Klage fra kontaktforældre -har i prøvet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

jydeinden

Pcokate skriver:

Dette er en typisk indbydelse... Er den så slem? 

det er da en super fin og personlig invitation der er da absolut intet og klage over, og havde jeg stået i dit sted så var jeg bare blevet ved på den måde.. hvis børnene ikke vil lege med din dreng fordi forældrene har påvirket dem i den retning så er det ved gud synd for de børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Pcokate

Frk.S skriver:

WTF??

Det var dog noget af det mest latterlige jeg længe har hørt. Jamen altså come on, nu må folk sgu da lige finde sig noget andet at gå op i.

Om klagen bunder i, at de bliver misundelige over at de ikke selv er så kreative, eller om den bunder i at i ikke har brugt nok penge på indbydelserne, er for så vidt ligegyldigt - begge dele er jo dybt latterlige.
Men det kunne da være sjovt at høre, hvad det præcist er de mener problemet er - for det er virkelig VIRKELIG svært at sætte sig ind i den tankegang.

Måske man skulle foreslå dem et par større sko og en hobby...!

Anmeld

18. januar 2014

Pcokate

jydeinden skriver:

det er da en super fin og personlig invitation der er da absolut intet og klage over, og havde jeg stået i dit sted så var jeg bare blevet ved på den måde.. hvis børnene ikke vil lege med din dreng fordi forældrene har påvirket dem i den retning så er det ved gud synd for de børn.

Enig men det vil stadig være mest synd for min søn hvis andre legekammerater bor 110km væk...

Anmeld

18. januar 2014

Pcokate

Mumto3 skriver:

Jeg tænker at der må stikke noget andet under. i min søns klasse er der en Mor der er professionel designer hun laver de vildeste invitationer og vi forældre har tit talt om hvor fede de er.  Og hvor dygtig hun er, men aldrig andet end anerkendelse af hendes talent!

Måske men jeg får det nok aldrig at vide

Anmeld

18. januar 2014

SjeBets

jeg ville være så fræk at tage det op til næste forældre møde, vi gennemgår altid reglerne for fødselsdage ( så som at enten invitere man alle af et køn eller så hele klassen) og i den dur, så ville jeg bringe på banen om det er ok at lave kort selv elller ej, bare for at få det på det rene, og så må "klageren" jo brokke sig i åben forum hvis det er et så stort et problem, jeg tvivler virkelig stærkt på at det kan være mere end en meget sær forældre, og så vil det ikke gå ud over din søns legeaftaler, og helt ærligt hvis han mister den ene forældres barns legeaftaler så er det da mere synd for det barn end din søn. Jeg ville godt nok skule lidt til alle forældrene nu at den er anonym den klage....

Jamen jeg kan slet ikke kommet mig over hvor latterligt det her er

Anmeld

18. januar 2014

TNBC

Pcokate skriver:

Jeg synes den er så fin, og jeg ville da helt sikkert blive gladere for sådan end et købt.

Jeg synes det er helt hen i verden, at du får besked på at du skal købe. Der er da ingen der skal bestemme hvad man laver med sine børn og til andre børn.

Jeg ville også være fræk nok til at række hånden op til et forældremøde og spørge hvem der synes det er forkert at lave hjemmelavede kort?? Og så må den/de jo være voksne nok til at stå ved deres mening...

Man siger hele tiden at man skal lave noget med sine børn, lære dem at være kreative og så bliver du banket i hovedet fordi du faktisk gøre det.

Anmeld

19. januar 2014

2babygirls

Pcokate skriver:

Den er da så fin og flot!!!! Pinligt at de skaber sig sådan over det !!!

Anmeld

19. januar 2014

dpb

Pcokate skriver:

Vi er en forstad til København men ja det virker alligevel som et samfund hvor alle kender hinanden

det er ikke de kort vi sender ud men dem han har med til børnefødselsdage og indtil videre har han været til 6 af slagsen

du lyder til at være en lærer der står inde for dine værdier og det er da bare dejligt  men ja det virker som et sted hvor man som ansat skal fornemme stemning hele tiden og det må ikke være nemt

Ja, så nåede jeg ikke længere i debatten

Men må erkende at jeg syntes det er dybt latterligt, det den/de personer der har henvendt sig til kontaktforælderen har gang i.... herhjemme er det da forskelligt hvad vi gør... men ofte er det da også en form for hjemmelavet kort... de sidste par gange dog primært hvor der er tegnet en flagstang i hånden og pyntet med de klistermærker min søn syntes der skal på er det så også forkert? Hvis det er nogen vi har haft hjemme og lege og vi derfor har haft et billede liggende har jeg typisk lavet noget med det billede på computeren... det er da også hjemmelavet og mere personligt end et købt...  men det er måske også forkert i deres øjne?? ej, men altså hvor kan folk gå i små sko De gange vi har inviteret til fødselsdag er invitationen også en hjemmelavet på computeren med billede af vores søn, som printes og skrives navn på... hvilket er det mest udbredte i de 2 klasser vi ind til videre har børn i  men de fødselsdagskort der kommer fra de andre børn variere da også fra hjemmelavede til købte... eller bare brevpapir (specielt fra tøserne) hvor der står tillykke... hovedsagen er vel bare at der kommer et fødselsdagskort med en lykønskning... i hvert fald i min optik

Så syntes bestemt ikke du har gjort noget forkert/galt, det er helt klart den/de andre forældre der er forkert/galt på den

Qnuz

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.