Klage fra kontaktforældre -har i prøvet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2014

julia Nielsen

What!! Det mener du bare ikke!

det er da helt uaceptabelt ??

helt fint i selv laver kort, det skal de da overhovedet ikke blande sig i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Pcokate

Dette er en typisk indbydelse... Er den så slem? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. januar 2014

CaWi

Pcokate skriver:

Jeg synes den er rigtig flot. Og ville synes det var fedt at få en hjemmelavet indbydelse.
Jeg forstår ikke at andre forældre, overhovet kan have samvittighed til at klage over sådan noget.
Og forstår endnu mindre, at læren siger at du skal købe indbydelser. Hvordan kan en lære være SÅ konfliktsky?
Var det mig, så havde jeg rejst mig op til næste forældremøde, og havde bedt om at få at vide, hvem der havde ondt i røven over de hjemmelavde indbydelser.
Og i så fald talt til alles samvittighed, og spurgt hvorfor det evt skulle gå ud over dit barn leaftaler osv.
Jeg var blevet stik tosset, og havde bestemt ikke accepteret at "sådan er det bare".
Hvad bliver det næste? At hjemmelavede slikposer ikke er gode nok? At det ikke er nok bare at dele flødeboller ud?
Eller at hjemmelavet mad til fødseladagen er noget skidt.
Ej come on mand!!!

Anmeld

18. januar 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Pcokate skriver:

Det er da en super sej indbydelse, kan ikke forstå at nogen kan flejne over det..

Den er helt fin, og forstår bare ikke at læren sige du skal købe en, når denne så flot..

Anmeld

18. januar 2014

SjeBets

man kan da håbe fjolset er på baby og faktisk ser hvad folk mener om personens sære klage.

Fordi det er da godt nok det særeste jeg nogen sinde har hørt folk klage over .... vi laver da ofte selv kort, mest fordi mor har her glemt at købe dem og så i sidste øjeblik laver vi dem

Anmeld

18. januar 2014

Pcokate

CAWI skriver:

Jeg synes den er rigtig flot. Og ville synes det var fedt at få en hjemmelavet indbydelse.
Jeg forstår ikke at andre forældre, overhovet kan have samvittighed til at klage over sådan noget.
Og forstår endnu mindre, at læren siger at du skal købe indbydelser. Hvordan kan en lære være SÅ konfliktsky?
Var det mig, så havde jeg rejst mig op til næste forældremøde, og havde bedt om at få at vide, hvem der havde ondt i røven over de hjemmelavde indbydelser.
Og i så fald talt til alles samvittighed, og spurgt hvorfor det evt skulle gå ud over dit barn leaftaler osv.
Jeg var blevet stik tosset, og havde bestemt ikke accepteret at "sådan er det bare".
Hvad bliver det næste? At hjemmelavede slikposer ikke er gode nok? At det ikke er nok bare at dele flødeboller ud?
Eller at hjemmelavet mad til fødseladagen er noget skidt.
Ej come on mand!!!

Tak. Til forsvar for læreren går jeg udfra at hun bare kender tingenes gang og prøver at gøre der så nemt for Kris (vores søn) som muligt. 

Men tak det er jo mine egne tanker

Anmeld

18. januar 2014

Pcokate

SjeBets skriver:

man kan da håbe fjolset er på baby og faktisk ser hvad folk mener om personens sære klage.

Fordi det er da godt nok det særeste jeg nogen sinde har hørt folk klage over .... vi laver da ofte selv kort, mest fordi mor har her glemt at købe dem og så i sidste øjeblik laver vi dem

Anmeld

18. januar 2014

Pcokate

Anitsithc skriver:

Det er da en super sej indbydelse, kan ikke forstå at nogen kan flejne over det..

Den er helt fin, og forstår bare ikke at læren sige du skal købe en, når denne så flot..

Tak

Anmeld

18. januar 2014

Frk.S

WTF??

Det var dog noget af det mest latterlige jeg længe har hørt. Jamen altså come on, nu må folk sgu da lige finde sig noget andet at gå op i.

Om klagen bunder i, at de bliver misundelige over at de ikke selv er så kreative, eller om den bunder i at i ikke har brugt nok penge på indbydelserne, er for så vidt ligegyldigt - begge dele er jo dybt latterlige.
Men det kunne da være sjovt at høre, hvad det præcist er de mener problemet er - for det er virkelig VIRKELIG svært at sætte sig ind i den tankegang.

Måske man skulle foreslå dem et par større sko og en hobby...!

Anmeld

18. januar 2014

Mumto3

Pcokate skriver:

Hej alle brugere på baby.dk

jeg har lige modtaget en klage per mail fra kontaktforældrene på min søns skole fordi at vi har valgt at lave hj. Lavet fødselsdagskort og det hør andre forældre utilpasse... Har i prøvet dette? 

Altså det er jo bare pap og tusser (jeg tegner div. tegneseriefigurer med fødselsdagsflag eller balloner i baggrunden ogsønnen farvelægger)vi laver det med pap (alm kortstr.) -intet fancy men betydeligt billigere end at købe.

Jeg er umiddelbart meget stødt og regner med at tage det op med klasselæren men vil bare høre hvad andre synes om sagen?

På forhånd tak

Jeg tænker at der må stikke noget andet under. i min søns klasse er der en Mor der er professionel designer hun laver de vildeste invitationer og vi forældre har tit talt om hvor fede de er.  Og hvor dygtig hun er, men aldrig andet end anerkendelse af hendes talent!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.