At gå meget op i udseende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

--Line..

jeg bruger for det meste mascara og eyeliner.
mit hår det kan ikke sættes, med mindre jeg bruger MEGET lang tid på det, og det vil jeg ikke..

Men! jeg har altid haft meget røde kinder, og har fået mange kommentar på det, så nu har jeg fundet det mærke som passer til min meget lyse hud, og så håber jeg at jeg kan få det gjort til en vane, at jeg skal have Foundation og pudder i ansigtet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Kløver

Jeg bruger aldrig make up, folk må tage mig som jeg er, og for den jeg er, er kun til meget slige lejligheder jeg tager feks mascara på og endnu sjældnere jeg bruger ekstra make up ud over mascara

Anmeld

22. januar 2014

C8

Anonym skriver:

Gør i det? Kan i godt tage ud og handle uden make-up?

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Sagtens! Jeg orker simpelthen ikke, at skulle tage make-up på for at gå nogen steder. Gør det når jeg føler for det og det er sjældent efter jeg var født. Men ved, at ligeså snart man får mere søvn så kommer overskuddet igen og der er det eyeliner og mascara

Anmeld

22. januar 2014

miss-cl

Jeg er nok ret forfængelig, men det er nok fordi jeg inderst inde er usikker.
Jeg bruger makeup hverdag!
Concealer, mineral pudder, blush, mascara, lys øjenskygge til hele øjenlåg og mørk ude i siderne.

Overfor kæreste kan jeg godt gå uden og med daggammel makeuprester.
Men ellers har jeg altid på når jeg går ud.
Mit hår gør jeg ikke så meget ved..

Anmeld

22. januar 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Jeg er en rigtig dulle.. Fuld krigsmaling= øjenskygge, eyeliner, mascara, pudder, blush og lipgloss, det er mit hverdags look.. Føler mig simpelthen bedst tilpas sådan Men jeg kan sagtens gå i netto eller centret uden makeup. Det rører mig ikke..

Min kæreste siger, at han synes jeg er smukkest når jeg lige er vågnet, meeeen.. Tror nu også han sætter pris på, at jeg gør mig lidt lækker hver dag

Anmeld

22. januar 2014

lille-fisen

med mindre jeg er hjemme hele dagen bruger jeg altid mascara og pudder som minimum. Ellers bruger jeg næsten hverdag: concealer, nogen gange bb-cream/foundation, pudder, rouge, mascara, eyeliner og evt. Øjenskygge.

For mig er det bare en del af at gøre sig klar om morgenen og slet ikke noget jeg tænker over.

men om sommeren når man er rigtigt godt solbrun er jeg langt mere ligeglad med det, der synes jeg det er flot med solbrun hud og ingen make-up ( plus meget makeup er super upraktisk når det er varmt).

ved ikke om jeg er forfængelig, men jeg går da op i hvordan jeg ser ud - både for mig selv og min kæreste 

Anmeld

22. januar 2014

morethanperfect

Når jeg går ud af døren , har jeg altid foundation og mascara på og glattet hår .. Men når jeg bare tulrer rundt herhjemme, eller ved en kammerat , har jeg ikke nødvendigvis makeup på .. 

Anmeld

22. januar 2014

Aabye

Anonym skriver:

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Jeg går næsten aldrig med make up.. og når jeg gør er det kun mascara og eyeliner.. eye lineren er kun hvis vi skal i byen, til fødselsdag osv.. 

Jeg har absolut ingen problemer med at gå ned og handle i mine knap så pæne jogging bukser.. Og har heller ikke noget problem med både at aflevere og hente unger i institutioner med selv samme bukser på.. Jeg tager ærlig talt ikke mit udseende særlig tungt.. 

Anmeld

22. januar 2014

Chevro

Anonym skriver:

Jeg har rigtig ofte makeup på :-) Oftest faktisk..

Ihvertfald når jeg skal noget.. For at handle er jeg sku ligeglad, og når vi bare går herhjemme gør jeg det ikke altid..

Gør det ikke for min kærestes skyld.. Men for min egen..

Anmeld

22. januar 2014

FruK

Jeg har som regel altid mascara på - også hvis jeg bare skal ned og handle i joggingtøj.

Jeg har ikke noget problem med at gå rundt herhjemme i hængerøv og ingen makeup. Jeg synes det er dejligt at man kan være grim og afslappet sammen med sin kæreste.

Men skal jeg ud/på arbejde, så er det makeup (mascara, bb-creme, pudder, blush, neutral øjenskygge, eyeliner) og glattet/sat hår plus pænt tøj. Sådan har jeg det bedst, men det koster da lidt tid, før vi kommer ud ad døren hver morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.