Det er dyrt at blive forældre første gang ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

Mom2

Sandratoft skriver:

Vi var lige ovre i babysam idag, og lure lidt. Hold fast nogle priser  Var godt klar over at det er dyrt med børn, men wauw Og så alle de forskellige ting man skal have. Vi bliver vidst nødt til snart at gå igang med at købe, hvis vi skal have råd til det!

Kan i huske hvor meget i ca brugte inden barnet kom til verdenen?

Det er jo kun dyrt hvis man køber ALT fra nyt og køber dyre mærke varer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Sandratoft

AnthonsMor skriver:

Alt i alt tror jeg vi brugte 5000 på alt.. Tøj, barnevogn, tremmeseng, puslebord.. Ja, det hele

Det kan klar betale sig at købe brugt!

Dog har jeg fortrudt at vi ikke købte en ny barnevogn, da jeg nu har været nødt til at købe en helt ny fordi vi har to ødelagte i bagagen, som var brugte.. Elsker min nye vogn, men vi skulle have haft købt den dengang Anthon var på vej!

Var der nogen alarmklokker der burde have ringet da i købte de brugte barnevogne? Tænker om i kunne se noget (om at de snart gik i stykker) eller om det kom senere? 

Anmeld

18. januar 2014

JH12

Sammenlagt med diverse ting vi også fik som barnevogn, madrasser osv. Blev det omkring 26.000 . Men der blev heller ikke sparet på noget som helst, det blev købt så det kan holde til næste

Anmeld

18. januar 2014

Zelinasmor

Vi brugte 12.000 og købte både brugt og nyt. Vi fik en barnevogn inkl. Lift og pusletaske ved mor&barn for under 2000. Det var udstillingsmodelen.  De solgte brugte autostole. Fik en römer babysafe for 100kr den var som ny. Der er tit penge at sparer hvis man undersøger tingene ordentligt 

Anmeld

18. januar 2014

AnthonsMor

Sandratoft skriver:

Var der nogen alarmklokker der burde have ringet da i købte de brugte barnevogne? Tænker om i kunne se noget (om at de snart gik i stykker) eller om det kom senere? 

Nej, faktisk ikke.. Det kom først senere..

Så lige med barnevogn er jeg blevet tilhænger af, at købe ny, men resten kan  nemt købes brugt!

Anmeld

18. januar 2014

Sandratoft

AnthonsMor skriver:

Nej, faktisk ikke.. Det kom først senere..

Så lige med barnevogn er jeg blevet tilhænger af, at købe ny, men resten kan  nemt købes brugt!

Det er noteret

Anmeld

19. januar 2014

2babygirls

Sandratoft skriver:

Vi var lige ovre i babysam idag, og lure lidt. Hold fast nogle priser  Var godt klar over at det er dyrt med børn, men wauw Og så alle de forskellige ting man skal have. Vi bliver vidst nødt til snart at gå igang med at købe, hvis vi skal have råd til det!

Kan i huske hvor meget i ca brugte inden barnet kom til verdenen?

Ja det er piv dyrt hvis alt skal være nyt fra start
Vi brugte ca 25-30.000 på udstyr inden hun kom til verden

Anmeld

19. januar 2014

Jupiter

Vi brugte 6744,- på babyting, og har sparet 12.557 (i forhold til hvis vi havde købt alle de samme ting fra nye) 

Så jeg mener helt sikkert at det kan gøres billigt at blive forældre 

Anmeld

19. januar 2014

Sandratoft

2babygirls skriver:

Ja det er piv dyrt hvis alt skal være nyt fra start
Vi brugte ca 25-30.000 på udstyr inden hun kom til verden

Hold da helt op 

Anmeld

19. januar 2014

Sandratoft

Jupiter skriver:

Vi brugte 6744,- på babyting, og har sparet 12.557 (i forhold til hvis vi havde købt alle de samme ting fra nye) 

Så jeg mener helt sikkert at det kan gøres billigt at blive forældre 

Jeg er også gået i gang med at kigge på dba og sådan, der er dælme også mange penge at spare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.