At gå meget op i udseende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Gør i det? Kan i godt tage ud og handle uden make-up?

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Haha ja jeg kan sagtens tage ud og handle uden makeup - ellers ville jeg aldrig nogensinde komme ud  Jeg går ikke med nogen form for makeup, og har aldrig gjort det 

Jeg føler mig ikke grim uden makeup, men jeg er mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

FamilenStorm

Anonym skriver:

Okay, er det fordi du ikke gider eller føler det ikke passer til dig ? 

Det har aldrig rigtig sagt mig noget.. Kan ikke rigtig se fidusen i at bruge en hel masse.. :-)

Anmeld

22. januar 2014

Mitlivsommooor

Anonym skriver:

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Jeg er en rigtig pudder-dukke Tager absolut ingen steder uden make-up.

I forhold til min kæreste gør det mig ikke noget, om han ser mig uden make-up, det skal jo af inden senge tid.

Anmeld

22. januar 2014

justagirl

Den gang min kæreste og jeg mødte hinanden...

for 4 år siden.. kunne jeg ikke gå ud af hoved døren uden at sætte hår i, putte brun snask i ansigtet.. maskra massere af det.. og bare se ''fantastisk ud''

men for 2 år siden droppede jeg brun snasken... og håret ( brugte det kun når jeg skulle ibyen altså håret.. ikke snasket..)

den dag idag bruger jeg kun maskra .. fik tatovreet mine øjenbryn da jeg også altid havde tegnet dem op..  så den dag idag kan jeg sagtens gå ud uden maskara og bare sætte mit eget hår op i en knold .. det går til skuldrene.. er ligeglad og kæresten ser mig som jeg er.. uden makeup trolde hår engang imellem og slap af tøj:i men når man så gør noget ud af sig selv, sætter håret fint flot tøj osv... får jeg også skønne komplimenter! .. ja må da sige jeg er vokset med alderen:I ang al makeupen ! og håret..

Anmeld

22. januar 2014

B&J

jeg ser ud som jeg altid ser ud.

jeg går slet ikke med sminke jeg er bare mig

og over for min kæreste jaa om mit hår står lige op eller ligner en der lige er vågnet op fra de døde jaa så elsker han mig

på arbejde ser jeg ud som altid dog med hestehale det skal vi nemlig

Anmeld

22. januar 2014

Papillon

Jeg har ikke gået med make-up til dagligt de sidste snart fire år. Der gik faktisk et halvt år før min kæreste så mig med bare mascara første gang

Jeg har intet imod at være grim hjemme, men tænker altid over, hvad jeg har på af tøj, når jeg går ud af huset (mere end en tur i netto).

Et eller andet sted ville jeg gerne tilbage til make-up hver dag og lære at klæde mig mere feminint, men det falder mig bare heller ikke naturlig. Håber lidt det kommer med tiden 

Anmeld

22. januar 2014

san

Går ikke ud uden at havde været i bad og taget make-up på dog om søndagen kan make-up godt blive glemt...

Anmeld

22. januar 2014

Chris86

Anonym skriver:

Vil gerne være nogenlunde præsentabel, hvis jeg skal ud blandt folk MEN det behøver ikke indebære make-up..
Bb cream og mascara er det jeg bruger til dagligt.. Mascara kan jeg godt undvære i f.eks weekenden OGSÅ selvom der skal handles...

Anmeld

22. januar 2014

san

san skriver:

Går ikke ud uden at havde været i bad og taget make-up på dog om søndagen kan make-up godt blive glemt...

Bliver nød til at sige at jeg har gået med make-up i 15 år, bruger alt på nær bruncrem Selv om jeg har en kæreste, elsker jeg at gøre lige så meget ud af mig selv, som jeg gjorde da vi lige blev kærester for 13 år siden .. det betyder rigtigt meget for mig at gøre mig selv lidt fin, og det var jo også det min kæreste fald for den gang... syntes der er mange piger/damer der falder af på den, når de har en kæreste ..

Anmeld

22. januar 2014

Kamulla

Sagtens.. Og har ingen partner... Mn at handle med en knold og makeupfri hud er intet problem.. Den forfænglighed er jeg vokset fra.. Jeg bruger consiler og mascara ellers til hberdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.