mon han har Været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Han ved godt vi ikke kommer til at have sex. Men nu jeg begyndt og tænke på om han har Været mig utro, da jeg ikke har noget overhovedet, og jeg kan rent ud sige jeg ikke har. Og jeg har haft vores søn hele tiden

Der er jo ikk andet for end at spørge ham. Fortæl ham hvorfor du har den tanke og spørg direkte. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

tror du har ret. Men hos mænd kan det sætte sig som kronisk bitestikelbetændelse. (Har jeg lige læst) Det lyder heller ikke rart. 

Nej men ville nok ikke have ondt af ham hvis det viser sig og Være en kønssygdom for så er han ret afsløret i at have billet uden om

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Der er jo ikk andet for end at spørge ham. Fortæl ham hvorfor du har den tanke og spørg direkte. 

Han siger han ikke har. Og jeg har sagt det kan overhovedet ikke Være fra mig af

Anmeld

19. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Han siger han ikke har. Og jeg har sagt det kan overhovedet ikke Være fra mig af

Tja, jeg ville kræve at han tog til lægen MED dig, så du kan høre dommen fra lægens mund. Hvis det viser sig at være en kønssygdom, så er han jo rimelig afsløret. 

Anmeld

19. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Nu googlede jeg lige røde knopper og svien ved vandladning hos mænd, og symptomerne tyder måske på svamp... Men det betyder IKKE at han har været utro...

Generalt syntes jeg man skal være påpasselig med at beskylde
hinanden med utroskab..

Anmeld

19. januar 2014

mor88

Anonym skriver:

Har lidt en tanke om min kæreste har Været mig utro. Han har fået sådan nogen sår knopper på sin pennis kun to og jeg har intet og han har også svien når han tisser det har jeg Heller ikke, og jeg blev tjekket godt igennem da jeg var gravid da havde jeg intet. Så mon han har haft en anden? :/

Det kan sagtens være noget så harmløst som svamp, og da du lige har været gravid, har du forhøjet risiko for svamp, og kan derfor nemmere have smittet ham.

Anmeld

19. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kan det være svamp?

Anmeld

19. januar 2014

Hullabullabulla

Har du en grund til at mistænke ham for utroskab foruden røde knopper ?

Hvis min kæreste fik røde knopper og svien dernede ville jeg da aldrig mistænke ham for utroskab, men bede ham smutte til lægen og få en dom over det. Det kan jo være noget "harmløst" som svamp, eller en anden form for infektion. Jeg udelukker ikke at det kan være en kønssygdom synes bare det er vildt at smide "jeg tror du er mig utro-kortet" på baggrund af 2 knopper..

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Tja, jeg ville kræve at han tog til lægen MED dig, så du kan høre dommen fra lægens mund. Hvis det viser sig at være en kønssygdom, så er han jo rimelig afsløret. 

Han har også sagt han tager til lægen hvis det ikke forsvinder indenfor et par dage

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Nu googlede jeg lige røde knopper og svien ved vandladning hos mænd, og symptomerne tyder måske på svamp... Men det betyder IKKE at han har været utro...

Generalt syntes jeg man skal være påpasselig med at beskylde
hinanden med utroskab..

Har faktisk ikke beskyldt ham for at værd utro.. men han kom selv ind på kønssygdom og der ved jeg det ikke er mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.