mon han har Været utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

Flødebollen

Anonym skriver:

Alle siger jo det er utrolig smitsom

Du bliver simpelthen nødt til at få ham til lægen.

Det dur jo ikke, at han render rundt med et eller andet, der eventuelt kan smitte eller ej. 

Desuden er det ikke super smart at have en kønssygdom/eller hvad det nu er, som ikke bliver behandlet. 

Synes han selv, det er lækkert?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Du bliver simpelthen nødt til at få ham til lægen.

Det dur jo ikke, at han render rundt med et eller andet, der eventuelt kan smitte eller ej. 

Desuden er det ikke super smart at have en kønssygdom/eller hvad det nu er, som ikke bliver behandlet. 

Synes han selv, det er lækkert?

Som jeg har skrevet har han lige været til lægen og de knopper han havde var ikke noget men hans urin er blevet tjekket og han får svar sidst på ugen.

Anmeld

21. januar 2014

Tvebakken

Anonym skriver:

Alle siger jo det er utrolig smitsom

Ja, det siger man.

Jeg ved det ikke, hverken jeg eller min mand blev som sagt testet tidligere, så jeg må være dig svar skyldig.

Vent og se, hvis han testes positiv, så tal med lægen om smitterisiko.

Anmeld

21. januar 2014

Tvebakken

Anonym skriver:

Som jeg har skrevet har han lige været til lægen og de knopper han havde var ikke noget men hans urin er blevet tjekket og han får svar sidst på ugen.

Godt han er blevet testet, så er det jo bare at væbne jer med tålmodighed, og så snakke om resultatet, når det foreligger.

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Tvebakken skriver:

Godt han er blevet testet, så er det jo bare at væbne jer med tålmodighed, og så snakke om resultatet, når det foreligger.

Lægen sagde til ham at det godt kunne ligge i dvale.

Anmeld

21. januar 2014

Tvebakken

Anonym skriver:

Lægen sagde til ham at det godt kunne ligge i dvale.

Dejligt at vide, det må da være en lettelse?

Og så er der jo kun tilbage at beslutte, om du så stoler på ham, hvis det skulle ske, det er klamydia. Så er muligheden der jo for, at han taler sandt, så kan du kun selv vide, om du fortsat stoler på ham.

Men vent og se, det kan jo være, det er blærebetændelse, eller måske ingenting, og så er det jo dumt at male fanden på væggen på forhånd.

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Tvebakken skriver:

Dejligt at vide, det må da være en lettelse?

Og så er der jo kun tilbage at beslutte, om du så stoler på ham, hvis det skulle ske, det er klamydia. Så er muligheden der jo for, at han taler sandt, så kan du kun selv vide, om du fortsat stoler på ham.

Men vent og se, det kan jo være, det er blærebetændelse, eller måske ingenting, og så er det jo dumt at male fanden på væggen på forhånd.

Det jo det. men ved jo Heller ikke hvornår han skulle have gjort det.

Anmeld

21. januar 2014

MissTas

Anonym skriver:

Han tager til lægen nu. Men hans læge snakkede om det kunne Være klamydia. :s bare meget mærkeligt når jeg blev tjekket for det da jeg var gravid.

som MANGE af de andre herinde har skrevet, så kan klamydia opstå indenfor få dage, så at du blev tjekket ren for 1 år siden betyder IKKE at du ikke kan have klamydia nu. Alt kan sagtens se normalt ud dernede når man har klamydia og har din læge ikke lavet en podning på dig og den har vist et negativt svar, så kan DU sagtens have klamydia. BASTA! forstår ikke du ikke bad din læge ta nogle prøver for at være på den sikre side, for render du med en ubehandlet klamydia, så kan DU blive steril.

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

som MANGE af de andre herinde har skrevet, så kan klamydia opstå indenfor få dage, så at du blev tjekket ren for 1 år siden betyder IKKE at du ikke kan have klamydia nu. Alt kan sagtens se normalt ud dernede når man har klamydia og har din læge ikke lavet en podning på dig og den har vist et negativt svar, så kan DU sagtens have klamydia. BASTA! forstår ikke du ikke bad din læge ta nogle prøver for at være på den sikre side, for render du med en ubehandlet klamydia, så kan DU blive steril.

Hun synes ikke det var nødvendigt når jeg har haft samme partner hele tiden fra sidst jeg blev tjekket

Anmeld

21. januar 2014

MissTas

Anonym skriver:

Hun synes ikke det var nødvendigt når jeg har haft samme partner hele tiden fra sidst jeg blev tjekket

Nej, men i har haft sex mens din kæreste måske har haft det? ergo kan du også være smittet nu hvis det er det han har og du behøver ikke mærke symptomer før om måneder, måske år. Ved at de fleste læger anbefaler at sætte begge parter i behandling hvis klamydia opdages ved den ene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.