Det skete bare ikke!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2014

lycly

Hvorfor skal det gå ud over barnet at faderen har været en røv? Det kan godt være han ikke var stinkende stiv, men han var påvirket og så burde han ikke have ansvaret for barnet! At han skal have en lærestreg, måske, men det er dælme umodent at gøre det på den måde.

Hvad er der galt med at tage en snak om tingene når han er ædru, barnet ikke står midt i det hele og moderen er kølet ned. Det ville da være det bedste for alle parter i stedet for bare at tænke "fuck det, han skal straffes!"

Igen, vi ved jo ikke præcis hvad der er foregået, det er jo slet ikke sikkert barnet har mærket noget som helst. Jeg føler mig rimelig overbevist om at TS ikke ville overlade sit barn til en som er så spritstiv at han ikke kan gå eller noget. Igen, jeg går ud fra at folk vil deres børn det bedste.

Jeg havde personligt også handlet anderledes, men det giver mig ikke ret til at beskylde ts for at være dårlig mor. Det er mere det der er min pointe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Laulund87

LuLy skriver:

Igen, vi ved jo ikke præcis hvad der er foregået, det er jo slet ikke sikkert barnet har mærket noget som helst. Jeg føler mig rimelig overbevist om at TS ikke ville overlade sit barn til en som er så spritstiv at han ikke kan gå eller noget. Igen, jeg går ud fra at folk vil deres børn det bedste.

Jeg havde personligt også handlet anderledes, men det giver mig ikke ret til at beskylde ts for at være dårlig mor. Det er mere det der er min pointe.

Han behøver heller ikke være spritstiv for at være for påvirket til at tage sig af sit barn..

Der er ingen der skriver hun er en dårlig mor? Jeg skriver at det er en utrolig umoden måde at håndtere tingene på og det er sikkert fordi hun er så vred. Så burde man løse tingene senere og tænke på barnet først.

Anmeld

31. januar 2014

Mum33

Anonym skriver:

Må lige have luft! Jeg er såååå sur!!!  

Kæresten gik ud for at se fodbold med en ven igår kl 19.30. Det er helt okay. I løbet af aftenen (kl 00) kan jeg se på fb at de ikke længere er på stedet hvor der var fodbold, men er taget videre for at drikke øl. Allerede her tænker jeg "nej nej nej" og sender som et hint en SMS om at jeg går i seng. Intet svar. Kl 3 vågner vores barn og er ked, jeg går derind og trøster, og kommer i tanke om at kæresten sgu da ikke er kommet hjem endnu! Tjekker uret, 3.10, sender en sms om at det er hverdag og han skal komme hjem! svar: jaja

kl 4-5 (kiggede ikke på uret) kommer han hjem. Storstinkende af alkohol! Og tydeligt beruset. 

Kl 5.40 vågner den lille og er ked, jeg sparker bogstavelig talt manden ud af sengen for at tage ham op. Det var tæt på umuligt! (Jeg skal op kl 6.15 og på arbejde og har virkelig brug for den sidste halve time for at kunne fungere, hvor han bare skal aflevere i dp og har masser af tid) 

Kan høre han falder i søvn inde på sofaen og den lille trisser rundt og siger til far at han skal have tør numse. X kommer ind til mig og står og snakker en hel masse og har ganske rigtigt lavet stort i bleen (nok årsagen til at han vågnede  tidligt) men det har manden ikke tjekket! står op. Går ind og vækker ham og siger, du skal skifte X! Han har lavet stort og jeg skal gøre mig klar til arb. Forklare i samme omgang at dét der, det gør han IKKE igen! Efterfulgt af en længere smøre om ansvar osv.

Han prøvede at glatte ud men det virker ikke! Er så pisse sur! Hvad fanden sker der? Bare fordi vennen ikke har børn, så kan man ikke nosse sig sammen til at sige et simpelt NEJ! Aaaasrgh! Og nu kan han så aflevere i dp med alkoholånde.  Skidesmart!!!!! Idiot. 

Øv for dårlig opførsel. Er sikker på du har taget de rigtige valg i din situation. Næste gang er det din tur til at "glemme hverdagen" og skeje ud. Knus

Anmeld

31. januar 2014

Muhmi

LuLy skriver:

Ingen har beskyldt hende for at være en dårlig mor.. Det er jo netop sådan noget som du skriver som er total propaganda i sådan en debat her.. At vi prøver at helliggøre os selv som værende bedre mødre fordi vi skriver vi ville gøre anderledes end det hun valgte, eller at vi stempler hende som en dårlig mor.

Undskyld, men det er altså fis i en hornlygte for sådan er det jo ikke, ingen af os har skrevet hun var en dårlig mor og nu kan jeg kun svare for mig selv, men jeg har bestemt ikke skrevet som jeg har for at pudse min egen glorie overfor andre brugere herinde. Jeg har skrevet som jeg har, fordi jeg ville have gjort anderledes. Færdig BUM, der behøver ikke blive tolket i mine intentioner for at skrive, for der er ingen, andre end at jeg har fundet debatten spændende nok til at jeg ville bruge min tid på at svare i den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.