Pcokate skriver:
en lille update
jeg håber jeg hsr fået svaret jer alle
der har godt nok været overvældende respons
klasselæren har svaret tilbage og det er hverken hendes eller kontaktforældrenes bord. Derfor må jeg selv vælge hvad jeg gør
Dog anbefaler hun at jeg køber kort i stedet da dette kan gå udover min søns legeaftaler m.m.
Og det har hun nok ret i, det var vist bare min stolthed der kom i vejen der
(og stadig er det
)
Men jeg må tag i Tiger og købe kort i dag, da min søn ikke skal miste venner af den grund
Dog har både skole (om grundregler og magt) og jeg (om hvor latterligt heg finder det her, på en så sober måde jeg kan
) lavet en mail til alle forældre i klassen.
Sikke en "sejre" og sikke åndsvagt tungt jeg tager det
det er altså bare pap og tegninger...
Shit det bliver da nogle lange år med at have din søn i den klasse hvis de forældre seriøst er så hysteriske!
Var det mig havde jeg ikke rykket mig en millimeter - det er dem der er gal på den og ikke dig. så havde jeg nok sendt en høflig men bestemt mail til de forældre der brokkede sig (går ud fra det er nogle få stykker fremfor alle forældre i klassen).
Synes ærligt talt det er et vattet svar fra den klasselærer! Skulle nogle af de andre børn så ikke måtte lege med din søn pga. Hjemmelavede fødselsdagskort? Eeeej men helt ærligt så er det heller ikke sikkert det er de mennesker man vil have i sit liv tænker jeg bare.
Anmeld