Det skete bare ikke!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

Mariekjellerup90

Anonym skriver:

Må lige have luft! Jeg er såååå sur!!!  

Kæresten gik ud for at se fodbold med en ven igår kl 19.30. Det er helt okay. I løbet af aftenen (kl 00) kan jeg se på fb at de ikke længere er på stedet hvor der var fodbold, men er taget videre for at drikke øl. Allerede her tænker jeg "nej nej nej" og sender som et hint en SMS om at jeg går i seng. Intet svar. Kl 3 vågner vores barn og er ked, jeg går derind og trøster, og kommer i tanke om at kæresten sgu da ikke er kommet hjem endnu! Tjekker uret, 3.10, sender en sms om at det er hverdag og han skal komme hjem! svar: jaja

kl 4-5 (kiggede ikke på uret) kommer han hjem. Storstinkende af alkohol! Og tydeligt beruset. 

Kl 5.40 vågner den lille og er ked, jeg sparker bogstavelig talt manden ud af sengen for at tage ham op. Det var tæt på umuligt! (Jeg skal op kl 6.15 og på arbejde og har virkelig brug for den sidste halve time for at kunne fungere, hvor han bare skal aflevere i dp og har masser af tid) 

Kan høre han falder i søvn inde på sofaen og den lille trisser rundt og siger til far at han skal have tør numse. X kommer ind til mig og står og snakker en hel masse og har ganske rigtigt lavet stort i bleen (nok årsagen til at han vågnede  tidligt) men det har manden ikke tjekket! står op. Går ind og vækker ham og siger, du skal skifte X! Han har lavet stort og jeg skal gøre mig klar til arb. Forklare i samme omgang at dét der, det gør han IKKE igen! Efterfulgt af en længere smøre om ansvar osv.

Han prøvede at glatte ud men det virker ikke! Er så pisse sur! Hvad fanden sker der? Bare fordi vennen ikke har børn, så kan man ikke nosse sig sammen til at sige et simpelt NEJ! Aaaasrgh! Og nu kan han så aflevere i dp med alkoholånde.  Skidesmart!!!!! Idiot. 

kan sgu godt forstå du blev sur, var jeg sgu også. Aftalen var, at han skulle se fodbold, og han havde ikke fortalt dig, at han lige tog i byen på en hverdag. Når i har børn sammen er man da nød til at snakke sammen om aftalerne. Tror da også han var blevet sur, hvis du bare var taget videre i byen, hvor du hverken havde svaret på mobil. Når man har et barn sammen er man altså nød til at have ansvar sammen. Om jeg så havde regeret som dig, det er sagen ligemeget! syns han har dummet sig Big time! håber han forstår at du ikke syns det nummer var sjov. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

lineog4

Anonym skriver:

Stod jo netop op, for pokker da. 

Var bare ikke det du skrev, du skrev du sparkede han ud for du havde brug for den halve time.... Og først da barnet var ked stod du op. 

Det er der jeg ville have gjort anderledes, jeg ville have sparket, sagt det var direkte i bad for hun skulle være frisk inden jeg skulle gå og han SKULLE aflevere for jeg ville da aldrig hverken melde mig syg eller komme for sent til mit arbejde fordi han havde opført sig dumt.

Og så havde jeg klaret ble, gøre klar og alt, så hans eneste mål var at blive menneske på de 45 minutter.

Men det er jo også skrevet fordi jeg er vant til at gøre tingene alene, og står de op en time før end de plejer er det da bare surt, og jeg klarer arbejde uafhængigt (Lige nu med lidt mere tungt hoved end normalt nu hvor jeg endelig har en lille pause)...

Men forstår din vrede, havde bare handlet lidt anderledes.

Anmeld

30. januar 2014

lineog4

Anonym skriver:

Stod jo netop op, for pokker da. 

Var bare ikke det du skrev, du skrev du sparkede han ud for du havde brug for den halve time.... Og først da barnet var ked stod du op. 

