mon han har Været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Som sagt behøver man ikke have haft det før. Det er noget vi har i kroppen, nogen får det aldrig, andre får det pludselig. Det var hvertfald det jeg fik at vide tilbage den gang....

men jeg ville be ham komme til læge... Nogen fyre får slet ikke blæner ved herpes, men kan hun mærke det gennem urinvejen... Så få ham sparket afsted....

Men ligner på ingen måder herpes. Eller kønsvorter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

så er det nok ikke svømmehallen.. Måske offentlige toiletter? det kan da også være han har været utro men det kan også være noget uskyldigt.. Gætterier kommer man ingen steder med..

Han står jo op når han tisser

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Så er der da heller ikke noget i vejen for at blive testet igen.

Jeg har prøvet at tænke, at jeg jo lige var blevet testet, og så ende med en ubehandlet klamydiainfektion, der bragte en omgang underlivsbetændelse med sig. Jeg tager ikke chancer fremover.

Ja men nu synes jeg han skal tage til lægen først også må vi jo se hvad der sker. Er som regel altid mig der tager til lægen

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Men hvis han så har fået noget i mellemtiden, på den ene eller anden måde (og hvad det nu er) så er du også i risiko for at være blevet smittet. Hvis jeg var dig, ville jeg også tage forbi lægen. Bare fordi man var smittefri for et år siden, betyder det jo ikke at du også er det nu. 

Rigtig men synes han skal tage til lægen han kan jo forklarer og vise hvad det er jeg har jo intet..

Anmeld

19. januar 2014

VIPpigen

Anonym skriver:

Men ligner på ingen måder herpes. Eller kønsvorter

Og der er ingen der siger at de 2 knopper har noget at gøre med at han har ondt når han tisser... Det kan være 2 vidt forskellige ting der bare er ramlet sammen

Anmeld

19. januar 2014

VIPpigen

Anonym skriver:

Oftest holder fyren diller i højre hånd, når de tisser... På offentlige toiletter åbner og lukker de også døren med højre hånd, altså hvis manden er højrehåndet.... Vi skal helst ikke ind på hvor mange bakterier der er på sådan et håndtag

Anmeld

19. januar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

og han laver aldrig andet end at tisse når han er på toilettet?

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Oftest holder fyren diller i højre hånd, når de tisser... På offentlige toiletter åbner og lukker de også døren med højre hånd, altså hvis manden er højrehåndet.... Vi skal helst ikke ind på hvor mange bakterier der er på sådan et håndtag

Han bruger venstre. :p men jeg har det også og kun to også. Og de sidder også langt fra hinanden

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

og han laver aldrig andet end at tisse når han er på toilettet?

Nej ikke offentlig. Der venter han til han kommer hjem

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Har faktisk ikke beskyldt ham for at værd utro.. men han kom selv ind på kønssygdom og der ved jeg det ikke er mig

Hvis han selv lufter idéen så er han dig ikke utro... Bum

Ellers så er han i hvert fald et ondt geni til at manipulere/lyve og så bør du heller ikke være sammen med ham alligevel

Få ham tjekker for svamp Man kan købe creme på apoteket til at kurere det med og køb til dig selv også, det kan være fra dig han har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.