Anonym skriver:
Må lige have luft! Jeg er såååå sur!!!
Kæresten gik ud for at se fodbold med en ven igår kl 19.30. Det er helt okay. I løbet af aftenen (kl 00) kan jeg se på fb at de ikke længere er på stedet hvor der var fodbold, men er taget videre for at drikke øl. Allerede her tænker jeg "nej nej nej" og sender som et hint en SMS om at jeg går i seng. Intet svar. Kl 3 vågner vores barn og er ked, jeg går derind og trøster, og kommer i tanke om at kæresten sgu da ikke er kommet hjem endnu! Tjekker uret, 3.10, sender en sms om at det er hverdag og han skal komme hjem! svar: jaja
kl 4-5 (kiggede ikke på uret) kommer han hjem. Storstinkende af alkohol! Og tydeligt beruset.
Kl 5.40 vågner den lille og er ked, jeg sparker bogstavelig talt manden ud af sengen for at tage ham op. Det var tæt på umuligt! (Jeg skal op kl 6.15 og på arbejde og har virkelig brug for den sidste halve time for at kunne fungere, hvor han bare skal aflevere i dp og har masser af tid)
Kan høre han falder i søvn inde på sofaen og den lille trisser rundt og siger til far at han skal have tør numse. X kommer ind til mig og står og snakker en hel masse og har ganske rigtigt lavet stort i bleen (nok årsagen til at han vågnede tidligt) men det har manden ikke tjekket! står op. Går ind og vækker ham og siger, du skal skifte X! Han har lavet stort og jeg skal gøre mig klar til arb. Forklare i samme omgang at dét der, det gør han IKKE igen! Efterfulgt af en længere smøre om ansvar osv.
Han prøvede at glatte ud men det virker ikke! Er så pisse sur! Hvad fanden sker der? Bare fordi vennen ikke har børn, så kan man ikke nosse sig sammen til at sige et simpelt NEJ! Aaaasrgh! Og nu kan han så aflevere i dp med alkoholånde. 

Skidesmart!!!!! Idiot.
Jeg mener at det er uansvarligt at lade en beruset mand være alene med et lille barn.
kl 4-5 (kiggede ikke på uret) kommer han hjem. Storstinkende af alkohol! Og tydeligt beruset.
-han har jo ikke bare fået en enkelt øl......
Kl 5.40 vågner den lille og er ked, jeg sparker bogstavelig talt manden ud af sengen for at tage ham op.
-han har max sovet 1 time og 40 minutter, måske kun 40 minutter, og han skal sparkes ud af kassen !!
Kan høre han falder i søvn inde på sofaen og den lille trisser rundt og siger til far at han skal have tør numse
-han opdager ikke at der er lort i bleen, selvom barnet gør opmærksom på at der skal skiftes ble ?!?
+ at han bare falder i søvn på sofaen....
Og nu kan han så aflevere i dp med alkoholånde.
-hvorfor ikke ringe og sige man kommer for sent, og så selv afleverer? Det andet bliver pinligt for alle parter...
Jeg synes overhoved ikke at han virker til at kunne tage 100% vare på et barn. Tænk hvis han faldt i søvn på sofaen og den lille faldt og slog sig bevidstløs.....
Nå men det var min holdning.