Det er der jeg ville have gjort anderledes, jeg ville have sparket, sagt det var direkte i bad for hun skulle være frisk inden jeg skulle gå og han SKULLE aflevere for jeg ville da aldrig hverken melde mig syg eller komme for sent til mit arbejde fordi han havde opført sig dumt.

Og så havde jeg klaret ble, gøre klar og alt, så hans eneste mål var at blive menneske på de 45 minutter.

Men det er jo også skrevet fordi jeg er vant til at gøre tingene alene, og står de op en time før end de plejer er det da bare surt, og jeg klarer arbejde uafhængigt (Lige nu med lidt mere tungt hoved end normalt nu hvor jeg endelig har en lille pause)...

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Fra jeg sparkede ham ud og til jeg selv var oppe gik der ca 8min. han tog barnet op, tændte fjerneren for lige at vågne vil jeg tro. jeg hørte snorken og en dreng der ville skiftes. Drengen kom ind til mig og jeg stod op. Slut. 

Anmeld

30. januar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Tydeligt beruset er for mig = i godt humør/har helt sikkert fået nogen øl..., ikke en kasse, men nogen. Havde jeg skrevet han var pissestiv, var det noget andet. Storstinkende af alkohol, det gør man også af 5 øl. Igen, tolke tolke. Og nej jeg trækker ikke i land, er bare overrasket over hvor meget folk går amok så snart der står noget med alkohol også selvom jeg udtrykker at have vurderet situationen i morges som okay. Men det er åbenbart ikke godt nok medmindre man personligt har været en flue på væggen.  Og ja, jeg var pissed da jeg skrev indlægget, så måske har jeg udtrykt mig forkert. who knows, bottom line er, at det åbenbart ikke er en selfølge for folk at jeg ikke bare er skredet fra stiv mand og barn. Jeg er jo ikke retarderet for f*****.

Men jeg lukker den herfra.  God dag. 

Hold da helt op hvor er du decideret ubehagelig i dine svar ??

Fint at man er pissed, men fra at være "tydeligt beruset" til bare at være i godt humør og smadret er der godt nok en stor forskel!

Og helt ærligt hvem tolker lige? Har jeg nogen steder sagt du var retarderet? ... Ikke lige hvad jeg kan læse mig frem til!

Hvorfor skulle det være en selvfølge for os? Som du skriver det virker det som om du virkelig bare var ligeglad med om din mand var klar nok til at tage hans ansvar, fordi du skulle jo have den halve time ekstra søvn....

Ma' gawd!

Anmeld

30. januar 2014

Isabella_mor

UnderCover35 skriver:

Forstår til fulde at du er ked af det og skuffet - MEN:

Hvorfor pokker sparker du ham ud af sengen for at tage sig af jeres barn 1-2 timer efter han kom hjem tydeligt beruset?
Hvor er dit ansvar som mor lige her?
Ingen, heller ikke far skal tage sig af et lille barn når de er berusede!

Og han skal da på ingen måde aflevere i dagplejen - forhåbentligt ikke i bil??

- istedet for at bruge til på at lufte ud herinde så burde du være stået op og ha taget dig af barnet og brugt den ekstra tid du får ved at stå før op på at blive færdig og selv aflevere når far er uansvarlig og ikke i stand til at tage vare på et barn!

Så må du priotere barnet og tilsidesætte dig selv - og skideballen gir nok mere mening når far engang er ædru igen!

Keg kunne ikke være mere enig. 

Det er fair at du er vred... Det havde jeg også været. Men der er mit barn godtnok vigtigere end 30 min. Ekstra på øjet. 

Så kan manden jo få lov at ligge og sove sin rus ud. Og føle den dårlige samvittighed efterfølgende.!! Jeg skulle ikke begynde at få en fuld mand til at aflevere mit barn i institution, så havde jeg hellere afleveret selv og ringet til jobbet og sagt at jeg var forsinket.! 

Men hvor er det da utroligt uansvarligt af din mand, især hvis i har en fast aftale.! 

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hold da helt op hvor er du decideret ubehagelig i dine svar ??

