mon han har Været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Måske er det teglknopper ?

Det er det ikke. Men det svier også når han tisser og lige har tisset. Og han siger det ikke føles som blærebetændelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Heidimed lea skriver:

kan det være herbes.  hvis man har dem på munden kan de godt smitte forneden.

herbes svier og der kommer sår på

Ligner det Heller ikke. Og han har ikke Været sammen med nogen der havde det.. og jeg har det ikke og aldrig haft det.. og ingen han har Været sammen har rigtig givet ham blow job.

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Eller han siger det er en skrænende fornemmelse når han tisser og efter han har

Anmeld

19. januar 2014

modesty

Ja men han vil vente og se hvad der sker. Men han kan ikke komme i tanke om nogen der har haft det og lad mig sige det sådan at han ikke har haft særlig mange..

Både herpes og kønsvorter er helt vildt normale og mange aner ikke at de har haft dem. Man kan ikke altid se at det er i udbrud, og desuden smitter det også når det ikke er i udbrud. Desuden er der to slags herpes - den som vi kender som forkølelsessår, og herpes genitalis. Så han behøver ikke at have fået et blowjob for at være blevet smittet med herpes.

Snak med lægen og lad være med at beskylde ham for utroskab.

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Både herpes og kønsvorter er helt vildt normale og mange aner ikke at de har haft dem. Man kan ikke altid se at det er i udbrud, og desuden smitter det også når det ikke er i udbrud. Desuden er der to slags herpes - den som vi kender som forkølelsessår, og herpes genitalis. Så han behøver ikke at have fået et blowjob for at være blevet smittet med herpes.

Har Heller ikke beskyldt ham. Men hvad så kan ham og jeg så ikke have sex uden kondom mere og burde jeg så ikke også have fået det?

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Men ligner Heller noget af det når man googler det

Anmeld

19. januar 2014

modesty

Har Heller ikke beskyldt ham. Men hvad så kan ham og jeg så ikke have sex uden kondom mere og burde jeg så ikke også have fået det?

Det kan også godt være at du har fået det. Der er mange der ikke får symptomer, eller først får dem årevis efter smitten. Men det er ikke sikkert at du er blevet smittet.

Nej, jeg ville ikke have sex (heller ikke ubeskyttet, da kønsvorter kan smitte med kondom) før han er blevet testet ved lægen. Og så kan I snakke med lægen om hvordan og hvorledes, alt efter hvad testene viser.

Anmeld

19. januar 2014

modesty

Anonym skriver:

Men ligner Heller noget af det når man googler det

Hmm, okay... Jamen det kan jo godt være noget helt andet.

Summa summarum: Lad være med at gætte - få ham til lægen og blive testet.

Anmeld

19. januar 2014

Papillon

Jeg har læst tråden, og selvfølgelig skal han til lægen! Men ærlig talt, hvis jeg havde mistanke om en kønssygdom hos min partner, uanset hvor han skulle have den fra, ville jeg selv smutte en tur forbi lægen og blive testet Hellere testes en gang for meget end en gang for lidt!

Anmeld

19. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Han ved godt vi ikke kommer til at have sex. Men nu jeg begyndt og tænke på om han har Været mig utro, da jeg ikke har noget overhovedet, og jeg kan rent ud sige jeg ikke har. Og jeg har haft vores søn hele tiden

det kunne godt lyde som herpes.. Det kan ligge og lurer i mange år, før de kommer i udbrud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.