At gå meget op i udseende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Savannah

Jeg går med make-up hver dag. Foundation, pudder, rouge, mascara, eyeliner, let optegnede bryn.

Eyeliner, rouge og bryn er kun fordi ansigtet ser meget unaturligt ud ellers, man kan godt blive lidt "flad" at se på uden det, hvis man har foundation og pudder på.

Jeg vil gerne undvære foundation og alt det andet, undtagen mascara og eyeliner.. Desværre lider jeg af acne i ansigtet, derfor bruger jeg make up. Jeg går meget op i at det skal se så naturligt ud som muligt og min acne er ikke dækket 100%. Jeg er sminket nok i forvejen, og gider ikke smitte af så snart jeg strejfer min jakke eller klør mig under øjet!
Min hud er selvfølgelig sart og jeg bruger kun Jane Iredale til huden, det er noget af det mest "naturlige" make up man kan købe. Jeg er glad for mine produkter, men jeg vil hellere undvære! Det håber jeg, at jeg kan en dag. Men jeg kan slet ikke gå udenfor en dør uden på nuværende tidspunkt. Folk kigger nok i forvejen.

Når jeg er færdig med at blive behandlet for acne, vil jeg gerne have laser, så jeg håber min drøm går i opfyldelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

MorDk

Jeg går helst ikke uden for en dør uden lidt mascara som det mindste.  Og evt, en BB cream på... men altså om sommeren når man har kulør osv. så er jeg ikke så sart....

Jeg har lidt make up på hver dag på arbejde. 

Anmeld

22. januar 2014

wamse

jeg går altid med makeup

Anmeld

22. januar 2014

M&N

Anonym skriver:

Gør i det? Kan i godt tage ud og handle uden make-up?

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Ja, ja og ja

Anmeld

22. januar 2014

Happiness

Altså hvis vi bare har en slap af weekend herhjemme putter jeg hverken make up på eller tager fancy tøj på  

Og kan sagens tage ned og hente barn eller handle ind uden make-up. Når jeg skal hjem til nogen eller på job vil jeg gerne have lide mascara på. Og til fester bliver det så til lidt mere.

Men kan også sagens tage på job uden sminke. TIl en fest eller anden sammenkomst, vil jeg dog føle mig forkert, hvis jeg ikke havde kastet noget i ansigtet

Anmeld

22. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Jeg bruger sjældent make.up.

Herhjemme går jeg altid i jogging tøj - kæresten er her endnu og jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvordan jeg ser ud

Anmeld

22. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har et job hvor jeg føler mig som en totalt beton-lebbe hvis ikk jeg gør bare LIDT ud a ansigtet hehe. Så, hver morgen bliver der kørt lidt foundation, solpudder og mascara på.  Håret er altid i praktisk hestehale på jobbet, ellers er det i vejen. Det hele tager ca 5-7 minutter

går aldrig ud med løst hår med mindre jeg har glattet det. Det falder ikke særlig pænt naturligt  og har altid min make up på (samme som på job) når jeg skal ud a døren. Også for at hente mælk

her hjemme ligner jeg til gengæld lort det meste a tiden  Haha. rodet hår, ingen make up/gammel make up og natbukser + top. Altid! 

Anmeld

22. januar 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg bruger mascara stort set hver dag, kun hvis jeg ved jeg skal være hjemme hele dagen har jeg intet på. Men jeg har også meget lyse og korte øjenvipper, så ser nærmest syg ud uden.

Kun hvis jeg skal til fest eller lignende har jeg Foundation og øjenskygge på. Gider simpelthen ikke bruge en halv time på at lægge make up hver morgen.

Til gengæld går jeg meget op i hudpleje, og bruger masker og skrubbekure flere gange om ugen, plus ansigtsvask, tonic, serum, creme og øjencreme hver morgen og aften.  

Anmeld

22. januar 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Altid make-up

Jeg bruger MIN 20 minutter på MIG hver morgen helst mere. Hår og make-up, før jeg blev mor brugte jeg ca det dobbelte og ville jeg stadig gøre det hvis der var tiden til det

Kunne ikke drømme om ikke at gøre mig klar ( ligger så også meget til mit job)

I weekenderne gør jeg det samme, men den kan sagtens blive over middag før jeg gør noget!

Og kunne ikke finde på at gå ud at handle uden min at have let Foundation på og mascara på!

Anmeld

22. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har altid lidt puder og macare på når jeg er på arbejde. Ska vi i byen gør jeg lidt mere ud af makupen og håret.

Her hjemme ka jeg sagtens rende rundt en hel dag uden makup, og kærsten er seriøst fuldstændig ligeglad!

Ska jeg aflever ungerne i pasning, ka jeg sagtens finde på bare at hoppe ud af sengen, og aflever dem med morgenhår og det hele! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.