mon han har Været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Kommende mor skriver:

Hvad tid skal du til lægen i dag?

og hold da op det lyder godt nok mærkeligt. 

13,40 og ja det vildt mærkeligt for vi begge har to hver langt fra hinanden og hvis det skulle Være herpes eller kønsvorter skulle vi også have haft det i munden. Og herpes skulle gøre utrolig ondt på piger. Og jeg har ingen gener af det og det lignere mere bumser der skal trykkes for de er lidt gule i det. Men det væsker Heller ikke og de gener ikke mig og man kan ikke mærke man har dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Okay

og Hmm men hvis det var køssygdom så vil du jo også opleve sviende ligesom han gør, ikk? 

Og kom de knopper ved jer begge lige efter i har haft sex?

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Kommende mor skriver:

Okay

og Hmm men hvis det var køssygdom så vil du jo også opleve sviende ligesom han gør, ikk? 

Og kom de knopper ved jer begge lige efter i har haft sex?

Tænker også hvis det en kønssygdom at jeg måtte have det på samme måde. Vi ved det ikke med mig men da vi så kiggede om jeg havde var der også kun to og så præcis ud som hans, men nu gøre det Heller ikke ondt når han tisser mere siger han

Anmeld

20. januar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Kan jo også bare være talgknopper. 

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Kan jo også bare være talgknopper. 

På os begge på samtid? Og kun to hver?
Men hvis det skulle Være kønssygdom burde det jo også gøre ondt på mig når jeg tisset og nu er svien forsvundet på min kæreste når han tisser.

Anmeld

20. januar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

På os begge på samtid? Og kun to hver?
Men hvis det skulle Være kønssygdom burde det jo også gøre ondt på mig når jeg tisset og nu er svien forsvundet på min kæreste når han tisser.

Jah altså... Der er mange der har talgknopper... Så det kan være i, i kraft af hans, har været mere opmærksomme på det. Det ligner nemlig bumser.. 

Anmeld

20. januar 2014

Bassemor<3

Jeg synes det lyder lidt som om du har lagt dig fast på at han har været utro. Alle nævnte grunde skyder du ned, men faktum er, at kønssygdomme og sygdomme generelt ikke altid opfører sig præcis som læger og andre fortæller, han kan sagtens have fået det på anden vis, eller have haft det i kroppen længe, jeg synes det er helt vildt ar beskylde ham for utroskab!!!

Herpes er ikke noget aller har i kroppen, men en virus vi alle kan blive smidtet med, ikke alle smittede har det i udbrud, det er det samme med HPV virus, man kan sagtens have den uden at have livmoderhalskræft!

Så rolig nu, få ham til lægen og færdig bum...

Anmeld

20. januar 2014

Dinsen

Afsted til lægen begge to, så får i et konkret svar....

- og så må i forholde jer til det svar i får der... Som der er skrevet kan det jo være så mange ting..

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

Jeg synes det lyder lidt som om du har lagt dig fast på at han har været utro. Alle nævnte grunde skyder du ned, men faktum er, at kønssygdomme og sygdomme generelt ikke altid opfører sig præcis som læger og andre fortæller, han kan sagtens have fået det på anden vis, eller have haft det i kroppen længe, jeg synes det er helt vildt ar beskylde ham for utroskab!!!

Herpes er ikke noget aller har i kroppen, men en virus vi alle kan blive smidtet med, ikke alle smittede har det i udbrud, det er det samme med HPV virus, man kan sagtens have den uden at have livmoderhalskræft!

Så rolig nu, få ham til lægen og færdig bum...

Har ikke beskyldt ham for at være mig utro. Og hvis det var en kønssygdom burde det også svie med mig. Og skyder ikke de andre grunde i sænk på nogen måder. Men nu har jeg læst ret meget på alle de ting, og alle sider jeg kan finde med herpes ihvertfald er meget slemt for en kvinde og have. Også burde vi også have haft det i munden når vi har oralsex hvergang inden vi skal have sex og det samme er med kønsvorter og ingen af os har det i munden Heller.

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Dinsen skriver:

Afsted til lægen begge to, så får i et konkret svar....

- og så må i forholde jer til det svar i får der... Som der er skrevet kan det jo være så mange ting..

Sidder også hos lægen nu han vil ikke til lægen fordi han ikke kan li sin læge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.