Klage fra kontaktforældre -har i prøvet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2014

lille-fisen

Pcokate skriver:

en lille update 

jeg håber jeg hsr fået svaret jer alle der har godt nok været overvældende respons

klasselæren har svaret tilbage og det er hverken hendes eller kontaktforældrenes bord. Derfor må jeg selv vælge hvad jeg gør

Dog anbefaler hun at jeg køber kort i stedet da dette kan gå udover min søns legeaftaler m.m. Og det har hun nok ret i, det var vist bare min stolthed der kom i vejen der (og stadig er det)

Men jeg må tag i Tiger og købe kort i dag, da min søn ikke skal miste venner af den grund

Dog har både skole (om grundregler og magt) og jeg (om hvor latterligt heg finder det her, på en så sober måde jeg kan) lavet en mail til alle forældre i klassen. 

Sikke en "sejre" og sikke åndsvagt tungt jeg tager det det er altså bare pap og tegninger...

Shit det bliver da nogle lange år med at have din søn i den klasse hvis de forældre seriøst er så hysteriske! 

Var det mig havde jeg ikke rykket mig en millimeter - det er dem der er gal på den og ikke dig. så havde jeg nok sendt en høflig men bestemt mail til de forældre der brokkede sig (går ud fra det er nogle få stykker fremfor alle forældre i klassen). 

Synes ærligt talt det er et vattet svar fra den klasselærer! Skulle nogle af de andre børn så ikke måtte lege med din søn pga. Hjemmelavede fødselsdagskort? Eeeej men helt ærligt så er det heller ikke sikkert det er de mennesker man vil have i sit liv tænker jeg bare. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Pcokate

lille-fisen skriver:

Shit det bliver da nogle lange år med at have din søn i den klasse hvis de forældre seriøst er så hysteriske! 

Var det mig havde jeg ikke rykket mig en millimeter - det er dem der er gal på den og ikke dig. så havde jeg nok sendt en høflig men bestemt mail til de forældre der brokkede sig (går ud fra det er nogle få stykker fremfor alle forældre i klassen). 

Synes ærligt talt det er et vattet svar fra den klasselærer! Skulle nogle af de andre børn så ikke måtte lege med din søn pga. Hjemmelavede fødselsdagskort? Eeeej men helt ærligt så er det heller ikke sikkert det er de mennesker man vil have i sit liv tænker jeg bare. 

Har sendt mail.

Jeg er enig med dig og er ikke oplyst om en eller flere forældre står bag. Men igen vil jeg vinde for værd en pris?

Det bliver nogle laaange år hvis man ikke giver sig på nogle punkter og dette er ikke liv eller død (bare stolthed) så hellere gemme kampgejsten til et vigtigere formål (siger jeg som et mantra -damn mit temperament). 

Anmeld

17. januar 2014

Pcokate

Mor11 skriver:

Seriøst! hvordan i alverden kan et kort være i vejen for fremtidige legeaftaler?  Hvis det var mig ville jeg bede om at få a vide hvem der specifikt havde et problem, og konfronteret dem. Det er jo sygt langt ude. 

tror nu ikke nogle står frem, hvis man vælger at tage kontakt gennem kontaktforældrene...

men det vil være nemmere for mig, hvis det ikke er nogle af dem han leger med vil jeg skide dem og deres meninger et stykke..

Anmeld

17. januar 2014

isabellasmor

Pcokate skriver:

Har sendt mail.

Jeg er enig med dig og er ikke oplyst om en eller flere forældre står bag. Men igen vil jeg vinde for værd en pris?

Det bliver nogle laaange år hvis man ikke giver sig på nogle punkter og dette er ikke liv eller død (bare stolthed) så hellere gemme kampgejsten til et vigtigere formål (siger jeg som et mantra -damn mit temperament). 

Hvad hvis det næste gang er din søn det gør eller siger noget som er forkert i deres øjne? det lyder næsten som om de har set sig ondt på jer, men håber da ikke jeg har ret, for så bliver det da nogle lange år for jer .. Øv for nogle såkaldte voksne mennesker 

Anmeld

17. januar 2014

Pcokate

isabellasmor skriver:

Hvad hvis det næste gang er din søn det gør eller siger noget som er forkert i deres øjne? det lyder næsten som om de har set sig ondt på jer, men håber da ikke jeg har ret, for så bliver det da nogle lange år for jer .. Øv for nogle såkaldte voksne mennesker 

Ja må jo se om man skal pisse territorie af i sidste ende. 

tak

Anmeld

17. januar 2014

Pcokate

MoarHvidovre skriver:

Ej, det mener du bare ikke. De får da godt nok fejet for deres egen dør.

Jeg ville helt sikkert skrive en mail ud til alle forældrene. Hvad er det for et samfund vi lever i, hvis vi ikke længere må lave hjemmelavede kort. Skal børn så også til, at gå i et bestemt mærke tøj og hjemmesyet tøj vil fremover blive bandelyst. Ej, det er skisme for langt ude.

Håber I finder en løsning på dette fuldstændige åndsvage problem

Er så enig men prøver at vælge mine kampe med omhu... Men en mail er sendt da heg har brug for at vise hvor jeg står og HVORFOR jeg bøjer mig for deres smålighed

Anmeld

17. januar 2014

Pcokate

MortilElias2010 skriver:

Skulle hjemmelavede fødselsdagskort være en hinder for at dit barn får legeaftaler?! Hvor meget magt skal de andre forældre lige have i den sammenhæng. Jeg ville på ingen måde ændre på hvad jeg gør eller ikke gør sammen med mit barn som tilmed syntes det er dejligt at bruge tid sammen med sin mor om noget så særligt som indbydelser eller andet kreativt. Nej jeg er  På dine og dit barns veje og syntes absolut ikke du skal ty til indkøbte kort. Nej nu må det stoppe. Ville jeg ikke for en daddel indrette mig efter, det kan simpelthen ikke være rigtigt!!!!!!  

Er i bund og grund enig

Anmeld

17. januar 2014

Pcokate

hesøth skriver:

Men har du så fået en bekræftelse på at kort fra Tiger er fine nok?

Jeg synes godt nok det er totalt latterligt at klage over. Jeg synes ikke du skal købe andre kort - og hvis der er børn, der efterfølgende ikke må lege med din søn, så må det da bare være ærgerligt for dem. Det er så crazy, det dér!

aner det ikke Men hvis det heller ikke er godt nok, giver jeg op på at tage hensyn og at være den store..

Anmeld

17. januar 2014

Pcokate

Ms.Sunshine skriver:

jeg forstår ærligt talt godt at du fik det sådan over at de klagede over jeres hjemmelavede kort... det er jo noget I har brugt tid og kræfter på at lave...

Når det er sagt, så forstår jeg heller ikke at folk kan finde på at klage... Jeg ved da at det eneste kort jeg har gemt fra min søns barnedåb er det fra min søster, fordi hun selv har siddet og lavet det...

Anmeld

17. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Pcokate skriver:

Er så enig men prøver at vælge mine kampe med omhu... Men en mail er sendt da heg har brug for at vise hvor jeg står og HVORFOR jeg bøjer mig for deres smålighed

Jeg kan godt forstå, at man må vælge sine kampe. Er nok bare lidt rystet over, at nogen har klaget over hjemmelavede kort :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.