Det skete bare ikke!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

UnderCover37

Anonym skriver:

beruset,  ikke stinkende stiv. Og 2 timer efter, da jeg sparkede ham op var han klar nok i hovedet, men selvfølgelig mega smadret. kan ikke selv aflevere pga dp åbning og mine mødetider. Og nej, han afleverer ikke i bil. 

har ikke luftet ud mens jeg var hjemme. Bare rolig. kørte hjemmefra for halvanden time siden. 

Du skriver tydeligt beruset og det tager i min optik mere end et par timers søvn at blive klar i hovedet - forbrændingen af alkohol er som tommelfingerregel 1 genstand pr time, så jeg tvivler på han har været særligt klar i hovedet.

I gør naturligvis som I synes er bedst hjemme hos jer men hos os var den ikke håndteret sådan.

Hos os havde jeg ladet den anden sove rusen ud og selv taget mig af mit barn, søvnmangel eller ej, og så måtte der findes en løsning på aflevering i dp som ikke indebærer ham der er kommet sent hjem, fuld.

Er dog lettet over at læse han ikke skal køre bil!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

MorDk

Anonym skriver:

Fordi der på daværende tidspunkt var 45 min til jeg selv skulle ud af døren. 

Men stadig lige gyldigt hvad så ville jeg ikke overlade mit barn til en i beruset tilstand. Så ville jeg selv melde mig syg eller komme for sent ... Men sådan er vi jo så forskellige. Men jeg kan godt forstår du er sur, vred og skuffet. Det ville jeg sgu også være! Big Time!

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Du skriver tydeligt beruset og det tager i min optik mere end et par timers søvn at blive klar i hovedet - forbrændingen af alkohol er som tommelfingerregel 1 genstand pr time, så jeg tvivler på han har været særligt klar i hovedet.

I gør naturligvis som I synes er bedst hjemme hos jer men hos os var den ikke håndteret sådan.

Hos os havde jeg ladet den anden sove rusen ud og selv taget mig af mit barn, søvnmangel eller ej, og så måtte der findes en løsning på aflevering i dp som ikke indebærer ham der er kommet sent hjem, fuld.

Er dog lettet over at læse han ikke skal køre bil!

Det var mént som "jeg var ikke i tvivl om at han havde drukket" men han kunne godt snakke og gå stille i seng osv. men det er jo svært lige at forklare præcist på skrift. Men jeg vurderede at han godt kunne tage ansvaret til morgen, ellers havde jeg ikke ladet ham. Bare rolig. 

Anmeld

30. januar 2014

LeneKE

UnderCover35 skriver:

Forstår til fulde at du er ked af det og skuffet - MEN:

Hvorfor pokker sparker du ham ud af sengen for at tage sig af jeres barn 1-2 timer efter han kom hjem tydeligt beruset?
Hvor er dit ansvar som mor lige her?
Ingen, heller ikke far skal tage sig af et lille barn når de er berusede!

Og han skal da på ingen måde aflevere i dagplejen - forhåbentligt ikke i bil??

- istedet for at bruge til på at lufte ud herinde så burde du være stået op og ha taget dig af barnet og brugt den ekstra tid du får ved at stå før op på at blive færdig og selv aflevere når far er uansvarlig og ikke i stand til at tage vare på et barn!

Så må du priotere barnet og tilsidesætte dig selv - og skideballen gir nok mere mening når far engang er ædru igen!

Må også erklære mig enig her.. 

Min kæreste har lavet samme nummer og jeg blev da også irriteret, men herregud altså, fædrene skal vel også have lov at have det lidt sjovt en gang i mellem...

Anmeld

30. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Må lige have luft! Jeg er såååå sur!!!  

