mon han har Været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Jeg har læst tråden, og selvfølgelig skal han til lægen! Men ærlig talt, hvis jeg havde mistanke om en kønssygdom hos min partner, uanset hvor han skulle have den fra, ville jeg selv smutte en tur forbi lægen og blive testet Hellere testes en gang for meget end en gang for lidt!

Jeg blev testet for lidt over et år siden. Og der var intet hos mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

VIPpigen

Åhh, husker ikke hvordan det præcis er. Men det er noget med at herpes er en ehh bakterie/infektion/sygdom (husker ikke den rigtige betegnelse) som vi alle bære i kroppen. Nogen får den i udbrud, andre lever med den hele livet, hvor den ikke er i udbrud. Hvis du nogen sinde har haft et forkølelsessår ved munden er der større chance for at du kan få herpes i udbrud ved kønsdelene...

Jeg fik det forklaret for en del år siden da jeg havde en kæreste som knaldede udenom. Hun havde herpes i udbrud, som hun smittede min kæreste med, og han smittede mig... Senere brød hans ud igen, uden han havde knaldet uden om, og smittede mig igen (mit brød hvertfald ud)...

Siden jeg sparkede ham ud, har jeg intet haft. Herpes i kønsdelene kan behandles med alm akivir, eller andet smørrelse til forkølelsessår ved munden også. Fortalte min læge da jeg havde udbrud første gang. Første gang blev det opdaget sidst i stadiet, det var næsten væk. Anden gang blev det opdaget tidligt, og jeg fik en anden behandling....

Få ham til lægen, så det lige kan tjekkes... Og jeg ved selvfølgelig ikke om der er sket nyt siden jeg havde sidste udbrud, tilbage i 2006 

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

det kunne godt lyde som herpes.. Det kan ligge og lurer i mange år, før de kommer i udbrud..

Nu har jeg læst på det med herpes og der står altså at det første udbrud vil komme i løbet fire til syv dage efter smitten

Anmeld

19. januar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

Har lidt en tanke om min kæreste har Været mig utro. Han har fået sådan nogen sår knopper på sin pennis kun to og jeg har intet og han har også svien når han tisser det har jeg Heller ikke, og jeg blev tjekket godt igennem da jeg var gravid da havde jeg intet. Så mon han har haft en anden? :/

man kan også få diverse sygdomme fra f.eks svømmehallen.. Afsted til lægen med ham og lad lægen fortælle hvordan netop denne sygdom spredes.. Håber det er noget ufarligt

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Åhh, husker ikke hvordan det præcis er. Men det er noget med at herpes er en ehh bakterie/infektion/sygdom (husker ikke den rigtige betegnelse) som vi alle bære i kroppen. Nogen får den i udbrud, andre lever med den hele livet, hvor den ikke er i udbrud. Hvis du nogen sinde har haft et forkølelsessår ved munden er der større chance for at du kan få herpes i udbrud ved kønsdelene...

Jeg fik det forklaret for en del år siden da jeg havde en kæreste som knaldede udenom. Hun havde herpes i udbrud, som hun smittede min kæreste med, og han smittede mig... Senere brød hans ud igen, uden han havde knaldet uden om, og smittede mig igen (mit brød hvertfald ud)...

Siden jeg sparkede ham ud, har jeg intet haft. Herpes i kønsdelene kan behandles med alm akivir, eller andet smørrelse til forkølelsessår ved munden også. Fortalte min læge da jeg havde udbrud første gang. Første gang blev det opdaget sidst i stadiet, det var næsten væk. Anden gang blev det opdaget tidligt, og jeg fik en anden behandling....

Få ham til lægen, så det lige kan tjekkes... Og jeg ved selvfølgelig ikke om der er sket nyt siden jeg havde sidste udbrud, tilbage i 2006 

Ingen af os har haft forkølelsessår Før, og det ligner bare slet ikke herpes der er to knopper og de sidder langt fra hinanden.

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

man kan også få diverse sygdomme fra f.eks svømmehallen.. Afsted til lægen med ham og lad lægen fortælle hvordan netop denne sygdom spredes.. Håber det er noget ufarligt

Nu har han ikke Været i svømmehallen i mange mange mange år

Anmeld

19. januar 2014

VIPpigen

Anonym skriver:

Ingen af os har haft forkølelsessår Før, og det ligner bare slet ikke herpes der er to knopper og de sidder langt fra hinanden.

Som sagt behøver man ikke have haft det før. Det er noget vi har i kroppen, nogen får det aldrig, andre får det pludselig. Det var hvertfald det jeg fik at vide tilbage den gang....

men jeg ville be ham komme til læge... Nogen fyre får slet ikke blæner ved herpes, men kan hun mærke det gennem urinvejen... Så få ham sparket afsted....

Anmeld

19. januar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

Nu har han ikke Været i svømmehallen i mange mange mange år

så er det nok ikke svømmehallen.. Måske offentlige toiletter? det kan da også være han har været utro men det kan også være noget uskyldigt.. Gætterier kommer man ingen steder med..

Anmeld

19. januar 2014

Papillon

Anonym skriver:

Så er der da heller ikke noget i vejen for at blive testet igen.

Jeg har prøvet at tænke, at jeg jo lige var blevet testet, og så ende med en ubehandlet klamydiainfektion, der bragte en omgang underlivsbetændelse med sig. Jeg tager ikke chancer fremover.

Anmeld

19. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Men hvis han så har fået noget i mellemtiden, på den ene eller anden måde (og hvad det nu er) så er du også i risiko for at være blevet smittet. Hvis jeg var dig, ville jeg også tage forbi lægen. Bare fordi man var smittefri for et år siden, betyder det jo ikke at du også er det nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.