Fint at man er pissed, men fra at være "tydeligt beruset" til bare at være i godt humør og smadret er der godt nok en stor forskel!

Og helt ærligt hvem tolker lige? Har jeg nogen steder sagt du var retarderet? ... Ikke lige hvad jeg kan læse mig frem til!

Hvorfor skulle det være en selvfølge for os? Som du skriver det virker det som om du virkelig bare var ligeglad med om din mand var klar nok til at tage hans ansvar, fordi du skulle jo have den halve time ekstra søvn....

Ma' gawd!

Sorry, havde bare ikke troet det lige skulle blive på den her måde. blev lige lidt oprevet, det må du undskylde  

Vi forstår bare tingene forskelligt og så er det måske svært at forstå hvad jeg mener. Det er okay. Samvittigheden er i orden, så jeg gider ikke flere forsvarstaler

Håber du godtager min undskyldning, jeg trækker mig helt nu.  

Anmeld

30. januar 2014

modesty

Kæresten gik ud for at se fodbold med en ven igår kl 19.30. Det er helt okay. I løbet af aftenen (kl 00) kan jeg se på fb at de ikke længere er på stedet hvor der var fodbold, men er taget videre for at drikke øl. Allerede her tænker jeg "nej nej nej" og sender som et hint en SMS om at jeg går i seng. Intet svar. Kl 3 vågner vores barn og er ked, jeg går derind og trøster, og kommer i tanke om at kæresten sgu da ikke er kommet hjem endnu! Tjekker uret, 3.10, sender en sms om at det er hverdag og han skal komme hjem! svar: jaja

kl 4-5 (kiggede ikke på uret) kommer han hjem. Storstinkende af alkohol! Og tydeligt beruset. 

Kl 5.40 vågner den lille og er ked, jeg sparker bogstavelig talt manden ud af sengen for at tage ham op. Det var tæt på umuligt! (Jeg skal op kl 6.15 og på arbejde og har virkelig brug for den sidste halve time for at kunne fungere, hvor han bare skal aflevere i dp og har masser af tid) 

Kan høre han falder i søvn inde på sofaen og den lille trisser rundt og siger til far at han skal have tør numse. X kommer ind til mig og står og snakker en hel masse og har ganske rigtigt lavet stort i bleen (nok årsagen til at han vågnede  tidligt) men det har manden ikke tjekket! står op. Går ind og vækker ham og siger, du skal skifte X! Han har lavet stort og jeg skal gøre mig klar til arb. Forklare i samme omgang at dét der, det gør han IKKE igen! Efterfulgt af en længere smøre om ansvar osv.

Han prøvede at glatte ud men det virker ikke! Er så pisse sur! Hvad fanden sker der? Bare fordi vennen ikke har børn, så kan man ikke nosse sig sammen til at sige et simpelt NEJ! Aaaasrgh! Og nu kan han så aflevere i dp med alkoholånde.  Skidesmart!!!!! Idiot. 

Indlæg slettet.

Havde ikke læst hele tråden, så du kan ikke rigtigt bruge mit råd til noget. 

Anmeld

30. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Puha er rigtig glad for min kæreste overhovedet ikke drikker for hvis det var sket var jeg da gået helt amok, og nok bedt ham om at finde et andet sted og sove sin brandert ud. For jeg gad da på ingen måder se på ham også kunne han tænke på hvad han havde gjort når han var blevet klar i hovedet

Anmeld

30. januar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Sorry, havde bare ikke troet det lige skulle blive på den her måde. blev lige lidt oprevet, det må du undskylde  

Vi forstår bare tingene forskelligt og så er det måske svært at forstå hvad jeg mener. Det er okay. Samvittigheden er i orden, så jeg gider ikke flere forsvarstaler

Håber du godtager min undskyldning, jeg trækker mig helt nu.  

Undskyldning godtaget og vil da også undskylde hvis mit første indlæg virkede som en beskyldning imod dig, for det var bestemt ikke det der var meningen, men mere end "Ja, vi laver jo alle fejl"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.