mon han har Været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

Zelinasmor

Tvebakken skriver:

Altså, da jeg var gravid med første barn, blev jeg testet for klamydia. Og den var positiv, hvilket kom totalt bag på mig.

Ingen symptomer, what so ever, og fast partner gennem 4,5 år.

Men jeg er 100 procent sikker på, han ikke har været utro - ej heller har jeg - og der er jo heller ingen, der aner, hvor længe vi har gået med det, eller hvem der egentlig bragte det ind.
Så der BeHØVER altså ikke være utroskab inde over.
Det skal lige siges, at ingen af os var blevet testet før. Tænker ikke umiddelbart, man kan have det, på trods af negativ test?

Jeg tænkte også en hel masse, men min læge forsikrede mig også om, at det altså sagtens kunne ligge i dvale, eller være uden symptomer i meget lang tid (og det var altså også de knap 5 år vi havde været sammen der).

Jeg priser mig bare lykkelig for, at jeg ikke fik underlivsbetændelse og sterilitet ud af det!

Jeg er godt klar over at man kan gå med det længe uden at vide det. Jeg har selv haft det hvor jeg først fandt ud af det 1 år efter. Forfærdeligt. Men det jeg siger er, at hvis både hende og hendes mand er blevet tjekket som hun skriver, så mener jeg ikke at det bare kommer af sig selv. Jeg har aldrig hørt om at folk har testet negativ i en klamydia test og så skulle det komme uden grund flere år efter. Klamydia er så vidt jeg er orienteret ikke en kønssygdom der kan ligge i dvale.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Tvebakken

Jeg blev tjekket da jeg blev gravid. Og det var februar sidste år og der havde jeg det ikke og har været sammen med min kæreste i halvandet år. Så skulle Være meget underligt hvis det var det. Men nu er han kørt til lægen så nu må vi se hvad hun siger

Ved ikke, hvor hurtigt, det absolut smitter, men forestiller mig, at det godt kan ligge i dvale uden at smitte, for lige pludselig at blive smittefarlig?

Jeg ved det ikke, men ville overveje muligheden, hvis det er det, han har.

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Jeg er godt klar over at man kan gå med det længe uden at vide det. Jeg har selv haft det hvor jeg først fandt ud af det 1 år efter. Forfærdeligt. Men det jeg siger er, at hvis både hende og hendes mand er blevet tjekket som hun skriver, så mener jeg ikke at det bare kommer af sig selv. Jeg har aldrig hørt om at folk har testet negativ i en klamydia test og så skulle det komme uden grund flere år efter. Klamydia er så vidt jeg er orienteret ikke en kønssygdom der kan ligge i dvale.

Han er vist åbenbart aldrig blevet testet for klamydia..

Anmeld

21. januar 2014

Tvebakken

Zelinasmor skriver:

Jeg er enig med dig, hvis de begge er blevet testet.

Men jeg mener at have hørt, at man ikke nødvendigvis smitter første gang, synes jeg fik at vide dengang, and et jo ikke er til at vide, hvor længe, jeg har haft det - kom det fra min mand, kunne han godt have haft det i noget tid, inden jeg nødvendigvis fik det, og omvendt.

Nej, måske ikke i dvale, men så i hvert fald symptomfri.

Anmeld

21. januar 2014

Tvebakken

Anonym skriver:

Han er vist åbenbart aldrig blevet testet for klamydia..

Så kan han jo som sådan godt have gået med et længe?

Anmeld

21. januar 2014

Zelinasmor

Tvebakken skriver:

Jeg er enig med dig, hvis de begge er blevet testet.

Men jeg mener at have hørt, at man ikke nødvendigvis smitter første gang, synes jeg fik at vide dengang, and et jo ikke er til at vide, hvor længe, jeg har haft det - kom det fra min mand, kunne han godt have haft det i noget tid, inden jeg nødvendigvis fik det, og omvendt.

Nej, måske ikke i dvale, men så i hvert fald symptomfri.

jamen så er vi enige 

For nej, man smitter ikke nødvendigvis første gang eller de første 100 gange. Men det kan komme lige pludselig. 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Tvebakken skriver:

Så kan han jo som sådan godt have gået med et længe?

Men burde jeg ikke have haft det, da jeg så blev testet i februar måned.

Anmeld

21. januar 2014

Tvebakken

Anonym skriver:

Men burde jeg ikke have haft det, da jeg så blev testet i februar måned.

Ikke nødvendigvis, der er jo ingen, der ved hvornår det smitter?
Det smitter jo ikke første gang, og måske heller ikke gang nr 50. Det er der, så vidt jeg ved, ingen der kan sige noget om.

Anmeld

21. januar 2014

Tvebakken

Zelinasmor skriver:

jamen så er vi enige 

For nej, man smitter ikke nødvendigvis første gang eller de første 100 gange. Men det kan komme lige pludselig. 

Præcis!

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Tvebakken skriver:

Ikke nødvendigvis, der er jo ingen, der ved hvornår det smitter?
Det smitter jo ikke første gang, og måske heller ikke gang nr 50. Det er der, så vidt jeg ved, ingen der kan sige noget om.

Alle siger jo det er utrolig smitsom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.