Det skete bare ikke!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

Mor til Majbørn

Bell'star skriver:

Men nu har manden her jo tydelivis ikke drukket hjernen ud, men er smadret fordi han ikke har fået nok søvn, selvforskyldt.

Jeg er da også tit træt om morgenen hvis jeg har været oppe 8 gange med en grædende søn, men derfor kan jeg da godt tage ansvar for at passe ham dagen efter, på trods af søvnunderskud. Og skulle der være en lille promille i blodet stadig, kan jeg stadig ikke se noget galt i at sætte ham til at passe "sit arbejde" som han hele tiden har været klar over var hans opgave.

At gøre tingene selv og aflevere den lille selv, er jo lidt ligesom at klappe ham på skulderen og sige "nååårh, er du en idiot der ikke har fået søvn nok, jen så skal jeg da nok klare dit arbejde for dig. Så kan du bare sove videre"

Total win-win-situation for ham jo. Det opfordrer jo nærmest til at det kan han bare gøre en anden gang igen, uden problemer. Det betaler sig jo nærmest at gøre sådan, så får man lov at sove længe og slipper for at passe barn.

Der er jeg lidt uenig - at overtage hans arbejde den ene dag er da ikke at opfordre ham til at gøre det igen. Så er der sguda tale om en VIRKELIG umoden fyr, hvis han opfatter det sådan.

Tværtimod synes jeg da det viser en lidt overskud og overbærenhed. Herregud - fyren har haft en sjov aften, og det er da bare dejligt for ham, selvom det så er pisseirriterende for andre.

... Mon ikk fyren godt allerede VED, at han er forkert på den, eller skal der sparkes til en mand der ligger ned (og sover og er småfuld)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Anonym trådstarter

Nå, jeg stopper her for folk tolker tydeligvis det de har lyst til og hænger sig i Info som egentlig ikke var meningen, i stedet for at stole på at der kom styr på tingene. Men jer om det, jeg har fin samvittighed over at lade far tage sin vanlige tørn og det er det vigtigste. Ingen andre end jeg, var i situationen og kan afgøre hvordan tingene så ud, så jeg får ikke rigtig noget ud af at prøve at overbevise alle jer udenforstående. i øvrigt kan jeg heller ikke ændre på det nu, så det er ligesom lidt ligegyldigt.

rigtig god dag til jer allesammen  

Anmeld

30. januar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Hvor ser du mig skrive "skide fuld og på rulleskøjter"? Han var beruset da han kom hjem, ja. Du ved, i godt humør og lugtede af øl. Da han stod op var han bare smadret. Og det er ingen undskyldning for ikke at skulle tage sit ansvar! Jeg har sgu også tit været smadret i de perioder hvor lillen har været vågen hele natten, men jeg får sgu nosset mig selv igang alligevel. 

STORSTINKENDE og tydeligt beruset var måske det der fortalte mig at han ikke var særlig ædru heller... Efter mit svar har jeg læst tråden igennem og du trækker i land nu, fordi den også bliver lagt over på det du gjorde og fair nok, det er ikke fedt at vide man måske skulle have handlet anderledes, og især ikke når mange skriver det samme... Men derfor må man stadig gerne svare folk tilbage på en pæn måde og måske ikke lave så SURT et indlæg til at starte med, hvis han egentlig bare var i godt humør.... Din formulering i første indlæg siger det totalt modsatte af hvad du skriver til mig nu

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg mener at det er uansvarligt at lade en beruset mand være alene med et lille barn.

kl 4-5 (kiggede ikke på uret) kommer han hjem. Storstinkende af alkohol! Og tydeligt beruset.
-han har jo ikke bare fået en enkelt øl......

Kl 5.40 vågner den lille og er ked, jeg sparker bogstavelig talt manden ud af sengen for at tage ham op.
-han har max sovet 1 time og 40 minutter, måske kun 40 minutter, og han skal sparkes ud af kassen !!

Kan høre han falder i søvn inde på sofaen og den lille trisser rundt og siger til far at han skal have tør numse
-han opdager ikke at der er lort i bleen, selvom barnet gør opmærksom på at der skal skiftes ble ?!?
+ at han bare falder i søvn på sofaen....

Og nu kan han så aflevere i dp med alkoholånde.
-hvorfor ikke ringe og sige man kommer for sent, og så selv afleverer? Det andet bliver pinligt for alle parter...

Jeg synes overhoved ikke at han virker til at kunne tage 100% vare på et barn. Tænk hvis han faldt i søvn på sofaen og den lille faldt og slog sig bevidstløs.....

Nå men det var min holdning.

henviser til mit sidste indlæg og læs venligst også resten så du får styr på detaljerne. Fx at han skam var både oppe og i tøjet før jeg kørte, så nej han falder ikk i søvn igen. Og at han ikke var fuld da han vågnede. alkohol stinker lææææænge efter det både er indtaget og forsvundet fra kroppen igen

nå, men. Gjort er gjort og det er gået fint. God dag.

