mon han har Været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hvis han selv lufter idéen så er han dig ikke utro... Bum

Ellers så er han i hvert fald et ondt geni til at manipulere/lyve og så bør du heller ikke være sammen med ham alligevel

Få ham tjekker for svamp Man kan købe creme på apoteket til at kurere det med og køb til dig selv også, det kan være fra dig han har det

Vi har også lige tjekket mig ordentlig og jeg har også kun to langt fra hinanden ligesom ham selv. Meget mærkeligt. Tænker hvis det er en kønssygdom måtte det jo også havde Været der da jeg var til 8 ugers undersøgelse. Og jeg er jo blevet tjekket med blodprøver osv mens jeg var gravid for diverse ting.. og jeg har ikke Været sammen med andre end ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Vi har også lige tjekket mig ordentlig og jeg har også kun to langt fra hinanden ligesom ham selv. Meget mærkeligt. Tænker hvis det er en kønssygdom måtte det jo også havde Været der da jeg var til 8 ugers undersøgelse. Og jeg er jo blevet tjekket med blodprøver osv mens jeg var gravid for diverse ting.. og jeg har ikke Været sammen med andre end ham..

Kondylomer? De skulle smitte helt enormt meget.. Kunne være han har været givet hånd til én der lige har raget sig i skridtet med dem 

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Kondylomer? De skulle smitte helt enormt meget.. Kunne være han har været givet hånd til én der lige har raget sig i skridtet med dem 

Det virker bare ikke som det da der skulle Være mange flere og vi kun har to hver.

Anmeld

20. januar 2014

Kløver

Kunne det være talgknopper og faldet tilfældigt sammen med en feks blærebetændelse

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Kunne det være talgknopper og faldet tilfældigt sammen med en feks blærebetændelse

Vi har det begge to altså to knopper hver. Hvor de buller ud også i midten går den ind ad. Men jeg har ikke noget når jeg tisser

Anmeld

20. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Så må du smutte til lægen og få svar der, hvis kæresten ikke vil.
Der er ingen herinde der kan give dig et svar

Anmeld

20. januar 2014

Kløver

Anonym skriver:

Vi har det begge to altså to knopper hver. Hvor de buller ud også i midten går den ind ad. Men jeg har ikke noget når jeg tisser

Besøg lægen men både mænd og kvinder kan få talgknopper eller en masse andet, umuligt at vide hvad det kan være, så det nemmeste er i begge går til lægen

Anmeld

20. januar 2014

VIPpigen

Anonym skriver:

Han bruger venstre. :p men jeg har det også og kun to også. Og de sidder også langt fra hinanden

Pointen var såmænd at de åbner og lukker døren med samme hånd som de holder diller i når de tisser... Ergo, bakterier fra dørhåndtag kommer i skridtet når de bruger offentligt toilet... Og det kan næsten ikke undgåes, at en eller anden bakterie kommer på... Med mindre han også bruger gummihandsker når han åbner eller lukker døren, eller han bruger papir... 

Men altså jeg ville smutte til lægen lige meget hvad, bare lige få det tjekket....

Anmeld

20. januar 2014

Pcokate

VIPpigen skriver:

Pointen var såmænd at de åbner og lukker døren med samme hånd som de holder diller i når de tisser... Ergo, bakterier fra dørhåndtag kommer i skridtet når de bruger offentligt toilet... Og det kan næsten ikke undgåes, at en eller anden bakterie kommer på... Med mindre han også bruger gummihandsker når han åbner eller lukker døren, eller han bruger papir... 

Men altså jeg ville smutte til lægen lige meget hvad, bare lige få det tjekket....

Jeg ved har ret men sikke et billede jeg fik på nethinden

Anmeld

20. januar 2014

Zelinasmor

jeg har haft "herpes" forneden. Det kom efter 2 år i fast parforhold hvor vi begge var testet for kønssygdomme. Det kan ligge i dvale i mange mange år og det kan komme lige pludseligt. Vi har også begge haft kønsvorter. Men ingen af os har været utro. Med 100% sikkerhed. Så man skal altså lige trække vejret engang før man begynder at forestille sig ting som utroskab osv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.