt. Han snakket med vs, men om han sover 1 eller 2 lure er det det samme da han ikke sover så længe af gangen så. Vi har prøvet at spise tidligere, så han kan komme tidligere i seng. I dag blev han puttet 18.30 da han var meget træt men er alligevel først lige faldet i søvn.

Anmeld

3. februar 2014

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Victor har også lige været igennem en periode hvor han bare har skældt ud hele tiden med mindre han fik mad. Hold nu op det trækker tænder ud, specielt i weekenden. Det er ved at sløje af nu, så mit eneste råd er nok ubrugeligt: hold ud. Og gå ind og kig på ham når han sover, he he;-) Vi har holdt humøret højt, taget ham med i alt vi kunne og så ellers bare glædet os til han kom igennem det. Bestikkelse i form af æbler, boller osv. har købt os lidt tid. Kan det være tænder??

Ja weekenderne er slemme og lange

Sidder også lige og snakker med kæresten om at selvom han lige er faldet i søvn, savner jeg ham allerede selvom jeg glædede mig til han skulle i seng. Savner bare min altid glade dreng.

Tror ikke det er tænder, for han er glad nok når han er i vs, sover rigtig fint og er glad når vi er ude.

Anmeld

3. februar 2014

L&V

Anonym skriver:

Mange tak for hjælpen alle sammen! I har tydeligvis misforstået det hele og jeg bliver bare jordet ned! Hold op hvor jeg bare synes i er nogle stride kællinger.

Sikke man da får lyst til at gi sit besyv med med sådan en udmelding.. Kunne det tænkes dit eget ord valg ikke var helt heldigt og du derfor får svar af den skuffe

Anmeld

3. februar 2014

charlottekri

Anonym skriver:

Tak for din forståelse og hjælp. Endelig noget jeg kan bruge til noget.

Hans rytme er sove fra ca 19-7.30 også fra 11.40-14.10. Men ja han er også træt. Han snakket med vs, men om han sover 1 eller 2 lure er det det samme da han ikke sover så længe af gangen så. Vi har prøvet at spise tidligere, så han kan komme tidligere i seng. I dag blev han puttet 18.30 da han var meget træt men er alligevel først lige faldet i søvn.

Det var da så lidt
Har i prøvet at lave et forsøg med vs med at lade ham få 2 lure, måske når han at blive alt for træt før han sover middagslur og får derfor ikke hvilet ordentligt ud selvom han sover det længere... Min dp droppede selv formiddagsluren (uden at fortælle det til mig) fordi han ikke ville sove så længe til middag, og hold nu kæft hvor var han bare en hystade om eftermiddagen og aftenen, lige indtil jeg fandt ud af hvad de havde gang i og fik sat en stopper for det. Nu sover han formiddagslur igen, og det er ikke nær så slemt!
Dermed ikke sagt at det hjælpe hos jer, men det var måske et forsøg værd?

Anmeld

3. februar 2014

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Min søn på 1 år SÅ belastende /: ingen af os har lyst til at hente ham i vs, og når han så kommer hjem GLÆDER vi os til han skal i seng.

Han skaber sig og græder nærmest fra vi kommer ind af døren og til han kommer i seng. Lige meget hvad vi gør. Medmindre han heletiden får noget at spise.

Endnu værre bliver han hvis jeg går ud for at hænge vasketøj op, eller minkæreste går ud og laver mad. Han går med og står og hiver i vores bukser og vil op medmindre han får noget at spise.

Vi er begge helt udkørt! Nogle gode råd??

Jeg må ærligt indrømme, at vi har haft en periode, hvor jeg havde det på helt samme måde ! Men, der er lys for enden af tunnellen, tro mig ..

Jeg elsker min datter, uden tvivl - men der var en periode på et par måneder, hvor det at være mor, hang mig langt ud af halsen .. Man kunne jo ikke en gang gå på toilettet i fred ! Selvom far også var der, og omvendt det samme, når han gik på toilet .

Men det var heldigvis en periode, tror det var en fase hun skulle igennem, det kørte jo rundt i hendes hoved, med gåtrin og sprog, osv ..

Mit eneste råd er, hæng i ! Det skal nok blive godt igen .. Giv al den opmærksomhed du kan, og det samme med far. Aflast hinanden, og få rigtigt godt med søvn selv - planlæg måske at ordne det huslige når den bette er kommet i seng

Jeg kan huske, at jeg bebrejdede mig selv i den periode, meget endda, og ønskede sådan at jeg vandt i lotto, så vi kunne gå hjemme hende og jeg, så alt blev som før hun begyndte i dagplejen .. Men den fase, var jo nok kommet uanset hvad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.