At gå meget op i udseende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Anonym8827

Anonym skriver:

Gør i det? Kan i godt tage ud og handle uden make-up?

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Hehe, UDEN make-up.! Naturel. har det lidt sådan, hvis manden ikke kan holde ud at se mig i hverdagen som jeg er, så må han selv ligge make-up på mig om morgen

Ej har det selvf. Lidt bedre ved have gjordt lidt ved mig selv, når jeg skal ud, men har ikke problemer ved at handle ind uden at have krigsmasken på men da lidt øv, når ens stamkunder møder en privat og spørger om man er syg, fordi man bare ingen make-up har på.!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg har ikke noget problem med lige at gå ned efter mælk i natbukser Og make up bruger jeg kun når jeg skal noget festligt

Min kæreste har altid sagt han synes jeg/kvinder generelt er pænest helt naturlige - uden make up

Men før jeg fik barn gik jeg meget op i mit udseende. Håret blev glattet eller sat dagligt, make up var er must å

Anmeld

23. januar 2014

Mum33

Anonym skriver:

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Når du skriver at være grim overfor sin partner - mener du så, at man ligner sig selv? 

Anmeld

23. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

alm hyg. +børster hår HVER gang jeg skal ud for en dør (og det synes min mand er forfængeligt). Og jeg har da fået rigeligt med tilbud/komplimenter fra andre alligevel

Han er ikke til makeup som sådan (Ingen masker tak)Selvom da vi mødtes gav jeg den fuld skrue

jeg bruger kun makeup når vi skal noget særligt. Og det er udelukkende for min egen skyld tilgengæld går jeg så vidt muligt i pænt tøj 

Anmeld

23. januar 2014

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Førhen kunne jeg godt men da jeg syntes mine øjenbryn var for tynde tegnede jeg den op. Og går ingen steder uden de lige får en lille tur... men ellers går jeg ikke med andet  Hehe

Anmeld

23. januar 2014

Moma

Jeg er blevet mindre forfængelig med årene. Da jeg var ung, kunne jeg ingen steder gå uden make-up og uden at have sat håret. Har dog aldrig brugt voldsomt meget make-up.

Kan stadig godt lide at se "pæn" ud. Men kan sagtens handle uden at have make-up på i dag. Og kan sagtens aflevere og hente børn uden make-up.

Der er sket meget på bare 8-9 år. Da vi fik vores datter kunne jeg ikke gå nogen stedet uden at have sat hår og lagt en let make-up.

Tror det handler meget om selvværd, som er blevet bedre med årene. Er 39 - så er jo en gammel "hejre" herinde

Anmeld

23. januar 2014

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg går aldrig med makeup.
Tager måske lidt mascara på hvis vi skal til noget. Men ellers ikke.

Anmeld

23. januar 2014

liten-mamma

Dobbel

Anmeld

23. januar 2014

liten-mamma

Jeg går MEGET op i mit udseende, måske lidt for meget efter nogens smag. 

Jeg får f.eks lavet negle hver 3 uge, farver hår, får farvet bryn og vipper, tager sol 3 gange om ugen, sørger for at holde mig slank og har fået lavet bryster.

Jeg kan sagtens gå ned og handle uden make up, hvis det er nødvendigt, MEN vil helst ha været i bad, lagt make up og sat hår.

Til hverdag går jeg i skole og har altid make up på! Eyeliner og mascara plus glatter hår hver dag. Behøver ikke pudder eller lignede, da jeg er brun pga. sol.

Har overhovedet intet imod min partner ser mig uden make up. Det er sådan jeg ser ud og han synes jeg er smuk uanset hvad

Anmeld

23. januar 2014

Bertris

Jeg er begyndt at tage lidt mascara på når jeg skal i skole, også går jeg ikke ud af døren uden jeg mener jeg har anstændigt tøj på.
Men ellers er jeg fuldstændig ligeglad
Jeg er som jeg er og er ligeglad med hvad folk tænker når de ser mig på gaden, mit liv er for kort til at bekymre mig om andre tanker om mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.