Klage fra kontaktforældre -har i prøvet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

Pcokate

LevisMor skriver:

ej nu må det stoppe... Hvad sker der for nogle forældre? at du sidder og laver fine hjemme lavede kort med din søn, kan de da ikke klage/ bestemme om i må eller ej... Synes da det er så fint med hjemmelavede kort 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Pcokate

M (: skriver:

Må man så selv bage den kage, man deler ud i klassen eller giver det de andre præstationsangst? 

Ha ha tja jeg tror godt vi må

Anmeld

16. januar 2014

M (:

Pcokate skriver:

Ha ha tja jeg tror godt vi må

Det er bare så absurd at klage over altså.. 

Anmeld

16. januar 2014

Lilje82

Gud, hvad folk dog ikke finder på at brokke sig over/klage over.

Anmeld

16. januar 2014

Bshizzle

Har ikke lige læst alle svar igennem, da jeg står midt i aftensmaden 

Men Seriøst???! 

Faktisk får vi KUN hj. Kort fra min søn's klasse hvis der er fødselsdag eller bare andre lege-dage folk vil holde! 

Den person der har sendt en klage må virkelig ha ondt i rumpen eller mangel selv på kreative ideer 

Anmeld

16. januar 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Øh what, det var da noget underligt noget at klage over..
Det er da godt nok langt ude det skal andre forældre i min verden ikke blande sig i. Jeg synes det er super fint og lave det selv, gjorde vi også til min søns (0. Kl) fødselsdag, og han elskede det..

Anmeld

16. januar 2014

Papillon

Hvor er jeg dog glad for, at der ikke var sådanne forældre i min klasse! Jeg lavede selv invitationer, som jeg sirligt klippede, dekorerede og skrev i hånden. Tænk hvis nogen havde klaget over de invitationer  

Anmeld

16. januar 2014

Chris86

Hoooold nu op....!

Er de kede af, at de ikke selv har fantasi til det eller hvad hulan sker der!!??

Nu må jeg le!

Anmeld

16. januar 2014

Kay

Pcokate skriver:

Kun at forældre har kontaktet dem og klaget over at jeg har valgt at lave dem fremfor at købe dem...

Jeg tænker bare at de da må havde haft en begrundelse?

Anmeld

16. januar 2014

Nemesis

øhh det er da det mest absurde jeg længe har hørt!

Men hvordan ved de at DU har lavet de kort?? De kunne jo være købt i dyre domme FORDI de er håndlavede?!?!

Synes helt ærligt du skal skrive tilbage, at du da VIRKELIG beklager at HÅNDlavede kort åbenbart er ilde set, men at du desværre ikke agter at gøre det anderledes, så længe dit barn synes det håndlavede er de bedste!

har virkelig aldrig hørt noget så latterligt at klage over..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.