Anmeld

30. januar 2014

pussekat

Anonym skriver:

Nå, jeg stopper her for folk tolker tydeligvis det de har lyst til og hænger sig i Info som egentlig ikke var meningen, i stedet for at stole på at der kom styr på tingene. Men jer om det, jeg har fin samvittighed over at lade far tage sin vanlige tørn og det er det vigtigste. Ingen andre end jeg, var i situationen og kan afgøre hvordan tingene så ud, så jeg får ikke rigtig noget ud af at prøve at overbevise alle jer udenforstående. i øvrigt kan jeg heller ikke ændre på det nu, så det er ligesom lidt ligegyldigt.

rigtig god dag til jer allesammen  

hejsa
jeg synde da du her gjor det som jeg også vil have gjor da så kan det være han lære at det gør man ikke og han skal også pas sig barn da og tro også jeg vil have bliv pis sur og da
og god dag til dig også
og P.S du skal gør hvad du føl for da det er dig barn og ikke alle her ind da

Anmeld

30. januar 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

henviser til mit sidste indlæg og læs venligst også resten så du får styr på detaljerne. Fx at han skam var både oppe og i tøjet før jeg kørte, så nej han falder ikk i søvn igen. Og at han ikke var fuld da han vågnede. alkohol stinker lææææænge efter det både er indtaget og forsvundet fra kroppen igen

nå, men. Gjort er gjort og det er gået fint. God dag.

Jeg har læst samtlige indlæg i din tråd indne jeg svarede.

Men du bevæger dig længere og længere væk fra dit oprindelige indlæg, derfor har jeg valgt at svare ud fra det tråden blev oprettet som.

Det ændre ikke min opfattelse !

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

STORSTINKENDE og tydeligt beruset var måske det der fortalte mig at han ikke var særlig ædru heller... Efter mit svar har jeg læst tråden igennem og du trækker i land nu, fordi den også bliver lagt over på det du gjorde og fair nok, det er ikke fedt at vide man måske skulle have handlet anderledes, og især ikke når mange skriver det samme... Men derfor må man stadig gerne svare folk tilbage på en pæn måde og måske ikke lave så SURT et indlæg til at starte med, hvis han egentlig bare var i godt humør.... Din formulering i første indlæg siger det totalt modsatte af hvad du skriver til mig nu

Tydeligt beruset er for mig = i godt humør/har helt sikkert fået nogen øl..., ikke en kasse, men nogen. Havde jeg skrevet han var pissestiv, var det noget andet. Storstinkende af alkohol, det gør man også af 5 øl. Igen, tolke tolke. Og nej jeg trækker ikke i land, er bare overrasket over hvor meget folk går amok så snart der står noget med alkohol også selvom jeg udtrykker at have vurderet situationen i morges som okay. Men det er åbenbart ikke godt nok medmindre man personligt har været en flue på væggen.  Og ja, jeg var pissed da jeg skrev indlægget, så måske har jeg udtrykt mig forkert. who knows, bottom line er, at det åbenbart ikke er en selfølge for folk at jeg ikke bare er skredet fra stiv mand og barn. Jeg er jo ikke retarderet for f*****.

Men jeg lukker den herfra.  God dag. 

Anmeld

30. januar 2014

lineog4

Jeg må indrømme jeg havde stået op, kylet ham ud i et bad så han var klar frisk når jeg skulle gå. Men jeg havde da nok klaret at stå op en halv time før - siger kvinden der. Nat har været oppe med en syg dreng med smerter i ørene siden kl 3.15 og nu er på arbejde - og jeg havde også klaret at gøre ham klar - jeg gør alle mine 3 børn klar alene hver morgen....

Og så havde jeg talt med store ord i aften når den lille var lagt og sagt det er okay når han har et ansvar om morgenen.

Men havde altså godt kunne ændre på rutinen en enkelt morgen 

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg har læst samtlige indlæg i din tråd indne jeg svarede.

Men du bevæger dig længere og længere væk fra dit oprindelige indlæg, derfor har jeg valgt at svare ud fra det tråden blev oprettet som.

Det ændre ikke min opfattelse !

Der handler nok mere om fortolkning. God dag.

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg må indrømme jeg havde stået op, kylet ham ud i et bad så han var klar frisk når jeg skulle gå. Men jeg havde da nok klaret at stå op en halv time før - siger kvinden der. Nat har været oppe med en syg dreng med smerter i ørene siden kl 3.15 og nu er på arbejde - og jeg havde også klaret at gøre ham klar - jeg gør alle mine 3 børn klar alene hver morgen....

Og så havde jeg talt med store ord i aften når den lille var lagt og sagt det er okay når han har et ansvar om morgenen.

Men havde altså godt kunne ændre på rutinen en enkelt morgen 

Stod jo netop op, for pokker da. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.