LuLy skriver:
Igen, vi ved jo ikke præcis hvad der er foregået, det er jo slet ikke sikkert barnet har mærket noget som helst. Jeg føler mig rimelig overbevist om at TS ikke ville overlade sit barn til en som er så spritstiv at han ikke kan gå eller noget. Igen, jeg går ud fra at folk vil deres børn det bedste.
Jeg havde personligt også handlet anderledes, men det giver mig ikke ret til at beskylde ts for at være dårlig mor. Det er mere det der er min pointe.
Ingen har beskyldt hende for at være en dårlig mor.. Det er jo netop sådan noget som du skriver som er total propaganda i sådan en debat her.. At vi prøver at helliggøre os selv som værende bedre mødre fordi vi skriver vi ville gøre anderledes end det hun valgte, eller at vi stempler hende som en dårlig mor.
Undskyld, men det er altså fis i en hornlygte for sådan er det jo ikke, ingen af os har skrevet hun var en dårlig mor og nu kan jeg kun svare for mig selv, men jeg har bestemt ikke skrevet som jeg har for at pudse min egen glorie overfor andre brugere herinde. Jeg har skrevet som jeg har, fordi jeg ville have gjort anderledes. Færdig BUM, der behøver ikke blive tolket i mine intentioner for at skrive, for der er ingen, andre end at jeg har fundet debatten spændende nok til at jeg ville bruge min tid på at svare i den. 
Anmeld