mon han har Været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Sidder også hos lægen nu han vil ikke til lægen fordi han ikke kan li sin læge.

så skaf da en ny læge til ham, når der er noget galt skal han da til lægen. utroligt hvordan mænd kan være så pylret.
men hvis ikke du beskylder ham for at være utro hvorfor så den overskrift? noget i dig må jo tro at det ikke er helt rigtigt når det er sådan.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Amanda Stage

Anonym skriver:

Hvis det skulle Være herpes skulle det gøre rigtig ondt på mig og jeg har ingen gener ved det. Også skulle det værvære sår der væsker og det gøre det ikke. Jeg synes mest det lignere bumser. For de er lidt gule i det men det væsker overhovedet ikke

Det lyder umiddelbart som svamp nu hvor du blev smittet så hurtigt

Anmeld

20. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Sidder også hos lægen nu han vil ikke til lægen fordi han ikke kan li sin læge.

Hvad sagde lægen så?

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

så skaf da en ny læge til ham, når der er noget galt skal han da til lægen. utroligt hvordan mænd kan være så pylret.
men hvis ikke du beskylder ham for at være utro hvorfor så den overskrift? noget i dig må jo tro at det ikke er helt rigtigt når det er sådan.?

Tænkte jeg også efter for kan ikke sige hvornår han har gjort det. Han er jo næsten altid hjemme, men har også sagt han må skifte læge men nu har jeg været til lægen og hun sagde det hele var normalt på mig. Og kunne ikke finde de knopper på mig

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Amanda Stage skriver:

Det lyder umiddelbart som svamp nu hvor du blev smittet så hurtigt

Jeg har været til lægen nu og hun sagde der ikke var noget og det hele så ud som det skulle

Anmeld

20. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Tænkte jeg også efter for kan ikke sige hvornår han har gjort det. Han er jo næsten altid hjemme, men har også sagt han må skifte læge men nu har jeg været til lægen og hun sagde det hele var normalt på mig. Og kunne ikke finde de knopper på mig

Hvor dejligt, så er det ikke sikkert der er noget overhovedet Tog han nogen prøver?

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvad sagde lægen så?

Der var ingenting på mig det så ud som det skulle og hun kunne ikke engang finde de knopper

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvor dejligt, så er det ikke sikkert der er noget overhovedet Tog han nogen prøver?

Nej hun ledte og ledte efter dem men kunne ikke finde det også så det hele ud som det skulle.

Anmeld

20. januar 2014

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

du har jo hellere ikke haft svie som han har. han burde stadig lige høre hvad det kunne være. kan jo være noget helt andet. hvis han bliver ved med at have ondt så tving ham til lægen

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

du har jo hellere ikke haft svie som han har. han burde stadig lige høre hvad det kunne være. kan jo være noget helt andet. hvis han bliver ved med at have ondt så tving ham til lægen

Men han har ikke ondt mere når han tisser men lægen sagde vi bare skulle holde øje med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.