Jeg går med make-up hver dag. Foundation, pudder, rouge, mascara, eyeliner, let optegnede bryn.
Eyeliner, rouge og bryn er kun fordi ansigtet ser meget unaturligt ud ellers, man kan godt blive lidt "flad" at se på uden det, hvis man har foundation og pudder på.
Jeg vil gerne undvære foundation og alt det andet, undtagen mascara og eyeliner.. Desværre lider jeg af acne i ansigtet, derfor bruger jeg make up. Jeg går meget op i at det skal se så naturligt ud som muligt og min acne er ikke dækket 100%. Jeg er sminket nok i forvejen, og gider ikke smitte af så snart jeg strejfer min jakke eller klør mig under øjet!
Min hud er selvfølgelig sart og jeg bruger kun Jane Iredale til huden, det er noget af det mest "naturlige" make up man kan købe. Jeg er glad for mine produkter, men jeg vil hellere undvære! Det håber jeg, at jeg kan en dag. Men jeg kan slet ikke gå udenfor en dør uden på nuværende tidspunkt. Folk kigger nok i forvejen.
Når jeg er færdig med at blive behandlet for acne, vil jeg gerne have laser, så jeg håber min drøm går i opfyldelse
Anmeld