mon han har Været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Kan det være svamp?

Nu har han læst om det og det synes han ikke det er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Har du en grund til at mistænke ham for utroskab foruden røde knopper ?

Hvis min kæreste fik røde knopper og svien dernede ville jeg da aldrig mistænke ham for utroskab, men bede ham smutte til lægen og få en dom over det. Det kan jo være noget "harmløst" som svamp, eller en anden form for infektion. Jeg udelukker ikke at det kan være en kønssygdom synes bare det er vildt at smide "jeg tror du er mig utro-kortet" på baggrund af 2 knopper..

Narh ikke rigtig. Men han kom selv ind på det med kønssygdomme Før jeg sagde noget. Men det kom efter vi havde haft sex igår..

Anmeld

19. januar 2014

modesty

Anonym skriver:

Har lidt en tanke om min kæreste har Været mig utro. Han har fået sådan nogen sår knopper på sin pennis kun to og jeg har intet og han har også svien når han tisser det har jeg Heller ikke, og jeg blev tjekket godt igennem da jeg var gravid da havde jeg intet. Så mon han har haft en anden? :/

Hvis det er kommet efter I har haft sex, kan det så ikke være hudafskrabninger? Det har min mand engang fået efter en lidt heftig omgang. 

Under alle omstændigheder er en kønssygdom ikke ensbetydende med at han har været utro. Herpes og kønsvorter kan ligge i dvale i mange år mellem udbrud.

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvis det er kommet efter I har haft sex, kan det så ikke være hudafskrabninger? Det har min mand engang fået efter en lidt heftig omgang. 

Under alle omstændigheder er en kønssygdom ikke ensbetydende med at han har været utro. Herpes og kønsvorter kan ligge i dvale i mange år mellem udbrud.

Jeg sagde også det kunne Være jeg havde fået revet ham men det er to knopper hvor der lige er sår på. Og det først kommet efter

Anmeld

19. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Nu har han læst om det og det synes han ikke det er.

Hmm. Uanset må han jo en tur forbi lægen.

Anmeld

19. januar 2014

Perla

Anonym skriver:

Har lidt en tanke om min kæreste har Været mig utro. Han har fået sådan nogen sår knopper på sin pennis kun to og jeg har intet og han har også svien når han tisser det har jeg Heller ikke, og jeg blev tjekket godt igennem da jeg var gravid da havde jeg intet. Så mon han har haft en anden? :/

Det er vigtigt at han kommer til lægen, så evt behandling kan sættes igang.

Vil også sige at der er kønssygdomme der kan ligge i dvale og først bryder ud flere år efter man er smittet.

Så han har ikke nødvendigvis været dig utro!

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hmm. Uanset må han jo en tur forbi lægen.

Han vil lige vente og se hvad der sker..

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Perla skriver:

Det er vigtigt at han kommer til lægen, så evt behandling kan sættes igang.

Vil også sige at der er kønssygdomme der kan ligge i dvale og først bryder ud flere år efter man er smittet.

Så han har ikke nødvendigvis været dig utro!

Ja men han vil vente og se hvad der sker. Men han kan ikke komme i tanke om nogen der har haft det og lad mig sige det sådan at han ikke har haft særlig mange..

Anmeld

19. januar 2014

Mor Christa

Måske er det teglknopper ?

Anmeld

19. januar 2014

Heidimed lea

kan det være herbes.  hvis man har dem på munden kan de godt smitte forneden.

herbes svier og der kommer sår på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.