Det skete bare ikke!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

Carina:-)

UnderCover35 skriver:

Forstår til fulde at du er ked af det og skuffet - MEN:

Hvorfor pokker sparker du ham ud af sengen for at tage sig af jeres barn 1-2 timer efter han kom hjem tydeligt beruset?
Hvor er dit ansvar som mor lige her?
Ingen, heller ikke far skal tage sig af et lille barn når de er berusede!

Og han skal da på ingen måde aflevere i dagplejen - forhåbentligt ikke i bil??

- istedet for at bruge til på at lufte ud herinde så burde du være stået op og ha taget dig af barnet og brugt den ekstra tid du får ved at stå før op på at blive færdig og selv aflevere når far er uansvarlig og ikke i stand til at tage vare på et barn!

Så må du priotere barnet og tilsidesætte dig selv - og skideballen gir nok mere mening når far engang er ædru igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Laulund87

Ej hvor jeg bare synes det er SÅ forkert at dit barn bøder fordi at du er tosset på din mand! En beruset far skal sgu da ikke have ansvar for sit barn, uanset hvordan han har opført sig. Så var du måske kommet 30 min for sent på arbejde, men sådan skulle du have gjort i min verden!

Jeg var også blevet gal, men jeg havde stået op, taget mig af barnet, taget på arbejde og brugt tiden på at køle af og havde forhåbentlig kunne snakke om det når jeg kom hjem. Synes du har grebet det helt forkert an, uanset hvor sur du var!

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

Vil gerne frabede flere indlæg i denne tråd da der intet konstruktivt kommer ud af at dunke mig oveni hovedet. sket er sket, og alle er i god behold

på forhånd mange tak. god dag til jer. 

Anmeld

30. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hey

nu har jeg læst hele tråden igenem. Og hold da op hvor er din mand uansvarlig, især da jeg læser at det er en hverdag han har lavet det nummer og i har ellers  en fast aftale i har oven i købet. Fuldstændig respektløst af ham Over for dig og ikk mindst overfor jeres barn. 

har det været min mand der lavet det nummer, vil jeg blive mega gal. 

Men nu min mand heldigvis ikk typen der går ud og drikker sig stiv hver dag. Han er faktisk slet ikk til drikkeri man kan knap få ham til at drikke til nytår. Og det samme med mig. 

Men når det sagt om din mand og forstår godt du er sur. Så når det sagt så synes jeg bestemt ikk man som mor lader en beruset far tag sig af jeres barn. Ens barn er da vigtigere end en halv times søvn. Vil da aldrig lad en far tag sig af mit barn mens han er beruset. vil da heller selv droppe den halv time og stå op og gør mit barn klar og få det i dp og få ringet til arbejdspladsen og sige at man kommer forsent. der handlet du altså forkert. 

Anmeld

30. januar 2014

Rockertand

MorDk skriver:

Altså man kan da håbe det er en engangs forestilling, men hvordan kan du vide det er første gang kæresten er uansvarlig? Nå det var et sidespring.

Ellers er jeg RET sikker på, at det var nævnt

Anmeld

30. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Og du skriver at du vurderer det til at han kun er træt. Han kom beruset hjem og han fik knap 2 timer søvn, hvis ikk mindre også er han kun træt? 

Alkohol forsvinder ikk så hurtigt. Da du spaket ham ud, ha alkoholet ikk været forsvundet fra hans blod. Der vil går mange timer før han er helt ædru. 

Og fra han har drukket og indtil han bliver helt ædru så i melem tidlig burdte du ikk efterlade barnet med ham. 

Anmeld

30. januar 2014

..

Hold nu op hvor kan I da dømme trådstarter uden at have været tilstede og uden at kende hende og hendes mand.

Hvorfor ikke spørge i stedet for at kl konstatere at han fx var stinkende stiv og ikke i stand til at tage sig af barnet.