Kæresten gik ud for at se fodbold med en ven igår kl 19.30. Det er helt okay. I løbet af aftenen (kl 00) kan jeg se på fb at de ikke længere er på stedet hvor der var fodbold, men er taget videre for at drikke øl. Allerede her tænker jeg "nej nej nej" og sender som et hint en SMS om at jeg går i seng. Intet svar. Kl 3 vågner vores barn og er ked, jeg går derind og trøster, og kommer i tanke om at kæresten sgu da ikke er kommet hjem endnu! Tjekker uret, 3.10, sender en sms om at det er hverdag og han skal komme hjem! svar: jaja

kl 4-5 (kiggede ikke på uret) kommer han hjem. Storstinkende af alkohol! Og tydeligt beruset. 

Kl 5.40 vågner den lille og er ked, jeg sparker bogstavelig talt manden ud af sengen for at tage ham op. Det var tæt på umuligt! (Jeg skal op kl 6.15 og på arbejde og har virkelig brug for den sidste halve time for at kunne fungere, hvor han bare skal aflevere i dp og har masser af tid) 

Kan høre han falder i søvn inde på sofaen og den lille trisser rundt og siger til far at han skal have tør numse. X kommer ind til mig og står og snakker en hel masse og har ganske rigtigt lavet stort i bleen (nok årsagen til at han vågnede  tidligt) men det har manden ikke tjekket! står op. Går ind og vækker ham og siger, du skal skifte X! Han har lavet stort og jeg skal gøre mig klar til arb. Forklare i samme omgang at dét der, det gør han IKKE igen! Efterfulgt af en længere smøre om ansvar osv.

Han prøvede at glatte ud men det virker ikke! Er så pisse sur! Hvad fanden sker der? Bare fordi vennen ikke har børn, så kan man ikke nosse sig sammen til at sige et simpelt NEJ! Aaaasrgh! Og nu kan han så aflevere i dp med alkoholånde.  Skidesmart!!!!! Idiot. 

Kan godt forstå, at du er sur, MEN......manden er faldet i et enkelt hul, og der skal altså også være plads til en enkelt fejltagelse en sjælden gang imellem - dermed ikke sagt, at han skal slippe for en snak om det, men så var jeg nok også videre uden at bære nag.

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Men stadig lige gyldigt hvad så ville jeg ikke overlade mit barn til en i beruset tilstand. Så ville jeg selv melde mig syg eller komme for sent ... Men sådan er vi jo så forskellige. Men jeg kan godt forstår du er sur, vred og skuffet. Det ville jeg sgu også være! Big Time!

Igen, han var ikke fuld fuld. Han var påvirket da han kom hjem, men ikke mere end at jeg var klar over at han var ved hans fulde 5 når de skulle op. Men han stinker jo alligevel. 

Anmeld

30. januar 2014

MorDk

LeneKE skriver:

Min kæreste har lavet samme nummer og jeg blev da også irriteret, men herregud altså, fædrene skal vel også have lov at have det lidt sjovt en gang i mellem...

Enig selvfølgelig skal det de det. MEN jeg var blevet tosset (når det ikke er planlagt - og hvis der foreligger aftale omkring afl osv) At han ikke svare tilbage på sms og bare skriver JAJA er da dybt respektløst

Jeg havde ikke godtaget det om han så trængte til sjov og ballade.... han er FAR, kæreste og han har et ansvar!

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

LeneKE skriver:

Han har rigeligt frihed til at te sig tosset, men fandme ikke på en hverdag hvor vi er andre der er afhængige af ham. 

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Kan godt forstå, at du er sur, MEN......manden er faldet i et enkelt hul, og der skal altså også være plads til en enkelt fejltagelse en sjælden gang imellem - dermed ikke sagt, at han skal slippe for en snak om det, men så var jeg nok også videre uden at bære nag.

Han har rigeligt frihed til at te sig tosset, men fandme ikke på en hverdag hvor vi er andre der er afhængige af ham.

Anmeld

30. januar 2014

MorDk

Rockertand skriver:

Altså man kan da håbe det er en engangs forestilling, men hvordan kan du vide det er første gang kæresten er uansvarlig? Nå det var et sidespring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.