mon han har Været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Flødebollen

Anonym skriver:

Han har også sagt han tager til lægen hvis det ikke forsvinder indenfor et par dage

Det kan jo også være noget, der relaterer sig til oralsex?

Hvis du eksempelvis tidligere har haft en virus i munden eller omkring munden - såsom herpes, så er det en virus, der aldrig forsvinder fra din krop. 

Måske har der været noget i udbrud ved dig, som så har smittet ham et sted, der er ret følsomt.

Jeg ville ikke tænke tanken utroskab, medmindre, der var andre ting, der talte for, at det kunne være sket.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Anonym trådstarter

jeg har haft "herpes" forneden. Det kom efter 2 år i fast parforhold hvor vi begge var testet for kønssygdomme. Det kan ligge i dvale i mange mange år og det kan komme lige pludseligt. Vi har også begge haft kønsvorter. Men ingen af os har været utro. Med 100% sikkerhed. Så man skal altså lige trække vejret engang før man begynder at forestille sig ting som utroskab osv!

Jeg blev tjekket ret grundigt da jeg blev gravid både gynækologisk og med blodprøver for alt og det hele var fint.. oog min kæreste er også blevet tjekket med blodprøver for alt hvor der Heller intet var..men nu skal jeg til lægen her senere idag. Men det lignere hverken herpes eller vorter 

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Det kan jo også være noget, der relaterer sig til oralsex?

Hvis du eksempelvis tidligere har haft en virus i munden eller omkring munden - såsom herpes, så er det en virus, der aldrig forsvinder fra din krop. 

Måske har der været noget i udbrud ved dig, som så har smittet ham et sted, der er ret følsomt.

Jeg ville ikke tænke tanken utroskab, medmindre, der var andre ting, der talte for, at det kunne være sket.. 

Har jeg aldrig haft. Men det bare sådan to knopper vi har hver. Og når man læder om herpes og kønsvorter er herpes mere sår end knopper og kønsvorter ser mere voldsomt ud.

Anmeld

20. januar 2014

Flødebollen

Anonym skriver:

Har jeg aldrig haft. Men det bare sådan to knopper vi har hver. Og når man læder om herpes og kønsvorter er herpes mere sår end knopper og kønsvorter ser mere voldsomt ud.

Men har du så fundet et billede, du synes ligner det, I har?

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Men har du så fundet et billede, du synes ligner det, I har?

Nej overhovedet ikke. Men det mærkelige er vi har to hver og de sidder langt fra hinanden på os begge to. Der sidder en på hans pennis hoved og på forhuden langt fra hovedet. Og min sidder på den yderste skamlæbe også en helt inde

Anmeld

20. januar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Vær opmærksom på at kønsvorter kan variere meget i både størrelse og form inden for de forskellige typer af kønsvorter (spidse, ru og flade). Det kan desuden variere fra én enkelt kønsvorte til adskillelige klynger. 

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Vær opmærksom på at kønsvorter kan variere meget i både størrelse og form inden for de forskellige typer af kønsvorter (spidse, ru og flade). Det kan desuden variere fra én enkelt kønsvorte til adskillelige klynger. 

Men det kom jo lige efter vi havde haft sex iforgårs.

Anmeld

20. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hvad tid skal du til lægen i dag?

og hold da op det lyder godt nok mærkeligt. 

Anmeld

20. januar 2014

Amanda Stage

Det kan være herpes, det kan komme i udbrud 10 år efter samleje, så selvom det skulle være en kønssygdom, så behøver han ikke være utro

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Amanda Stage skriver:

Det kan være herpes, det kan komme i udbrud 10 år efter samleje, så selvom det skulle være en kønssygdom, så behøver han ikke være utro

Hvis det skulle Være herpes skulle det gøre rigtig ondt på mig og jeg har ingen gener ved det. Også skulle det værvære sår der væsker og det gøre det ikke. Jeg synes mest det lignere bumser. For de er lidt gule i det men det væsker overhovedet ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.