Jeg kunne også have haft skrevet sådan en tråd i vrede hvor det hele måske lyder værre end det var. Umiddelbart forstår jeg godt ts og havde nok reageret som hende :-)

Anmeld

30. januar 2014

Tin

Profilbillede for Tin
Tænker faktisk ikke at tråden handler om hvorvidt mor burde stå op eller ej.

Tænker den handler mere om "kæft hvor er han pisse hamrende uretfærdig!" . Der foreligger en klar aftale mellem mor og far mht aflevering.....Ergo svigter far her!! Han lever ikke op til hans ansvar. Et ansvar han også havde inden han tog afsted i aftes, og da indkomsten i hjemmet tjenes af mor?, mener jeg bestemt ikke at hun "bare" ringer og siger at hun kommer forsent! Job hænger ikke på træerne!

Hvis min mand havde gjort et ligende nummer, altså svigtet mig,vores barn,vores aftale og vores økonomi for at morer sig den halve nat....så havde jeg sikkert ikke talt med ham i flere dage!!

Jeg var blevet møghamrende sur!! Synes ikke at man skal skyde på mor her, hun har jo faktisk siddet aftenen alene med deres barn så han kunne more sig, iforventning om at han så tager hans del af ansvaret efterfølgende morgen.

Anmeld

30. januar 2014

lycly

Hold nu op hvor mange af jer med det samme danner jeres eget billede af hvad der er sket udfra de forholdvis få oplysninger ts kommer med. I fortolker jo udfra hvad I vil så I lige får mulighed for at fremhæve jer selv og hvor gode mødre I selv er.

Når jeg læser et indlæg så går jeg som udgangspunkt ALTID ud fra at ts vil sine børn det bedste. Og jeg synes det er så unfair at mangår bare insinuerer at hun er total uansvarlig.
Jeg læser det som om at hun prøvede at give kæresten en lærestreg for at vise ham at det ikke duer at komme sådan hjem når man har ansvar og forpligtelser.

Til ts: jeg var blevet STIK tosset men jeg havde nu også tvunget ham ud af sengen. Jeg ville selvfølgelig følge med i at han magtede det (som du tydeligvis også gjorde) men han skulle satme have sig den lærestreg!

Anmeld

30. januar 2014

Pcokate

LuLy skriver:

Hold nu op hvor mange af jer med det samme danner jeres eget billede af hvad der er sket udfra de forholdvis få oplysninger ts kommer med. I fortolker jo udfra hvad I vil så I lige får mulighed for at fremhæve jer selv og hvor gode mødre I selv er.

Når jeg læser et indlæg så går jeg som udgangspunkt ALTID ud fra at ts vil sine børn det bedste. Og jeg synes det er så unfair at mangår bare insinuerer at hun er total uansvarlig.
Jeg læser det som om at hun prøvede at give kæresten en lærestreg for at vise ham at det ikke duer at komme sådan hjem når man har ansvar og forpligtelser.

Til ts: jeg var blevet STIK tosset men jeg havde nu også tvunget ham ud af sengen. Jeg ville selvfølgelig følge med i at han magtede det (som du tydeligvis også gjorde) men han skulle satme have sig den lærestreg!

Nu ved jeg ikke om du indbefatter mine indlæg men jeg svare alligevel 

jeg synes manden har været en røv af dimensioner og svare udfra hvad jeg læser. 

For det er hvad jeg kan ik? Svare udfra de oplysninger der er mig givet? 

Jeg prøver ikke at fremhæve mig selv som mor/kvinde eller noget andet. Men udfra hendes indlæg fik jeg ondt af barnet. Barnet det skal være sammen med en far der ikke er i stand til at tage sig af det (min tolkning ja, men vi har også hver vores grænser).

Ja manden kan få sig en lærestreg men bør det gå udover barnet?

Jeg har endnu ikke hørt om nogen der passer deres job blive fyret fordi de en enkelt gang eller to ringer og siger de bliver lidt forsinket pga en familiesituation. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.