Klage fra kontaktforældre -har i prøvet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.811 visninger
107 svar
247 synes godt om
16. januar 2014

Pcokate

Hej alle brugere på baby.dk

jeg har lige modtaget en klage per mail fra kontaktforældrene på min søns skole fordi at vi har valgt at lave hj. Lavet fødselsdagskort og det hør andre forældre utilpasse... Har i prøvet dette? 

Altså det er jo bare pap og tusser (jeg tegner div. tegneseriefigurer med fødselsdagsflag eller balloner i baggrunden ogsønnen farvelægger)vi laver det med pap (alm kortstr.) -intet fancy men betydeligt billigere end at købe.

Jeg er umiddelbart meget stødt og regner med at tage det op med klasselæren men vil bare høre hvad andre synes om sagen?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ej, du mener ikke, at der er blevet klaget over, at I har lavet hjemmelavet fødselsdagskort. Det er sku da godt nok langt ude. Hvad pokker skal andre forældre blande sig i det for. Personligt synes jeg bare at det er fedt, at det viser, at man bruger tid på det og er desuden meget mere personligt.

Anmeld

16. januar 2014

Mimic

Pcokate skriver:

jeg har lige modtaget en klage per mail fra kontaktforældrene på min søns skole fordi at vi har valgt at lave hj. Lavet fødselsdagskort og det hør andre forældre utilpasse... Har i prøvet dette? 

Altså det er jo bare pap og tusser (jeg tegner div. tegneseriefigurer med fødselsdagsflag eller balloner i baggrunden ogsønnen farvelægger)vi laver det med pap (alm kortstr.) -intet fancy men betydeligt billigere end at købe.

Jeg er umiddelbart meget stødt og regner med at tage det op med klasselæren men vil bare høre hvad andre synes om sagen?

På forhånd tak

det lyder mystisk, hvordan kan man få ondt i bagdelen over det ??

jeg ville helt klart tage snakken med læren eller direkte med kontaktforældrene, så jeg kunne finde ud af hvad der præcist var problemet

Anmeld

16. januar 2014

livhemdrup

Pcokate skriver:

På forhånd tak

Det var da noget underligt noget at klage over. 

ej men undskyld syns da det er en fed ide. Kan simpelthent ikke forstå nogen kan klage over det. 

Jeg ville også tage den med klasselærer og spørge hvad pokker der nu er galt med det. 

Anmeld

16. januar 2014

Pcokate

MoarHvidovre skriver:

Ej, du mener ikke, at der er blevet klaget over, at I har lavet hjemmelavet fødselsdagskort. Det er sku da godt nok langt ude. Hvad pokker skal andre forældre blande sig i det for. Personligt synes jeg bare at det er fedt, at det viser, at man bruger tid på det og er desuden meget mere personligt.

Tak det er også min holdning

Anmeld

16. januar 2014

Pcokate

Mimic skriver:

det lyder mystisk, hvordan kan man få ondt i bagdelen over det ??

jeg ville helt klart tage snakken med læren eller direkte med kontaktforældrene, så jeg kunne finde ud af hvad der præcist var problemet

Ja det er også planen, jeg havde bare brug for at vende den herinde for at se om jeg var helt forkert på den...

Anmeld

16. januar 2014

Pcokate

livhemdrup skriver:

Det var da noget underligt noget at klage over. 

ej men undskyld syns da det er en fed ide. Kan simpelthent ikke forstå nogen kan klage over det. 

Jeg ville også tage den med klasselærer og spørge hvad pokker der nu er galt med det. 

Tak

Anmeld

16. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Øh ? Hvad f... Er det for noget ? Jeg vil da 100 gange hellere have hjemmelavet kort end dem min datter kommer med som bare er kopier!

Anmeld

16. januar 2014

Pcokate

Aisha skriver:

Øh ? Hvad f... Er det for noget ? Jeg vil da 100 gange hellere have hjemmelavet kort end dem min datter kommer med som bare er kopier!

Tak

Anmeld

16. januar 2014

Janni.

WHAT?!? Jeg er målløs! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.