Klage fra kontaktforældre -har i prøvet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2014

Pcokate

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes stadig, du mangler at få et konkret svar på, hvad problemet er. Kan der ligge noget andet bag? - er X skuffet over, at Y's kort havde et sejere motiv,fx? Stadig laaaangt ude, men i dit sted ville jeg virkelig mene, jeg havde krav på en konkret forklaring. 

Hvad skrev du i mailen? 

Ja men jeg tror nu ikke jeg for det... 

Men i min mail har jeg udtrykt sådan noget som: min manglende forståelse for klagen og måden den blev "serveret" på.

At der må være plads til alles måder/personligheder da ingen er ens og at man er velkommen til at henvende sig til mig først (jeg bider ikke) Hvis der er noget en anden gang.

Derudover at jeg håber at vi stadig har et godt samarbejde forældre imellem med børnene i fokus Og at jeg henviser til den mail skolen har sent om kontaktforældrenes job og om magt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Eliza

Ej nu må det sku stoppe.
Jeg kan forstå at de havde rynket på næsen og den havde været svær at hamle op med, hvis du havde hyret syngende bude, til at ride rundt på kameler og invitere.
Det er for filan bare noget 'hjemme gejl'

Der er jo åbenlyst en forældre (evt flere?)
Der har 'valgt denne kamp'
Op på hesten og slå et slag for dine kort. Hva bliver det næste ik?
Dit barns madpakke er for spændende?

Anmeld

17. januar 2014

Pcokate

Eliza skriver:

Ej nu må det sku stoppe.
Jeg kan forstå at de havde rynket på næsen og den havde været svær at hamle op med, hvis du havde hyret syngende bude, til at ride rundt på kameler og invitere.
Det er for filan bare noget 'hjemme gejl'

Der er jo åbenlyst en forældre (evt flere?)
Der har 'valgt denne kamp'
Op på hesten og slå et slag for dine kort. Hva bliver det næste ik?
Dit barns madpakke er for spændende?

Dejlig kommentar

Anmeld

17. januar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Pcokate skriver:

Ja men jeg tror nu ikke jeg for det... 

Men i min mail har jeg udtrykt sådan noget som: min manglende forståelse for klagen og måden den blev "serveret" på.

At der må være plads til alles måder/personligheder da ingen er ens og at man er velkommen til at henvende sig til mig først (jeg bider ikke) Hvis der er noget en anden gang.

Derudover at jeg håber at vi stadig har et godt samarbejde forældre imellem med børnene i fokus Og at jeg henviser til den mail skolen har sent om kontaktforældrenes job og om magt. 

Godt, du har skrevet sådan - jeg var "bange" for, du havde kapituleret helt. 

Hvis jeg var blandt de forældre, der havde klaget, ville jeg som reaktion på din mail tage henvendelse til dig og uddybe, hvad jeg var utilfreds med. Det er da det mindste, man kan gøre. 

Anmeld

17. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Mit ansigt så sådanne ud - da jeg læste tråden
Er dybt rystet..

Anmeld

17. januar 2014

2babygirls

Pcokate skriver:

Hej alle brugere på baby.dk

jeg har lige modtaget en klage per mail fra kontaktforældrene på min søns skole fordi at vi har valgt at lave hj. Lavet fødselsdagskort og det hør andre forældre utilpasse... Har i prøvet dette? 

Altså det er jo bare pap og tusser (jeg tegner div. tegneseriefigurer med fødselsdagsflag eller balloner i baggrunden ogsønnen farvelægger)vi laver det med pap (alm kortstr.) -intet fancy men betydeligt billigere end at købe.

Jeg er umiddelbart meget stødt og regner med at tage det op med klasselæren men vil bare høre hvad andre synes om sagen?

På forhånd tak

Har lige læst tråden, og blir da nødt til at se dine flotte kort som åbenbart ikke tåler andres øjne

Anmeld

17. januar 2014

SjeBets

Jeg havde nægtet at føje. Det som jeg kun kan tro er en forældre der har nogle sære værdier. Altså hvem bliver sur over hjemmelavet kort? Kunne forstå hvis du slæbte klasse med i euro disney og ungerne så regnede med den standart hver gang. Eller du valgte at invitere nogle og ikke andre. Men et kort come da lige on aldrig har jeg hørt noget så latterligt.og synes også læren er en vatarm sen lærer skulle have sagt til den klagende forældre at nu måtte de da lige knappe kysen, og at hvis den forældre ville klage over noget så latterligt så måtte de gøre det selv.

Anmeld

17. januar 2014

Pcokate

2babygirls skriver:

Har lige læst tråden, og blir da nødt til at se dine flotte kort som åbenbart ikke tåler andres øjne

jamen jeg smider da lige en ind imorgen når jeg kommer hjem

Anmeld

17. januar 2014

Alexander&Lærke

Nej hvor er de langt ude latterligt, sikke da noget at klage over/ gå op i. 

min søn går i 0 klasse og har fået ca 5 indbydelser siden han startede, og de har alle være forskellige. Nogle var en seddel med tekst på, andre er skrevet på forældreintra og i går kom han hjem med en tegning og en tekst som drengen selv har skrevet. Har dog aldrig stusset over hvilken måde de var lavede på, jo godt tænkte jeg om den sidste som han kom med i går, hold da op hvor har han være dygtig drengen, hvor er det flot skrevet. Men kun på den gode måde. 

Kan slet ikke sætte mig ind i at man klage over sådan noget, hold da op, jeg ville blive stik tosser hvis nogle klagede over den måde min søn og havde lavede dem. Og hvis det på nogen måde ville gå udover hans legeaftaler, ville jeg nok flytte skole, syntes det minder om mobning så. Og det skal skal bare nedbrydes hurtigst muligt.  Vattede svar fra klasselæren i øvrigt. Håber ikke din søn bliver udsat for noget pga dette.

Anmeld

17. januar 2014

Ciss

Slutter mig til koret af stemmer, som ikke fatter hvordan det er muligt at klage over den slags?

Min datter fejrede sin 6-årsdag i december. Alle gæsterne havde en lille pakke med til hende - ikke alle havde kort, men så havde de skrevet på  pakken i stedet. Og de fleste havde faktisk hjemmelavede kort, hvor barnet selv havde tegnet og skrevet, så her er det åbenbart rimelig standard. Vi har også gjort det på den måde, når hun har været til fødselsdag hos de andre, og de eneste kommentarer, der er kommet, er ros. Jeg får kommentarer om, hvor hyggeligt det er, når børnene selv laver kort til hinanden.

Længe leve mangfoldet!

Jeg håber, der er nogle som indser sin egen dårskab, når de får læst din mail. - men sansynligvis er det jo bare en enkelt eller to, der er snak om. Det ville være jo være hinsides usansynligt, at flertallet i forældrergruppen skulle støtte op om den slags urimeligheder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.