Det er dyrt at blive forældre første gang ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.275 visninger
100 svar
21 synes godt om
18. januar 2014

Sandratoft

Vi var lige ovre i babysam idag, og lure lidt. Hold fast nogle priser  Var godt klar over at det er dyrt med børn, men wauw Og så alle de forskellige ting man skal have. Vi bliver vidst nødt til snart at gå igang med at købe, hvis vi skal have råd til det!

Kan i huske hvor meget i ca brugte inden barnet kom til verdenen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

LMX

Sandratoft skriver:

Vi var lige ovre i babysam idag, og lure lidt. Hold fast nogle priser  Var godt klar over at det er dyrt med børn, men wauw Og så alle de forskellige ting man skal have. Vi bliver vidst nødt til snart at gå igang med at købe, hvis vi skal have råd til det!

Vi købte brugt... Synes ikke det var ret dyrt.

Anmeld

18. januar 2014

Sandratoft

LMX skriver:

Vi købte brugt... Synes ikke det var ret dyrt.

Åh ja, det var egentlig en rigtig god ide!

Anmeld

18. januar 2014

ano14316

Sandratoft skriver:

Omkring 15000 så vidt j jeg husker...
Og vi købte bestemt ikke alt nyt...

Anmeld

18. januar 2014

Astrid1984

Vi brugte alt for mange første gang, det lærer vi så noget af her anden gang

Anmeld

18. januar 2014

LMX

Sandratoft skriver:

Åh ja, det var egentlig en rigtig god ide!

Tit kan man få ting som slet ikke syner brugt, meget billigt. Barnevogn ville jeg dog gerne ha fra ny, men købte ikke en dyr en. 3200kr incl madraspakken. Dog på køtilbud 

Anmeld

18. januar 2014

De3Guldklumper

Sandratoft skriver:

Vi lagde 15000 kr i babysam inden hun blev født - de 10.000kr gik til barnevogn.

Anmeld

18. januar 2014

lineog4

Købte brugt og sorterere kraftigt i de anbefalede lister - havde såmænd ikke pengene så det var jo meget let 

Den brugte barnevogn kostede 1700 med lift og ny madras (blev købt i en butik på Amager der fomidlede brugte babyting)

Lånte en babyseng mellemting mellem vugge og tremmeseng, men købte ny madras til 200

Købte brugt tremmeseng til 100 kr og så en billig madras

Puslebordet var en plade vi satte fast på vores kommode som vi havde købt på loppemarked

Tøj der købte jeg kun en flyverdragt til 50 kr, arvede lidt og fik en masse i gave så jeg faktisk kun havde behov for at købe bodyer de første 3 mnd

Dynen gav min mor og jeg syede to sæt dynebetræk

Købte 10 stofbleer og det var nok til os

En puslepude kostede 150 i kære børn

Håndklæder der syede jeg nogen af vores om

Creme osv der havde jeg rigeligt med det i gratispakker

Lejede babyautostol

Fik højskole af min mor

Købte babyalarm for 399

babybadekar det billigste

Og det var det.....

Anmeld

18. januar 2014

Sandratoft

Pylle3 skriver:

Vi lagde 15000 kr i babysam inden hun blev født - de 10.000kr gik til barnevogn.

Ja en barnevogns pris kan også nemt komme derop af  

Anmeld

18. januar 2014

Sandratoft

lineog4 skriver:

Købte brugt og sorterere kraftigt i de anbefalede lister - havde såmænd ikke pengene så det var jo meget let 

Den brugte barnevogn kostede 1700 med lift og ny madras (blev købt i en butik på Amager der fomidlede brugte babyting)

Lånte en babyseng mellemting mellem vugge og tremmeseng, men købte ny madras til 200

Købte brugt tremmeseng til 100 kr og så en billig madras

Puslebordet var en plade vi satte fast på vores kommode som vi havde købt på loppemarked

Tøj der købte jeg kun en flyverdragt til 50 kr, arvede lidt og fik en masse i gave så jeg faktisk kun havde behov for at købe bodyer de første 3 mnd

Dynen gav min mor og jeg syede to sæt dynebetræk

Købte 10 stofbleer og det var nok til os

En puslepude kostede 150 i kære børn

Håndklæder der syede jeg nogen af vores om

Creme osv der havde jeg rigeligt med det i gratispakker

Lejede babyautostol

Fik højskole af min mor

Købte babyalarm for 399

babybadekar det billigste

Og det var det.....

jeg skal også lige have fat i mor eller svigermor som lige kan hjælpe os med hvad der er nødvendigt på de lister der. 

Min kæreste arbejder for bestseller, så vi kan heldigvis få alt til halv pris i name it  

Jeg har faktisk hørt det med at man kan leje en autostol, det må jeg undersøge nærmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.