mon han har Været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.297 visninger
130 svar
138 synes godt om
19. januar 2014

Anonym trådstarter

Har lidt en tanke om min kæreste har Været mig utro. Han har fået sådan nogen sår knopper på sin pennis kun to og jeg har intet og han har også svien når han tisser det har jeg Heller ikke, og jeg blev tjekket godt igennem da jeg var gravid da havde jeg intet. Så mon han har haft en anden? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Har lidt en tanke om min kæreste har Været mig utro. Han har fået sådan nogen sår knopper på sin pennis kun to og jeg har intet og han har også svien når han tisser det har jeg Heller ikke, og jeg blev tjekket godt igennem da jeg var gravid da havde jeg intet. Så mon han har haft en anden? :/

Ville i hvert fald få ham til læge, og få det undersøgt...

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Ville i hvert fald få ham til læge, og få det undersøgt...

For ham desværre ikke til lægen

Anmeld

19. januar 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Ring til lægen, og forklar "symptomer" ??

Uanset, ville jeg nok ikke have sex med ham, hvis det nu er noget smitsomt?!

Anmeld

19. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Informer ham lige om at han muligvis kan blive steril hvis ikk han bliver behandlet, alt efter hvad det er. 

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Ring til lægen, og forklar "symptomer" ??

Uanset, ville jeg nok ikke have sex med ham, hvis det nu er noget smitsomt?!

Kommer vi Heller ikke til men det begyndte efter vi havde haft sex igår :s men nu sagde han lige han ville tage til lægen hvis det ikke gik væk

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Informer ham lige om at han muligvis kan blive steril hvis ikk han bliver behandlet, alt efter hvad det er. 

Min læge siger det kun er kvinder der kan blive det

Anmeld

19. januar 2014

Ciss

Jeg havde ikke turdet have sex med en kæreste med den slags symptomer, så jeg ville nok kræve, at han fik det kontrolleret, før der skete mere på hjemmefronten.

Man har jo ikke meget lyst til at gå til lægen med den slags, men nogle gange er man bare nødt til at være voksen og gøre det alligevel.

for at der ikke er noget i det - men uanset bedst at få det kontrolleret.

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg havde ikke turdet have sex med en kæreste med den slags symptomer, så jeg ville nok kræve, at han fik det kontrolleret, før der skete mere på hjemmefronten.

Man har jo ikke meget lyst til at gå til lægen med den slags, men nogle gange er man bare nødt til at være voksen og gøre det alligevel.

for at der ikke er noget i det - men uanset bedst at få det kontrolleret.

Han ved godt vi ikke kommer til at have sex. Men nu jeg begyndt og tænke på om han har Været mig utro, da jeg ikke har noget overhovedet, og jeg kan rent ud sige jeg ikke har. Og jeg har haft vores søn hele tiden

Anmeld

19. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Min læge siger det kun er kvinder der kan blive det

tror du har ret. Men hos mænd kan det sætte sig som kronisk bitestikelbetændelse. (Har jeg lige læst) Det lyder heller ikke rart. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.