Det skete bare ikke!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

MorDk

Pcokate skriver:

du skriver vel indlægget med det i mente at du kan få forskellige svar. Du har vurderet at din mand kunne magte jeres søn. Min vurdering udfra hvad du skriver er at jeg ikke kunne vurdere det samme. Han stinker og er bedugge. Og det er bare ikke ok. Og det syn skal sit barn være bekendt med samt sikke et indtryk i dp... Han falder i søvn på sofaen da han skal tage sig af jeres barn (der oven i købet skal have skiftet ble). Nej jeg synes ikke han burde tage sig af barnet, du skulle skælde ud foran barnet eller du skulle have proiteret arbejdet istedet for dit barn. 

Men vi er jo alle forskellige

Skælde ud foran barnet? Det mener du ikke vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Pcokate

MorDk skriver:

Skælde ud foran barnet? Det mener du ikke vel?

Der lyder som om hun "tabte  hovedet" og har råbt og skreget (mit indtryk) og det kan sgu vente til barnet er ude for hørevidde.

Istedet kunne hun have brugt energien og tiden på sit barn og få det i dp (min mening igen). 

Børn har godt af at se os forældre løse vores konflikter på en konstruktiv måde. Det er det bare ikke når mor står og flipper ud til en halvstiv sovende far... 

Men det er ikke ensbetydende med at jeg ikke selv kunne finde på det, for manden har jo været en røv af dimensioner  Det gør det dog ikke mindre forkert.

Anmeld

30. januar 2014

UnderCover37

Bell'star skriver:

Seriøst? - så når I har været til fest eller noget i den stil, og den ene af jer har hygget sig og fået en del alkohol indebords, så må den af jer ikke længere have noget med barnet/børnene at gøre?

Så længe far ikke er plørefukd og sejler rundt, kan jeg ikke se noget galt i, at han bliver tvunget op og tage ansvar, når man nu har været en hat.

Det er lidt ligesom den der, hvis du er stor nok til at feste hele natten, er du også stor nok til at tage på arbejde dagen efter - det har du ligesom selv valgt.

Selvfølgelig må den der har drukket til en fest gerne være sammen med vores søn dagen efter men skal sgu da ikke ha ansvaret for at stå op med ham, skifte ham og sende i dp?!

Den holder bare ikke helt den der med at hvis man kan feste kan man også tage på arbejde dagen efter - ikke når det kommer til at have ansvar for vores børn og deres velvære, vel?

At arbejde med døde ting, bevares det kan man nok godt når man er træt og brugt efter en bytur men når det kommer til at have ansvaret for andres ve og vel, hvad enten det er voksne eller børn, så går den bare ikke længere...

Jeg ville blive vred hvis vores dp mor fx synes det var ok at hun fester en hverdagsaften og så ellers står op som vanligt og vil passe på vores børn, bagstiv og træt...

Jeg ville blive vred hvis den læge der skal behandle mig gør det samme eller den hjemmehjælper der skal passe min mor/far/mormor/en eller anden...

Der ér bare forskel når man skal have ansvar for egne eller andres børn/pårørende

Anmeld

30. januar 2014

MorDk

Pcokate skriver:

Der lyder som om hun "tabte  hovedet" og har råbt og skreget (mit indtryk) og det kan sgu vente til barnet er ude for hørevidde.

Istedet kunne hun have brugt energien og tiden på sit barn og få det i dp (min mening igen). 

Børn har godt af at se os forældre løse vores konflikter på en konstruktiv måde. Det er det bare ikke når mor står og flipper ud til en halvstiv sovende far... 

Men det er ikke ensbetydende med at jeg ikke selv kunne finde på det, for manden har jo været en røv af dimensioner  Det gør det dog ikke mindre forkert.

Enig. tror jeg læste din indlæg forkert så eller misforstod. For jeg mener nemlig ikk man skal skælde hinanden ud foran ungerne...

Anmeld

30. januar 2014

Miss Church

MorDk skriver:

Enig. tror jeg læste din indlæg forkert så eller misforstod. For jeg mener nemlig ikk man skal skælde hinanden ud foran ungerne...

Jeg læste det på samme måde som dig - men det andet giver meget mere mening i mit hoved 

Anmeld

30. januar 2014

MorDk

Miss Church skriver:

Jeg læste det på samme måde som dig - men det andet giver meget mere mening i mit hoved 

Ja det kan være svært på skrift nogen gange...

Men tror jeg misforstod...

Anmeld

30. januar 2014

Pcokate

MorDk skriver:

Anmeld

30. januar 2014

Miss Church

MorDk skriver:

Ja det kan være svært på skrift nogen gange...

Men tror jeg misforstod...

Ja lige præcis Men det virker til at vi bliver enige alligevel 

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Hahaha, det er så DIN fortolkning jeg kan skam sagtens give en "smøre" som jeg skriver, uden hverken at råbe, skælde eller smælde. 

OG jeg brugte også tid på mit barn. Mens far fik skiftet bleen, lavede jeg morgenmad til den lille og sad sammen med ham mens jeg fik kørt den sidste skvat kaffe ned, imens far kom i tøjet. 

jeg har ikke råbt og skredet med smækket dør efter mig. slap lige af. 

Anmeld

30. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Hahaha, det er så DIN fortolkning jeg kan skam sagtens give en "smøre" som jeg skriver, uden hverken at råbe, skælde eller smælde. 

OG jeg brugte også tid på mit barn. Mens far fik skiftet bleen, lavede jeg morgenmad til den lille og sad sammen med ham mens jeg fik kørt den sidste skvat kaffe ned, imens far kom i tøjet. 

jeg har ikke råbt og skredet med smækket dør efter mig. slap lige af. 

Så har jeg misforstået "smøren om ansvar" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.