At gå meget op i udseende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg går aldrig nogen steder uden make-up. Bruger øjenskygge og mascara - og for det meste også en sort eyeliner. Ikke noget vildt, men jeg føler mig bare pænere og mere feminin med make-up.
Hvis jeg bare er hjemme en hel dag, har jeg ikke noget på men har heller ingen mand at tage hensyn til.

Jeg bruger max 5 min på at smøre noget i ansigtet, så det er ikke så krævende

Da jeg var gift gik jeg med make-up hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Rødhætte

Anonym skriver:

Gør i det? Kan i godt tage ud og handle uden make-up?

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Må sige det overrasker mig meget at læse hvor få der bruger make up. Jeg skal ikke være dømmende, men forstår bare ikke at man ikke lige bruger 5-10 min på sig selv ved at ligge lidt make up. Synes personligt ikke det klæder ret mange at være uden mascara..  

Jeg kan nemt have en helt dag hjemme uden noget på, men skal jeg ud tager jeg altid lidt make up på

Anmeld

23. januar 2014

Zelinasmor

Jeg har næsten altid make up på. Og går sjældent udenfor uden! Jeg er "kun" 23 og jeg synes det er vigtigt at gøre noget ud af sig selv. Jeg kan godt li' at gøre mig lækker for min partner, men han ser mig da tit uden make up 

Anmeld

23. januar 2014

Ønskebarnet12

Kan råbe højt op at jeg er en makeup samler  

Jeg køber det konstant, og kan ikke få nok! Jeg elsker at gøre noget ud af mig selv, for da selvtillid når mit makeup sidder perfekt, og kan slet ikke træde ud af døren uden makeup, føler mig helt nøgen. Nok fordi jeg elsker makeup ret højt, og synes jeg ser 1000 gange bedre med makeup end uden.

Ved manden kan jeg sagtens gå uden makeup, for jeg sminker mig for min egen skyld.

Anmeld

23. januar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Rødhætte skriver:

Må sige det overrasker mig meget at læse hvor få der bruger make up. Jeg skal ikke være dømmende, men forstår bare ikke at man ikke lige bruger 5-10 min på sig selv ved at ligge lidt make up. Synes personligt ikke det klæder ret mange at være uden mascara..  

Jeg kan nemt have en helt dag hjemme uden noget på, men skal jeg ud tager jeg altid lidt make up på

Jeg har det omvendt. Jeg har altid makeup på til hverdag - mascara og eyeliner - men inderst inde synes jeg, det er lidt fjollet, og jeg ville ønske, jeg ikke var så hys med det. Jeg synes, der er masser af usminkede kvinder, som ser rigtigt godt ud på den naturlige måde. 

Anmeld

23. januar 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Jeg går til daglig med mascara, eyeliner, browliner og lidt blush til kinderne, og indenunder en god creme fra derma  Jeg går tit ud uden make up, men har det for det meste på på arbejde.. Har dog været afsted på arbejde uden et par gange.... Foran manden er jeg tit "grim"... Det lægger jeg ikke så meget i... Han ved jo hvordan jeg ser ud 

Anmeld

23. januar 2014

Clisolka

Jeg vil sige det omvendt - det skræmmer mig faktisk at læse, at der er så mange der ikke kan gå udenfor en dør uden at være naturlig smuk 

Jeg har aldrig brudt mig om at få det i fjæset, og heldigvis har jeg fundet manden i mit liv, der hader makeup  Han elsker mig som jeg er - naturlig 

Anmeld

23. januar 2014

Rødhætte

Babymor1013 skriver:

Jeg vil sige det omvendt - det skræmmer mig faktisk at læse, at der er så mange der ikke kan gå udenfor en dør uden at være naturlig smuk 

Jeg har aldrig brudt mig om at få det i fjæset, og heldigvis har jeg fundet manden i mit liv, der hader makeup  Han elsker mig som jeg er - naturlig 

Min mand er heller ikke vild med make up, men jeg gør det for min egen skyld Jeg ligger altid mærke til om folk har sminke på. Jeg forstår bare ikke hvorfor man ikke har lyst til at se så godt ud som muligt - og her mener jeg ikke dukke sminke, men bare lige en lille smule mascara. Men det er bare min mening 

Anmeld

23. januar 2014

Rødhætte

Mor og meget mere skriver:

Jeg har det omvendt. Jeg har altid makeup på til hverdag - mascara og eyeliner - men inderst inde synes jeg, det er lidt fjollet, og jeg ville ønske, jeg ikke var så hys med det. Jeg synes, der er masser af usminkede kvinder, som ser rigtigt godt ud på den naturlige måde. 

Sådan har jeg det slet ikke

Anmeld

23. januar 2014

Hvem?

Anonym skriver:

Jeg er fløjtende ligeglad med hvordan jeg ser ud - selvfølgelig går jeg ikke med røven bar, men kan sagtens tage ud og handle uden div. makeup eller håret sat til den store medalje - kan folk ikke lide hvad de ser, er de mere end velkommen til at kigge den anden vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.