Masig skriver:
Præcis.... Sådan har jeg også haft det nogle gange... Har også oplevet masser af svar på nogle af mine tråde, og det er jo bare fedt, når folk tager sig tid til at svare... Man føler sig lidt mere "vigtig" hehe...
Nogle gange synes jeg også at det ligefrem kan blive lidt pinligt når man har oprettet en tråd som ingen vil svare på... Det er bare heller ikke en rar fornemmelse, når man egentlig bare søger lidt viden/råd/meninger....
Det er jeg ked af, at det er din følelse.
Jeg har ikke selv oplevet det, men jeg kan sagtens se hvad du mener.
Når jeg logger på og læser på forsiden, kan jeg se nogen der har mange visninger og ingen eller få svar. Jeg ved så heller ikke hvad jeg skal svare, og det kan jo være, at der er flere der har det sådan ?
Hvis nu det var din tråd, ville du så helst have et svar der lød, "jeg har læst det, men ved ikke hvad jeg skal svare", eller ingen svar ?
Og så har jeg det også sådan, at hvis jeg og andre har svaret ts, og evt. har spurgt uddybende, og så ts aldrig kommer med en tilbagemelding, så har jeg ikke lyst til at svare den samme en anden gang, hvis jeg kun har kort tid og der er en anden, som spørger om hjælp, og denne plejer at respondere. (Dette er ikke møntet på dig, men bare generelt).
Anmeld