At gå meget op i udseende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Gør i det? Kan i godt tage ud og handle uden make-up?

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Det er yderst sjældent jeg gider bruge tid på makeup - hvis jeg er heldig når jeg lige at få mascara på, jeg vil 10 gange hellere bruge tiden sammen med min søn!

Så ja - jeg er ofte grim haha

Jeg har ingen partner - men da jeg havde var jeg ligeså grim, for der var jeg gravid og nåede at være sammen med ham 8 måneder efter jeg havde født..

Jeg tager tit afsted uden makeup, men skal jeg til fest når jeg har barnefri weekend, så har jeg selvfølgelig makeup på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

mpr

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

ORK ja! Jeg er skisme  ligeglad med hvordan jeg ser ud så længe jeg ikke lugter grimt Og gør mig heller ikke ekstra lækker for kæresten og det er faktisk fantastisk at vi kan være "grimme" sammen

Og hvis jeg har travlt om morgenen så tænker jeg heller ikke så meget over hvordan jeg ser ud når jeg skal i skole Så længe jeg ikke er på arbejds markedet så tænker jeg ikke så meget over om jeg kommer i det smarteste tøj Men jeg går faktisk meget sjældent med make-up på trods af at jeg synes det er spændende at lægge forskellige og meget spændende typer Det er normalt kun når jeg skal møde nye mennesker eller starte et nyt sted at jeg har noget på bare lige for at give førstehånds indtryk - eller skal til fest  

Anmeld

22. januar 2014

Mamalou

Anonym skriver:

Jeg vil gerne se godt ud, og gør som regel noget ud af mig selv, men kan godt finde på at handle i vores lokale Fakta eller ligende en søndag eftermiddag uden make up.

Jeg kunne der imod aldrig finde på at tage på arbejde uden make up, og det er hele molevitten jeg tager på. Jeg har et arbejde hvor jeg møder rigtig mange mennesker hver dag og føler mig bedst tilpas når jeg synes, at jeg ser repræsentativ ud. Jeg har altid en make up pung med på arbejde, så jeg har hvis jeg synes jeg trænger. Jeg har også en tandbørste og hårbørste på arbejde.

Vh. Louise

Anmeld

22. januar 2014

modesty

Til hverdag, ude og hjemme, har jeg ingen make-up på (jeg arbejder hjemme). Hvis jeg skal mødes med folk i arbejdsøjemed eller socialt, har jeg pudder på. Hvis jeg skal til fest, har jeg også øjenskygge og mascara på.

Jeg synes ikke at jeg er grim uden make-up, og det synes min mand heldigvis heller ikke. 

Anmeld

22. januar 2014

Mamalou

Angående kæreste, så er jeg single og kan derfor tillade mig at være lige så afslappet og kedeligt jeg vil, når jeg hygger her hjemme

Anmeld

22. januar 2014

LinLin

Jeg har aldrig makeup på og går helt casual klædt. Er pædagog i bhv, så kan heldigvis bare være mig selv på arbejde

Anmeld

22. januar 2014

Bshizzle

Mor til Ella skriver:

Altid make-up

Jeg bruger MIN 20 minutter på MIG hver morgen helst mere. Hår og make-up, før jeg blev mor brugte jeg ca det dobbelte og ville jeg stadig gøre det hvis der var tiden til det

Kunne ikke drømme om ikke at gøre mig klar ( ligger så også meget til mit job)

I weekenderne gør jeg det samme, men den kan sagtens blive over middag før jeg gør noget!

Og kunne ikke finde på at gå ud at handle uden min at have let Foundation på og mascara på!

Kunne være mig der skrev dette 

Jeg har ALTID Make up på og håret skal bare ikke stritte ud til højre og venstre 

Jeg bruger osse 20 min på toilettet om morgen 

Nu er jeg én af de yngste kvinder blandt en masse ældre mennesker (ikke ret mange kvinder.. ) og de er sikkert ligeglad med om jeg har sat Make Up eller ej. 

Men der er da kommet små kommentar som "du må da bruge lang tid hver morgen.." Eller "Pas på du ikke ødelægger make up'en" 

Men jeg står da bare de 20 min tidligere op end min mand og børn 

Min mand kan godt li jeg gør noget ud af mig selv, men han syntes jeg er lige så køn uden alt det i ansigtet 

Anmeld

22. januar 2014

chael

Anonym skriver:

Jeg går meget sjældent ud af døren uden make-up...

Gør det kun hvis jeg er syg...

Jeg har altså make-up på, pænt tøj osv.

Kan godt have dage hvor den står på afslappende look...

Men som hovedregel og til hverdag er jeg "dullet" op

Anmeld

22. januar 2014

JH12

Jeg bruger MEGET sjældent make-up, det er kun hvis vi til nogle større fester..

Og håret bliver altid bare lige smidt op i en hestehale.. Gider ikke rigtig bruge en masse tid foran spejlet, vil hellere sove lidt længere om morgen, og nyde morgen med min lille pige

og sådan mødte min kæreste mig også, og han tog mig alligevel

Anmeld

22. januar 2014

CaWi

Da jeg arbejdede (i svinestald) tog jeg lige lidt vand i håret, men ellers intet (med kort hår er man nød til lige at "tæmme" det )
Dengang kunne jeg sagtens tage ud og handle mens jeg stadig lugtede af gris. Dvs altså på vej hjem fra job.
Nu går jeg i skole, og går i bad hver morgen, og lægger make-up. Lidt pæn og ren vil jeg altså se ud. (måske fordi jeg i mange år havde et beskidt job, og gik i overalls og træsko)
I weekenderne går jeg også i bad hver morgen, men bruger ikke make-up, med mindre vi skal noget.
Jeg kan dog sagtens køre til bageren med morgen hår og i joggin tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.