At gå meget op i udseende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

MorTilMineBørn

Havanagila skriver:

Jeg går ikke rigtig med make up. Bruger mascara og det er det.
Men har nok ligeså mange dage hvor jeg ikke har det på som jeg har det på.
Og jeg er ligeglad med at jeg ligner lort en dag overfor min partner.
Jeg er ikke voldsom god til at barber ben her om vinteren så man kan nok godt sige at jeg om vinteren går i rigtig vinterhi hehe.

Jeg har aldrig rigtig gået ret meget op i mit udseende. Hvorfor det ved jeg egentlig ikke.
Tror bare ikke jeg orker og stå og komme alt muligt make up i hovedet hver dag.

Det er først efter jeg er blevet mor, at jeg tager ud og handler uden makeup (min søn er næsten 1 år nu). Mens jeg har været på barsel har jeg haft makeup på ca. 1 gang om ugen Maks. (Er lidt stolt af mig selv)  

Når jeg går på arbejde osv. Har jeg altid pænt tøj på og makeup - tager ikke på arbejde uden makeup  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Kris89

Anonym skriver:

Gør i det? Kan i godt tage ud og handle uden make-up?

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

har aldrig gået op i mit udseende og slet ikke nu

går aldrig med makeup til hverdag og jeg er bedøvende ligeglad med hvordan jeg ser ud overfor min partner

ta mig som jeg er - eller la vær sådan har jeg altid haft det.

Jeg er landmand nu, så hvordan jeg ser ud går jeg ud fra køerne er ret ligeglade med

Går i det tøj der er behageligt, sjældent BH og gerne sportsBH hvis det endelig er. rede hår, tjae måske en gang i ugen og ellers er det sat i hestehale 99 % af tiden

har altid været lidt en drengepige

Anmeld

28. januar 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Gør i det? Kan i godt tage ud og handle uden make-up?

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Jeg har makeup på næsten hver dag og sat hår mm. og gør også noget ud af pænt tøj mm.  

men kan sagtens have en fridag uden makeup mm. også tage ud og handle  

Min kæreste synes jeg er pæn lige meget hvad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.