Muhmi skriver:
STORSTINKENDE og tydeligt beruset var måske det der fortalte mig at han ikke var særlig ædru heller... Efter mit svar har jeg læst tråden igennem og du trækker i land nu, fordi den også bliver lagt over på det du gjorde og fair nok, det er ikke fedt at vide man måske skulle have handlet anderledes, og især ikke når mange skriver det samme... Men derfor må man stadig gerne svare folk tilbage på en pæn måde og måske ikke lave så SURT et indlæg til at starte med, hvis han egentlig bare var i godt humør.... Din formulering i første indlæg siger det totalt modsatte af hvad du skriver til mig nu 
Tydeligt beruset er for mig = i godt humør/har helt sikkert fået nogen øl..., ikke en kasse, men nogen. Havde jeg skrevet han var pissestiv, var det noget andet. Storstinkende af alkohol, det gør man også af 5 øl. Igen, tolke tolke. Og nej jeg trækker ikke i land, er bare overrasket over hvor meget folk går amok så snart der står noget med alkohol også selvom jeg udtrykker at have vurderet situationen i morges som okay. Men det er åbenbart ikke godt nok medmindre man personligt har været en flue på væggen.
Og ja, jeg var pissed da jeg skrev indlægget, så måske har jeg udtrykt mig forkert. who knows, bottom line er, at det åbenbart ikke er en selfølge for folk at jeg ikke bare er skredet fra stiv mand og barn. Jeg er jo ikke retarderet for f*****.
Men jeg lukker den herfra. God dag.
Anmeld