At gå meget op i udseende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Jeg er ikke den store make up pige.. Bruger sjældent noget.. Kan ske det sker at jeg har noget mascara på når vi er ude, men ellers bruger jeg bare en ansigtcreme..

Jeg ved ikke om jeg er grim uden, men min mand valgte da mig uden make up på :-)

Okay, er det fordi du ikke gider eller føler det ikke passer til dig ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg går ingen steder uden at tjekke hår og makeup, så forfængelig er jeg nemlig
Min mand er ikke til kvinder med langt hår og makeup, så han elsker mig på trods af det.

det er altid dejligt at have sådan en mand

Anmeld

22. januar 2014

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Jeg har aldrig make up på.. Jeg er korthåret og sætter mit hår hver dag - i weekenderne, hvis jeg ved vi ikke skal noget så nøjes jeg med at lægge det ned (vasker det .)

okay, så du kan ikke gå uden at få sat hår?

Anmeld

22. januar 2014

Maja_4000

Til hverdag bruger jeg kun mascara .. Kan godt gå ned og handle uden , hvis det bare lige er efter en liter mælk eller noget .. Hvis vi skal i center kan jeg ikke

Sjovt nok møder jeg ALTID nogle jeg kender hvis jeg hår ud uden

Anmeld

22. januar 2014

Stumpen

Anonym skriver:

okay, så du kan ikke gå uden at få sat hår?

Jo... Er vi hjemme i en weekend og jeg ved vi ikke skal på besøg nogen steder, så sætter jeg ikke mit hår - skal jeg så pludselig i netto, så farer jeg ikke ud på toilettet og sætter det.. 

Anmeld

22. januar 2014

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Til hverdag bruger jeg kun mascara .. Kan godt gå ned og handle uden , hvis det bare lige er efter en liter mælk eller noget .. Hvis vi skal i center kan jeg ikke

Sjovt nok møder jeg ALTID nogle jeg kender hvis jeg hår ud uden

hahahaha kender følelsen man møder altid nogen man kender når man ikke gider møde dem

jeg kan godt nok heller ikke undvære min mascara :O

Anmeld

22. januar 2014

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Jo... Er vi hjemme i en weekend og jeg ved vi ikke skal på besøg nogen steder, så sætter jeg ikke mit hår - skal jeg så pludselig i netto, så farer jeg ikke ud på toilettet og sætter det.. 

Nååeh okay

Anmeld

22. januar 2014

Mother-love

Anonym skriver:

super fedt og fedt at du har det sådan..

men får du ikke dårlig selvtillid hvis du nu ser en herre smuk pige? fx når du er sammen med din mand? og hvad siger han til at du bare er ligeglad? 

Nej bliver ikke jaloux. Synes sagtens en anden kvinde kan se godt ud uden at jeg ligger mere i det.

Nogen dage kan jeg da godt synes alle andre ser bedre ud.
Men jeg synes selv jeg klæder mig rimelig pænt i tøjet. Og andre dage ligner jeg også noget katten har slæbt hjem.

Men min kæreste ved jeg aldrig har gjort særlig meget ud af mig selv.
Haner heller ikke til sminkede piger generelt. Men han nyder da at jeg gør mere ud af mig selv når vi skal i byen. Men er ikkenoget han forventer jeg gør dagligt.

Anmeld

22. januar 2014

M &.I

Anonym skriver:

Gør i det? Kan i godt tage ud og handle uden make-up?

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

jeg gik meget med make up ( Før) da jeg blev gravid gik jeg ikke med makeup orker ikke.. nu jeg har en søn har jeg slet ikke tid til at orden min ansigt bare creme og ud.. 

Anmeld

22. januar 2014

Laulund87

Jeg går ikke ud uden at have sat hår og taget lidt makeup på.. Men det tager kun 10-15 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.