Flødebollen skriver:
Lige præcis!
Jeg har det på helt samme måde.. Jeg får helt lyst til at slette den igen, fordi det er flovt - og det er svært at bedømme, om man bare er åndssvag at spørge om et eller andet, eller at folk ikke gider svare.
Og jeg er enig i, at der er en slags kerne herinde af brugere, der kommenterer hinandens indlæg mv… De "gamle".. Så det kan godt være svært at være ny.
Men det er jo historien om igen om at blive valgt sidst til rundbold.
Jeg tillader mig lige at kommentere på kernen af "gamle" brugere
For at være ærlig tror jeg også det har noget at gøre med, hvor meget man giver af sig selv og personliggørelse af ens profil. Mennesker kan bare bedre forholde sig til andre, når de andre viser mere af sig selv, og hvordan og hvem de er.
Jeg er selv meget lukket omkring, hvem jeg er. Fortæller ikke mit navn, poster ikke billeder (af mit ansigt i hvert fald), nævner sjældent landsdel og erhverv. Det er et bevidst valg, og dermed er jeg også klar over, at jeg distancerer mig til de øvrige brugere.
Til TS: Beklager sidespringet. Jeg er enig med dig og kan også godt undre mig. Når jeg er så anonym, som jeg er, har jeg også sjældent behov for selv at krydse af ved anonym 
Anmeld