Det skete bare ikke!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

MorDk

Anonym skriver:

Igen, han var ikke fuld fuld. Han var påvirket da han kom hjem, men ikke mere end at jeg var klar over at han var ved hans fulde 5 når de skulle op. Men han stinker jo alligevel. 

Enig det er kun du der kan vurd. situationen. 

Jeg er enig og uenig med dig. For kan følge dig langt hen af vejen. Det håber jeg også du kan fornemme/se... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Altså man kan da håbe det er en engangs forestilling, men hvordan kan du vide det er første gang kæresten er uansvarlig? Nå det var et sidespring.

Det var første gang

Anmeld

30. januar 2014

LeneKE

MorDk skriver:

Enig selvfølgelig skal det de det. MEN jeg var blevet tosset (når det ikke er planlagt - og hvis der foreligger aftale omkring afl osv) At han ikke svare tilbage på sms og bare skriver JAJA er da dybt respektløst

Jeg havde ikke godtaget det om han så trængte til sjov og ballade.... han er FAR, kæreste og han har et ansvar!

Jeg var også blevet irriteret og nok også sur, det er slet ikke det jeg sige - jeg tror bare ikke jeg var sprunget så meget i luften over det. Det kan være fordi min arbejdsplads er mere large med at jeg kommer lidt senere og så bliver lidt længere og jeg måske ikke er helt så afhængig af min kæreste om morgenen..

Anmeld

30. januar 2014

MorDk

Anonym skriver:

Det var første gang

Lyder godt! Første og sidste gange! For det er lidt dumt af ham (og så på en hverdag) Desuden sys jeg virkelig det er strengt at han ikke respekterer dig og jeres aftaler.

Anmeld

30. januar 2014

MorDk

LeneKE skriver:

Jeg var også blevet irriteret og nok også sur, det er slet ikke det jeg sige - jeg tror bare ikke jeg var sprunget så meget i luften over det. Det kan være fordi min arbejdsplads er mere large med at jeg kommer lidt senere og så bliver lidt længere og jeg måske ikke er helt så afhængig af min kæreste om morgenen..

Nu er vi jo også forskellige. Forskellige liv/holdninger og grænser. Nogle springer i luften andre sukker bare, springer op og falder ned...  Heldigvis for det. 

Anmeld

30. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Han var klar i hovedet. Kom beruset hjem, ikke stinkende stiv. Han tager bussen i dp.

jeg kan ikke nå at aflevere da mine mødetider og dp ikke passer sammen. 

Så havde jeg valgt at komme forsent. 

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Så havde jeg valgt at komme forsent. 

Suk. Jeg vurderede selfølgelig situationen og vurderede at han godt kunne tage vare på dem begge. Ellers havde jeg gjort noget andet.

christ, i tror alle at jeg tænker med røven. 

Anmeld

30. januar 2014

Pcokate

Suk. Jeg vurderede selfølgelig situationen og vurderede at han godt kunne tage vare på dem begge. Ellers havde jeg gjort noget andet.

christ, i tror alle at jeg tænker med røven. 

du skriver vel indlægget med det i mente at du kan få forskellige svar. Du har vurderet at din mand kunne magte jeres søn. Min vurdering udfra hvad du skriver er at jeg ikke kunne vurdere det samme. Han stinker og er bedugge. Og det er bare ikke ok. Og det syn skal sit barn være bekendt med samt sikke et indtryk i dp... Han falder i søvn på sofaen da han skal tage sig af jeres barn (der oven i købet skal have skiftet ble). Nej jeg synes ikke han burde tage sig af barnet, du skulle skælde ud foran barnet eller du skulle have proiteret arbejdet istedet for dit barn. 

Men vi er jo alle forskellige

Anmeld

30. januar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Må lige have luft! Jeg er såååå sur!!!  

Kæresten gik ud for at se fodbold med en ven igår kl 19.30. Det er helt okay. I løbet af aftenen (kl 00) kan jeg se på fb at de ikke længere er på stedet hvor der var fodbold, men er taget videre for at drikke øl. Allerede her tænker jeg "nej nej nej" og sender som et hint en SMS om at jeg går i seng. Intet svar. Kl 3 vågner vores barn og er ked, jeg går derind og trøster, og kommer i tanke om at kæresten sgu da ikke er kommet hjem endnu! Tjekker uret, 3.10, sender en sms om at det er hverdag og han skal komme hjem! svar: jaja

kl 4-5 (kiggede ikke på uret) kommer han hjem. Storstinkende af alkohol! Og tydeligt beruset. 

Kl 5.40 vågner den lille og er ked, jeg sparker bogstavelig talt manden ud af sengen for at tage ham op. Det var tæt på umuligt! (Jeg skal op kl 6.15 og på arbejde og har virkelig brug for den sidste halve time for at kunne fungere, hvor han bare skal aflevere i dp og har masser af tid) 

Kan høre han falder i søvn inde på sofaen og den lille trisser rundt og siger til far at han skal have tør numse. X kommer ind til mig og står og snakker en hel masse og har ganske rigtigt lavet stort i bleen (nok årsagen til at han vågnede  tidligt) men det har manden ikke tjekket! står op. Går ind og vækker ham og siger, du skal skifte X! Han har lavet stort og jeg skal gøre mig klar til arb. Forklare i samme omgang at dét der, det gør han IKKE igen! Efterfulgt af en længere smøre om ansvar osv.

Han prøvede at glatte ud men det virker ikke! Er så pisse sur! Hvad fanden sker der? Bare fordi vennen ikke har børn, så kan man ikke nosse sig sammen til at sige et simpelt NEJ! Aaaasrgh! Og nu kan han så aflevere i dp med alkoholånde.  Skidesmart!!!!! Idiot. 

For fanden jeg var gået amok! 

Anmeld

30. januar 2014

Bell'star

UnderCover35 skriver:

Forstår til fulde at du er ked af det og skuffet - MEN:

Hvorfor pokker sparker du ham ud af sengen for at tage sig af jeres barn 1-2 timer efter han kom hjem tydeligt beruset?
Hvor er dit ansvar som mor lige her?
Ingen, heller ikke far skal tage sig af et lille barn når de er berusede!

Og han skal da på ingen måde aflevere i dagplejen - forhåbentligt ikke i bil??

- istedet for at bruge til på at lufte ud herinde så burde du være stået op og ha taget dig af barnet og brugt den ekstra tid du får ved at stå før op på at blive færdig og selv aflevere når far er uansvarlig og ikke i stand til at tage vare på et barn!

Så må du priotere barnet og tilsidesætte dig selv - og skideballen gir nok mere mening når far engang er ædru igen!

Seriøst? - så når I har været til fest eller noget i den stil, og den ene af jer har hygget sig og fået en del alkohol indebords, så må den af jer ikke længere have noget med barnet/børnene at gøre?

Så længe far ikke er plørefukd og sejler rundt, kan jeg ikke se noget galt i, at han bliver tvunget op og tage ansvar, når man nu har været en hat.

Det er lidt ligesom den der, hvis du er stor nok til at feste hele natten, er du også stor nok til at tage på arbejde dagen efter - det har du ligesom selv valgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.