Zelinasmor skriver:
Man bliver ikke nødvendigvis smittet med klamydia ved at have sex med en der har det. Som oftest gør du, men ikke altid. Men du skriver at han ER blevet testet mens i har været i et fast forhold. Hvis det så viser sig at han pludselig har klamydia, så vil jeg vove at påstå at han har hygget sig med en anden. Jeg havde en lang diskussion med en veninde om det med klamydia. Hun fik det pludselig efter 3,5 år med fast partner. Hun påstod at hun ikke havde lavet noget bag hans ryg. Men efter flere måneder fik jeg sandheden ud af hende. Og selvfølgelig havde hun det.
Jeg siger IKKE at han har været dig utro.. Men hvis han har klamydia håber jeg virkelig at du ber ham komme med en forklaring.
Altså, da jeg var gravid med første barn, blev jeg testet for klamydia. Og den var positiv, hvilket kom totalt bag på mig.
Ingen symptomer, what so ever, og fast partner gennem 4,5 år.
Men jeg er 100 procent sikker på, han ikke har været utro - ej heller har jeg - og der er jo heller ingen, der aner, hvor længe vi har gået med det, eller hvem der egentlig bragte det ind.
Så der BeHØVER altså ikke være utroskab inde over.
Det skal lige siges, at ingen af os var blevet testet før. Tænker ikke umiddelbart, man kan have det, på trods af negativ test?
Jeg tænkte også en hel masse, men min læge forsikrede mig også om, at det altså sagtens kunne ligge i dvale, eller være uden symptomer i meget lang tid (og det var altså også de knap 5 år vi havde været sammen der).
Jeg priser mig bare lykkelig for, at jeg ikke fik underlivsbetændelse og sterilitet ud af det!