Bell'star skriver:
Seriøst? - så når I har været til fest eller noget i den stil, og den ene af jer har hygget sig og fået en del alkohol indebords, så må den af jer ikke længere have noget med barnet/børnene at gøre? 
Så længe far ikke er plørefukd og sejler rundt, kan jeg ikke se noget galt i, at han bliver tvunget op og tage ansvar, når man nu har været en hat.
Det er lidt ligesom den der, hvis du er stor nok til at feste hele natten, er du også stor nok til at tage på arbejde dagen efter - det har du ligesom selv valgt.
Selvfølgelig må den der har drukket til en fest gerne være sammen med vores søn dagen efter men skal sgu da ikke ha ansvaret for at stå op med ham, skifte ham og sende i dp?!
Den holder bare ikke helt den der med at hvis man kan feste kan man også tage på arbejde dagen efter - ikke når det kommer til at have ansvar for vores børn og deres velvære, vel?
At arbejde med døde ting, bevares det kan man nok godt når man er træt og brugt efter en bytur men når det kommer til at have ansvaret for andres ve og vel, hvad enten det er voksne eller børn, så går den bare ikke længere...
Jeg ville blive vred hvis vores dp mor fx synes det var ok at hun fester en hverdagsaften og så ellers står op som vanligt og vil passe på vores børn, bagstiv og træt...
Jeg ville blive vred hvis den læge der skal behandle mig gør det samme eller den hjemmehjælper der skal passe min mor/far/mormor/en eller anden...
Der ér bare forskel når man skal have ansvar for egne eller andres børn/pårørende 
Anmeld